Здравейте, колеги имам проблем с газовата, който не мога да реша, ще съм ти благодарен ако може да ми дадеш някакви идей. Колата ми е Браво 1998г., 1.6 с металните колектори, обикновенна газова с емулатори, изпарител Ловато /стария беше БРЦ Текно/. Сондата ми е Евросонда "BRC" и от известно време имам следния проблем. Като ми свърши газта в бутилката и заредя на газостанцията колата има затруднения при прехвърлянето от бензин на газ. Паля колата на бензин, форсирам, за да прехвърли на газ и тя заглъхва и гасне. Чак след 4-5 опита така и форсиране на по-високи обороти /ключа е нагласен на 2200 оборота/ прехвърля на газ и не гасне колата. След като веднаж е прехвърлила на газ след зареждане на газстанция, няма никакъв проблем до следващото зареждане и тогава пак. За да не ми гасне и да не форсирам след като заредя, давам ключа на принудително на газ все едно да запали, контактния ключ на контакт докато изключи клапана, после връщам от контакт и пак давам на контакт и така няколко пъти, след което паля на бензин и прехвърлям на газ. Предполагам, щом този проблем го имам след зареждане причината е може би в евросондата, но не съм сигурен. Тук в София ми обясниха, че имало някакъв клапан в евросондата, който давал дефекти и трябвало да бъде премахнат, което ми звучи побългаряване. Пробвал съм след зареждане и двата клапана /този на който има газов филтър и клапана на изпарителя цъкат, което ме навежда на мисълта че не е от тях/. Електромагнитния клапа на изпарителя може ли да е от него, или той работи или не. Моля за съвет какво и какви варианти да пробвам и кое може да е, за да се отремонтира и какъв е този клапан с който при зареждане нещо става. 10х предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем, след зареждане с ГАЗ
Collapse
X
-
donnna написа:да не би да се натрупва графит по тръбата... спри кранчетата на бутилката, откачи тръбата и я продухай с въздух... нищо не струва... при мен се е случвало.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
donnna написа:да не би да се натрупва графит по тръбата... спри кранчетата на бутилката, откачи тръбата и я продухай с въздух... нищо не струва... при мен се е случвало.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
извади и плюсовата букса и пробвай да запалиш. не трябва да пали.вържи едно кабелче за плюса на акомулатора и подай ток директно на клемата.бубинката трябва да щрака.ако клапана не ти затваря както трябва, ще я дави и ще пали трудно на газ и на бенз.като я запалиш на газ да поработи и след това я загасиш, извади маркуча за газта от изпаритела. ако съска значи клапана(бубинката) не ти затваря.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
anto 1752 написа:извади и плюсовата букса и пробвай да запалиш. не трябва да пали.вържи едно кабелче за плюса на акомулатора и подай ток директно на клемата.бубинката трябва да щрака.ако клапана не ти затваря както трябва, ще я дави и ще пали трудно на газ и на бенз.като я запалиш на газ да поработи и след това я загасиш, извади маркуча за газта от изпаритела. ако съска значи клапана(бубинката) не ти затваря.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар