Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем, след зареждане с ГАЗ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем, след зареждане с ГАЗ

    Здравейте, колеги имам проблем с газовата, който не мога да реша, ще съм ти благодарен ако може да ми дадеш някакви идей. Колата ми е Браво 1998г., 1.6 с металните колектори, обикновенна газова с емулатори, изпарител Ловато /стария беше БРЦ Текно/. Сондата ми е Евросонда "BRC" и от известно време имам следния проблем. Като ми свърши газта в бутилката и заредя на газостанцията колата има затруднения при прехвърлянето от бензин на газ. Паля колата на бензин, форсирам, за да прехвърли на газ и тя заглъхва и гасне. Чак след 4-5 опита така и форсиране на по-високи обороти /ключа е нагласен на 2200 оборота/ прехвърля на газ и не гасне колата. След като веднаж е прехвърлила на газ след зареждане на газстанция, няма никакъв проблем до следващото зареждане и тогава пак. За да не ми гасне и да не форсирам след като заредя, давам ключа на принудително на газ все едно да запали, контактния ключ на контакт докато изключи клапана, после връщам от контакт и пак давам на контакт и така няколко пъти, след което паля на бензин и прехвърлям на газ. Предполагам, щом този проблем го имам след зареждане причината е може би в евросондата, но не съм сигурен. Тук в София ми обясниха, че имало някакъв клапан в евросондата, който давал дефекти и трябвало да бъде премахнат, което ми звучи побългаряване. Пробвал съм след зареждане и двата клапана /този на който има газов филтър и клапана на изпарителя цъкат, което ме навежда на мисълта че не е от тях/. Електромагнитния клапа на изпарителя може ли да е от него, или той работи или не. Моля за съвет какво и какви варианти да пробвам и кое може да е, за да се отремонтира и какъв е този клапан с който при зареждане нещо става. 10х предварително.
    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
    182A4.000, 1998г.

    #2
    да не би да се натрупва графит по тръбата... спри кранчетата на бутилката, откачи тръбата и я продухай с въздух... нищо не струва... при мен се е случвало.
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      да ама трябва да се откачи и отпред от клапана. по-лесно е да се откачи само от клапана и да се пусне от кранчето за 2-3 сек газ, така самата газ и налягането от нея си издухват всичко- пробвано
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        donnna написа:
        да не би да се натрупва графит по тръбата... спри кранчетата на бутилката, откачи тръбата и я продухай с въздух... нищо не струва... при мен се е случвало.
        Според колегата qniS_z това не е графит ,а окис.Мисля ,че така беше.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Когато пак не иска да запали развий тръбата преди изпарителя и дай на контакт, виж дали идва газ до изпарителя. И внимавай да не се взривиш в този момент. Аз съм имал подобен проблем, клапана се беше зацапал и задържаше. След почистване на клапана нямаше проблем.

          Коментар


            #6
            donnna написа:
            да не би да се натрупва графит по тръбата... спри кранчетата на бутилката, откачи тръбата и я продухай с въздух... нищо не струва... при мен се е случвало.
            не е от тръбатакак да разбера дали бубината на изпарителя е ок, която по принцип се чува как чука като включи на газ ?
            Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
            182A4.000, 1998г.

            Коментар


              #7
              извади и плюсовата букса и пробвай да запалиш. не трябва да пали.вържи едно кабелче за плюса на акомулатора и подай ток директно на клемата.бубинката трябва да щрака.ако клапана не ти затваря както трябва, ще я дави и ще пали трудно на газ и на бенз.като я запалиш на газ да поработи и след това я загасиш, извади маркуча за газта от изпаритела. ако съска значи клапана(бубинката) не ти затваря.
              Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
              Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

              Коментар


                #8
                anto 1752 написа:
                извади и плюсовата букса и пробвай да запалиш. не трябва да пали.вържи едно кабелче за плюса на акомулатора и подай ток директно на клемата.бубинката трябва да щрака.ако клапана не ти затваря както трябва, ще я дави и ще пали трудно на газ и на бенз.като я запалиш на газ да поработи и след това я загасиш, извади маркуча за газта от изпаритела. ако съска значи клапана(бубинката) не ти затваря.
                т.е. това което разбирам от казаното по-горе е, че ако бубинката /клапана/ на изпарителя не работи коректно, то по-скоро ще съска, и един вид ще има затруднения с спирането на притока на газ към изпарителя, а не да има проблем от гледна точка липсата на газ, за да не може да прехвърли колата....... от което следва, че за да не прехвърля от бензин на газ не е клапана на изпарителя
                Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                182A4.000, 1998г.

                Коментар


                  #9
                  да, точно така, но ти в по горния си пост питаш как да разбереш дали бобинката на изпаритела е ок. търси причините другаде, може и самия превключвател газ-бенз да ти прави мизерии.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар

                  Working...
                  X