Ми на жената Уно-то е със 35 литрова бутилка /тип пура/ и е разположена от ляво надлъжно на колата /тоест от страната на шофьора/ не мисля че е много удачно мястото и но така я купих и ме мързи да местя бутилката от дясно.Разбира се може да ползваш и тороидална бутилка /на мястото на резервната гума/ но възниква въпроса къде ще си сложиш резервната гума.Моето скромно мнение е че е най-удачно да сложиш 25 л. бутилка /пура/ от дясно надлъжно на колата, такава бутилка вероятно ще събира около 22 литра газ, което за каквото и да е Уно /с изключение на Турбо/ са си минимум 250-300 км. а тва никак не е малко. Пък и цената на такава бутилка ще ти се върже под 50 кинта, а и размера и е достатъчно малък та да не оставаш хептен без багажник.Успех!
Е аз съм с Типо, но моята тип "Пура" - 25л. е отдясно - по дължината на автомобила. Събира 22-24 литра - зависи от Газостанцията явно! Осигурява ми пробег от 280-320 км. извънградско.Мисля че е напълно достатъчно - газостанции - бол.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Искрено ти препоръчвам бутилка-тороид на мястото на резервната гума. Не знам как е при уно, но аз съм с типо с именно такава бутилка и съм изключително доволен от похарчените 40 лв повече навремето. Резервната гума си стои в багажника, но с тази разлика, че винаги мога да си я преместя както и където ми е кеф, за разлика от една бутилка "пура", която на всичко отгоре и заема повече място. А ако решиш да превозваш и нещо голямо, за което се налага да имаш на разположение целия обем на багажника и/или да бутнеш и задната облегалка ще оцениш предимството на тази бутилка. Вярно, че може да се случи веднъж годишно, ама е достатъчно да се псуваш после... Избора си е твой, но от мен - глас за тороид. Успех.П.С. Моята събира около 24л и леко надига мокета на багажника...
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
В Германия продават някакви комплекти,който ти лепйат гумата и я напомпват в случай,че се спука и се ползват вместо резервна гума,но не знам доколко може да се разчита на такова нещо.
В Германия продават някакви комплекти,който ти лепйат гумата и я напомпват в случай,че се спука и се ползват вместо резервна гума,но не знам доколко може да се разчита на такова нещо.
В Германия продават някакви комплекти,който ти лепйат гумата и я напомпват в случай,че се спука и се ползват вместо резервна гума,но не знам доколко може да се разчита на такова нещо.
Нещо не ти схванах поста колега, я обясни?
Май искаше да каже - слагаш бутилката на мястото на резервната гума зае*аваш последната, разчитайки на тоя комплект. Аз лично - не, мерси.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
На Уното (сега го кара прияелката ми) бутилката е 33 л(събира около 27-28 л газ) и е разположена отляво надлъжно, защото иначе, ако беше в дъното на багажника, облегалката на задната седалка няма да може да се сгъва. Понякога се налага да превозва по-обемисти предмети (ски, сноуборд) и така е по-добре.
Точно това исках да кажа.Слагаш бутилка на място на гумата и гумата я изхвърляш,като караш с този комплект.Само не знам какво става ,като се прзсне гумата.Сигурно немците звънят на "die geleb Engeln-ADAC" и после ги качват на платформа :D
пък аз на моето уно имах бутилка от 60 литра :D и нямах повече място от една вафла примерно да сложа в багажника
Поне за 2 вафли? Вафлите са хубаво нещо, ма напоследък 1 не ми стига, или са взели да ги правят много малки или аз съм станал много голям..Сашо, избра ли си? Не за друго, ми утре ще дойде някой пак да пита, трябва да можем да му размахаме лафа "ползвай търсачката"
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Преди празника монтирах уредба "СТАР ГАЗ" с 25 литра бутилка странично в ляво погледнато отзад.Първото пробно пътуване беше 500 километра проблеми няма.Разхода приблизително 6.8 или 7 литра на 100км. газ.Забелязах една малка подробност.Когато карам с по-голяма скорост и пусна по инерция оборотите падат бавничко и се закрепват на 1000 или 1100 оборота.Ако намаля със спиране скороста то оборотите си отиват на 900. :D Значи въздушната струя малко ми влияе на тихите обороти.По принцип маркуча на въздушния филтър не е насочен директно напред но Бавното връщане на оборотите съм го имал и го имам и на бензин особено след сваляне на акумулатора и последващото "ОБУЧЕНИЕ" на ЕЛЕКТРОННИЯ БЛОК.Бихте ли ми обяснили как се подържат тези "ТИХИ" обороти при моноинжекцията ??? Превключватела ми е автоматичен но има и ръчна работа.Цялата платка представлява ПИК процесорче което прави тези комутации и плюс това е и емулатор за ламбда сондата.Така че освен превключване имам и емулация за електронния блок.Бензиновата помпа остана включена но при желание мога да си я изключвам от едно ключе което си бях монтирал преди против запалване. :D Цена с монтажа 350 лева.Ако някой е наясно със датчиците моторчето и механизма за тихите обороти нека ме светне може и на лични. :D Благодаря :D
Тцъ, не е от моторчето за празен ход. Газовата ако са я регулирали "на ухо" при висока скорост от налягането на въздушния поток и идва малко бедна сместа та за тва ти падат оборотите - моят съвет е слагаш един широк маркуч на въздушния филтър и го обръщаш в посока задната част на автомобила, и иди да ти настроят газовата на газанализатор!И със здраве да си караш колата колага! На жената Уно-то и то прави толкова 6.5-7/100 на дълго! Ама тънко на газ а?
Да настройката е на "слух" но ми казаха да отида като направя 1000 км за да я уточнят на газанализатор.И аз бях написал че при силна въздушна струя не ми падат оборотите а обратно че държи малко по-високи обороти.Вероятно този пробег е необходим за сработване на мембраните и всички детайли по изпаритела и цялата система :D
Коментар