Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.8 16V обикновенна газова или инжекцион?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.8 16V обикновенна газова или инжекцион?!

    Едно приятелче ще си купува Стило 1.8 16V и иска да му слага газ ии до преди малко се чудехме какви са му колекторите на това Стило - пласмасови или метални? И се чуди коя от двете уредби да слага,като инжекционна му го дават тънко..Мене лично по ме радва обикновенната газова.. Търсих в търсачката,но не успях да намеря какви са му колекторите на това Стило.. Дайте някакви мнения и отзиви,пък почерпката е гарантирана
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    #2
    Аз съм със Стило 1.6 16v и когато реших да си слагам газ ми казаха че може само инжекцион.Малко се оръсих с парите( около 960 лв.), но за сега съм доста доволен.
    Виж бейби не сме глупаци,
    ние сме отбор от здравеняци.
    Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
    така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
    http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

    Коментар


      #3
      Дали газовата да е инжекцион или не в зависимост от колекторите - метални или пластмасови, това са митове и легенди. Щом двигателят е пълна инжекция - ГИ! Никой сериозен сервиз няма да ти поеме гаранция на обикновена газова, монтирана на автомобил с двигател инжекцион.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        snake написа:
        Дали газовата да е инжекцион или не в зависимост от колекторите - метални или пластмасови, това са митове и легенди. Щом двигателят е пълна инжекция - ГИ! Никой сериозен сервиз няма да ти поеме гаранция на обикновена газова, монтирана на автомобил с двигател инжекцион.
        На мен пък това за инжекцион-газов инжекцион ми е много смешно.. Караме коли който са инжекциони вече към 300 000 км. и са с обикновенни метанови и газови уредни,направени така както трябва и проблеми не сме имали с нито една от колите..
        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

        Коментар


          #5
          Щом ти е смешно, действай смело . Зависи какво наричаш липса на проблеми. То много хора така разправят-нямам никакви проблеми, а пък като им видиш колата на някоя среща как работи, ти става ясно. И това, че няколко пъти гръмнала и сменил кутия и дебитомер, за някои също не е проблем. Или пък, че чат-пат му прекъсва или мирише на газ в купето, дреболии. Или това, че колата му вече не може да работи на бензин-какъв е проблема ? Но всеки си преценява сам за себе си.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            snake написа:
            Щом ти е смешно, действай смело . Зависи какво наричаш липса на проблеми. То много хора така разправят-нямам никакви проблеми, а пък като им видиш колата на някоя среща как работи, ти става ясно. И това, че няколко пъти гръмнала и сменил кутия и дебитомер, за някои също не е проблем. Или пък, че чат-пат му прекъсва или мирише на газ в купето, дреболии. Или това, че колата му вече не може да работи на бензин-какъв е проблема ? Но всеки си преценява сам за себе си.
            Колега,първо Стилото не е мое а е на приятелче,което се интересуваше може ли да се поставят и двата вида газови,но си клони към инжекционна.Второ,някой ден ако се засечем на някоя среща ела и преслушай мойта кола как работи на Метан.Минал съм и вече 20 000 км. и не съм пипал двигателя или каквото и да е покрай него.Просто исках да ти обясня,че стига да е много читав майстора и да е правено с желание,няма да има никакви проблеми с уредбата,разбира се тези проблеми които ти изброи няма да се получават.. :D
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              liverpool235 написа:
              snake написа:
              Щом ти е смешно, действай смело . Зависи какво наричаш липса на проблеми. То много хора така разправят-нямам никакви проблеми, а пък като им видиш колата на някоя среща как работи, ти става ясно. И това, че няколко пъти гръмнала и сменил кутия и дебитомер, за някои също не е проблем. Или пък, че чат-пат му прекъсва или мирише на газ в купето, дреболии. Или това, че колата му вече не може да работи на бензин-какъв е проблема ? Но всеки си преценява сам за себе си.
              Колега,първо Стилото не е мое а е на приятелче,което се интересуваше може ли да се поставят и двата вида газови,но си клони към инжекционна.Второ,някой ден ако се засечем на някоя среща ела и преслушай мойта кола как работи на Метан.Минал съм и вече 20 000 км. и не съм пипал двигателя или каквото и да е покрай него.Просто исках да ти обясня,че стига да е много читав майстора и да е правено с желание,няма да има никакви проблеми с уредбата,разбира се тези проблеми които ти изброи няма да се получават.. :D
              Моето мнение е че най-добре да си сложи инжекцион,ззащото и аз съм забелязал че някои приятелчета които са с обикновенна газова бутилка много рядко карат на бензин и когато им се наложи колата просто не върви на бензин.Докато с газовия инжекцион няма такива проблеми защото се пали на бензин и превключва на газ.
              Виж бейби не сме глупаци,
              ние сме отбор от здравеняци.
              Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
              така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
              http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

              Коментар

              Working...
              X