Здравейте колеги, пускам темата тук, въпреки че става въпрос за Алфа-та ми , но съм на мнение че у този форум са по-запознатите с газовите уредби.Такааааа, ситуацията е следната колата ме счупи от разход, без значение къде ходих и при какви майстори бях проблема остава /а сервизите бяха поне 6-7 и реглажите не баха "на ухо" а с газанализатор/ обаче разхода си остава между 15 и 22/100 градско и 10-14/100 на дълго !Какво ли не опитах, от задушаване от тройника до намаляване на дебита на входящия въздух, опити за работа при различни режими на настройки, нови въздушни филтри /три модела/ и т.н. А бе от 6 месеца /от както съм сложил газовата/ няма и момент в който да е горила по-малко колата.Направо съм в безисходица и се каня да махам газовата уредба. Вчера обаче чета в Рено форума мнения че изпарителите OMVL /двукамерни/ имали проблем със завишен разход именно поради факта че са двукамерни, били някаква по нова технология за захранване на по-мощни ДВГ обаче новата им технология не била съвършена още и давали завишени разходи. Та има ли някой от Вас с такъв изпарител? Щото ми се намира друг изпарител /Tartarini/ и се каня да го сложа и да пробвам какво ще се получи, но преди това исках да разбера дали някой е имал подобни проблеми с такъв изпарител и дали проблема е в него!Уредбата е конвенционална: изпарител OMVL 100 KW ,смесителна плочка с клапан за детонации, газов клапан, симулатор на дюзите и т.н.Колата е Алфа Ромео 146 1.4 Twin Spark, само за справка колеги от Алфа форума твърдят че колите /с този ДВГ/ им горят между 7/100 и 9/100 в различните режими на каране!Иначе колата върви повече от колкото на бензин и няма проблеми с прекъсване, детонации или менене на оборотите, а бе всичко си е 6 само дето разхода и е е@#ал мамата!Приемат се всякакви идеи вече, че както е тръгнало ако не реша проблема с разхода ще махна уредбата!П.П Моля за идеи за тази газова уредба, а не как е трябвало да сложа газов инжекцион, щото няма да сложа такъв - не и докъто ми го продават за 1500-2000 лв. /при положение че струва поне 4 пъти по малко/!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпарител OMVL
Collapse
X
-
А как ти е разхода на бензин? ( В смисъл, на бензин всичко ли е ОК?)Изпарителя нов ли е или е употребяван много ( На колко километра е )?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Ето я и темата от Рено форума http://www.renault-bg.com/forum/view...b51c5ac53f0ca0А ей го и изпарителя:Ани на бензин 7/100 на дълго и 10/100 градско. Изпарителя е на 3000-4000 километра и уредбата е чисто нова!Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Изпарителя изглежда много добър. Моето мнение е, че просто не могат да ти го настроят както трябва. То едно, че точната настройването на газова уредба си е "мисията невъзможна", второ, че този изпарител май е по-сложен отколкото могат да поемат родните газаджии. Мисълта ми е, че най-вероятно в някои режими ти обогатява излишно сместта и то в тези режими, които не могат да се проверят на място - например на пълно натоварване.Съвети:1. Не запушвайте въздуха - само си скапваш мощността без да пада разхода, даже може и да се вдигне. Изобщо, двигателя си иска въздух. Осигури му колкото можеш повече.2. Опитай се да разбереш каква ежекторна плочка препоръчва OMVL за този двигател и този изпарител и сложи такава. Съответствието на плочката и изпарителя е важно.3. Може да помислиш за слагане на ламбда контрол - ще направи системата не толкова чувствителна към настройките - не че няма да трябват, но ламбда контролът ще компенсира донякъде грешките.4. Ако имаш известни инженерни способности - запознаваш се с устройството на този изпарител и си го регулираш сам.Въобще за истински точно регулиране на газова уредба, трябва част от настройките да се правят на бегови барабани докато двигателят "движи" колата при по-високи натоварвания, което никой не прави.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Днес смених мембраните на Тартарини-то и утре мисля да го сложа и да пререгулирам колата, после ще я покарам 1000-2000 км. /че са нови мембраните/и ще видя дали има разлика във вървенето и в разхода!Обаче ми прави впечатление че OMVL-а има 2 изхода за газ/ако тва от долу е за газ/ а при мен долния е запушен с някаква пластмасова капачка, която не ми се струва много плътна /мамка му, майстора е заврял изпарителя на толко тясно място че няма достигане/ обаче не мирише грам на газ, даже и когато ДВГ работи!Айде някой да кеже има ли с такъв изпарител и какви са му впечатлениятаLancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:Колега аз съм със същия изпарител като твоя, само че имам ланда газ контрол. ето и реалния ми разход на газ зимата в града ми гори 13-15/100 лятото пада на около 12/100 по малко немога да я сваля на дълго 9/100 .ако те интересува нещо друго драсни един меилLancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Crusader написа:Todor_Gagovski написа:Колега аз съм със същия изпарител като твоя, само че имам ланда газ контрол. ето и реалния ми разход на газ зимата в града ми гори 13-15/100 лятото пада на около 12/100 по малко немога да я сваля на дълго 9/100 .ако те интересува нещо друго драсни един меилTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Колега имаш право да мислиш че колата ти гори много и да търсиш икономия,но ще ти кажа разхода на мои колеги на които им вярвам 1. Ровър 1,6 - 100кс 13-15-16/100 зимата/града2.Волво 1,8 -90кс 13-15/100 зимата/града3.форд ескорт 1,3 ?кс 13-15/100и аз в началото си мислех че моята гори много и ходих на майстори които само ме караха да вдигам капака и казваха/ това не е за мен иди другаде/ разбира се че можеш да свалиш разхода но колата няма да ти върви така както сегаза съжаление има закони на физиката които немогат да се променятдрасни един ред когато смениш изпарителя и засечеш разходауспех и безавариино каране :DHONDA I-VTEC
Коментар
-
Ами смених изпарителя, сложих Тартарини-то /сам, щото на майстори вече не вярвам/ Колата е регулирана на малко бедна смес /приблизително 15.5:1/ обаче динамиката си е ОК, изобщо тая кола върви повече на газ от колкото на бензин /даже доста върви на газ скоро се дръпнах с Е-36 316 което беше на бенз. дръпнах с 2-3 дължини на 400 м./Интересното е че тоя изпарител ми го донесоха от Италия /втора ръка/ и аз само му смених мембраните сложих го сутринта и колата си тръгна на 6. Отидох на газанализатор и съотношението на гориво/въздух си беше такова /тоест не сме я донастройвали, а си е с настройките от Италия/ и решихме с майстора да я оставим така. Карах я докато угасне и заредих 10 литра и сега ще я карам само в града /предполагам ще ми отнеме няколко дни, докъто изгоря газта/ и ще Ви пиша какъв е бил резултата!А за разхода : Уно-то ми е 1.5 пълен инжекцион 75, коня и гори 9-9.5/100 в града и 6.4-7/100 на дълго на мой приятел Типо-то 1.4 моноинжекцион 75, коня гори 10/100 градско и 7-7.5/100 на дълго на друг приятел БМВ Е-36 316 100-тина коня, разход 12.5-13/100 градко и 8.5-9/100 на дългоимам и други примери но на тези хора вярвам много и не биха ме излъгали, а пък старата ми Алфа 33 1.3 boxer 90 коня, гореше 10/100 в града и 7.5/100 на дълго /тая кола я карах 40 000 км. на газ и се бях изкефил максимално от разхода и вървежа и!Стискайте палци да е от изпарителя, скоро пак ще пиша Ейго е новия изпарител:Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар