Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Газов инжекцион Landi Renzo Omegas 3-4 cylinder

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за Газов инжекцион Landi Renzo Omegas 3-4 cylinder

    колеги намерих един ГИ на старо Landi Renzo Omegas 4 cylinder проверих из нета - модела е нов, но въпреки това съм малко предпазлив. комплекта включва: компютър, дюзи, кабели, изпарител (до160кв) и бутилка за мястото на резервната гума... мисълта ми е... да го пробвам ли на фиат-а. човека каза че няма да има проблем, но все пак ако някой има по компетентно мнение ще се радвам да сподели.... благодаря предварително
    Прикачени файлове
    Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

    #2
    колеги никой ли няма мнение... че работата е на зор... незнам кво да правя
    Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

    Коментар


      #3
      Първо провери колко струват инжекторите,да не се окаже че са по 100+лв бройката.Наскоро познат изрева със 140 лв за инжектор на BRC и ги имаше само в Пловдив.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        виж това не го знаех... много ти благодаря
        Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

        Коментар


          #5
          Това е от първите ГИ пуснати на пазара.Наш автомобил е с такъв вече 280000км без проблем.Най добре компа да се прочете на колко часа е.По това може приблизително да се определи има ли ресурс в този ГИ.Завода дава 300000км но риска остава дали са сменявани филтрите на определените километри.Ремонта на изпарителя и дюзите са скъпи и покупката на такъв ГИ с незнайно колко километри и дали е обслужван редовно си е опредеделено риск.Имаш монтаж,добавяне на тръби и маркучи.Направи си сметката за колко го купуваш да не излезе на цената на нов.Обърни се към сервизите в Ямбол или Бургас за по точна информация.Успех :D http://www.landi-bg.com/

          Коментар


            #6
            Благодаря колега, точно този отговор чаках че наистина не съм много наясно с газовите. Доста се порових и от това което намерих като инфо разбрах, че не си заслужава риска с ГИ на старо. Видях някакви промоции за по 800-900лв, но дали са актуални, и дали стават за моя мотор. тъй като основен приоритет са шибаните пари (извинявам се за израза) немога на тоя етап да отделя 1000+лв кеш. въпреки че ми е ясно за колко време се избиват колата не я спирам но тва 2.21лв/л. взе много да ме притиска
            Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

            Коментар


              #7
              RoadBoy написа:
              Благодаря колега, точно този отговор чаках че наистина не съм много наясно с газовите. Доста се порових и от това което намерих като инфо разбрах, че не си заслужава риска с ГИ на старо. Видях някакви промоции за по 800-900лв, но дали са актуални, и дали стават за моя мотор. тъй като основен приоритет са шибаните пари (извинявам се за израза) немога на тоя етап да отделя 1000+лв кеш. въпреки че ми е ясно за колко време се избиват колата не я спирам но тва 2.21лв/л. взе много да ме притиска
              Те парите никога не стигат ама внимавай да не се нацепиш на някое дърво или некадърен майстор и след това тази икономия да не ти излезе през носа :D

              Коментар


                #8
                оторизиран сервиз задължително... щот аман от пишман майстори.
                Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                Коментар

                Working...
                X