Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно ЛКС Ланди А/1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами моята е като рвоята spark защото версия 5 а на колегата е първа.програмата е същата днес програмирах моята и колата се усеща различна от преди,само cut off-a не ми допада как работи защото пак ми патка като спирам на скорост
    alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
    fiat bravo TD100-печката на брата

    Коментар


      #17
      Дано Ви помогна, но също искам и някой ако е посещавал този сервиз /фирма/ да даде малко инфо и мнения за него /надявам се и hit-ko да се изкаже, защото офиса им е в Ямбол! ЦЕНТРАЛЕН СЕРВИЗ: Адрес: гр. Ямбол, ул. "Пирин" N2 /:http://landi-bg.com/index.php
      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
      Среден разход на газ

      Коментар


        #18
        За всички колеги Които имат Landi Renzo LCS A/1 ето един сайт от които може да се поръча кабели и software за тази стара система http://www.lpg-kits.com/interfaces.htm Условието е да имаш регистрация в PAY PaL

        Коментар


          #19
          колега без да съм груб в тази тема кабела и софта вече са достъпни безплатно.елементите за кабела са 10 лева и дори в най-лошия случай:някой да не може да си запои адаптера за още 10 лева ще му го запоят или ще намери приятел дето да може
          alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
          fiat bravo TD100-печката на брата

          Коментар


            #20
            сега като я сложих забелязвам че cut off функцията не е много ефективна,продължава да патка но малко по-малко утре ще си поиграя с настройките че я затапих малко в усилията си да получа задоволителен cut off
            alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
            fiat bravo TD100-печката на брата

            Коментар


              #21
              Колега така е достъпни са. Просто давам информация за някои който иска да се запознае с пълния капацитет функции на коментираната система.

              Коментар


                #22
                masterkar написа:
                Дано Ви помогна, но също искам и някой ако е посещавал този сервиз /фирма/ да даде малко инфо и мнения за него /надявам се и hit-ko да се изкаже, защото офиса им е в Ямбол! ЦЕНТРАЛЕН СЕРВИЗ: Адрес: гр. Ямбол, ул. "Пирин" N2 /:http://landi-bg.com/index.php
                Преди доста време им писах. Отговорът им беше съвсем семпъл. Ако някой се интересува - на ЛС.

                Коментар


                  #23
                  masterkar написа:
                  Дано Ви помогна, но също искам и някой ако е посещавал този сервиз /фирма/ да даде малко инфо и мнения за него /надявам се и hit-ko да се изкаже, защото офиса им е в Ямбол! ЦЕНТРАЛЕН СЕРВИЗ: Адрес: гр. Ямбол, ул. "Пирин" N2 /:http://landi-bg.com/index.php
                  Аз съм ходил там. Като цяло са отзивчиви /или поне по отзивчиви от другите газацжии/, но за моят проблем не успяха да помогнат. Както каза колегата marian2784 моята е може би от най старият вариант на системата и просто вдигнаха ръце. В това отношение поне бяха честни - не могат да ми помогнат и си го казаха. Не да се ровичкат цял ден да вземат парите и накрая нищо.
                  F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                  F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря Ви за мненията! А някой да има мнения за дистрибуторите /сервизите/ им в София?За София:Автокомплекс Маргелкв. Враждебнабул. Ботевградско шосе № 441Емейл: sofia@landi-bg.com"Тотал 12" ЕООДАдрес: ж-к "Хаджи Димитър", ул. "В. Кънчев" № 36Магазин за АГУАдрес: ж-к "Хаджи Димитър", ул. "Макгахан", бл. 69
                    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                    Среден разход на газ

                    Коментар


                      #25
                      Днес си поиграх с настройките (не че са много) и уж всичко е ок,но на наклона към вкъщи направо все едно бях дръпнал ръчната,никаква мощност под 2000 оборота,че аз не контрола нямах дертове и на 1300 оборота на този наклон(говоря за 2-ра) някой ако има идея за препорачителни настройки да обади
                      alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                      fiat bravo TD100-печката на брата

                      Коментар


                        #26
                        Здравейте колегиСлед дълго търсене и чакане най после се сдобих с въпросната интегрална схема. Не съм предполагал че за нещо което струва 5 лв ще се чака повече от седмица ама........Утре ще нося модула за ремонт и може би в началото на другата седмица ще споделя първите впечатления.Имам въпрос към колегата marian2784 : Схемата която си дал за какво служи: 1. Тестер за настройки или2. за програмиране на големия процесор/ онова с лепенката/?Благодаря.
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #27
                          тестер и настройка,за програмиране на процесора ти трябва програматор за PIC микроконтролери.схемата е лесна но намирането на програмата е невъзможно поне според мен
                          alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                          fiat bravo TD100-печката на брата

                          Коментар


                            #28
                            Колега marian2784 как вървят нещата с настройките защото няма много описано по темата. Има ли нещо специфично и каква е процедурата

                            Коментар


                              #29
                              ами за всеки модел е различно има описание за всеки модел,но за моята беше много беден и затова се зайграх.почнах от препорачителните и си играх с cut off режима че ме интересува,тя настройката не е много сложна,намерете си пдф-а за вашия модел и готово
                              alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                              fiat bravo TD100-печката на брата

                              Коментар


                                #30
                                Колеги, вчера се обади моят приятел и ми каза че е сменил интегралната схема. Днес след работа отидох при него, за да монтираме. Преди да закачим куплонзите, човека си замери кабелите и буксите, защото се съмняваше за оттечки или късо по тях. Всичко беше наред и накачихме буксите. Запалих мотора, форсирах за да премине на газ - резултатът степ мотора направи някакви движения и спря. Направо си умря. т.е въпросният интеграл пак изгоря. Моят приятел отвори кутията на ЛК и започна да замерва както си работи мотора. Установихме следното: до степ мотора отиват 4 управляващи кабела на които има + 12 и - 12 в. На 3 от тях имаше необходимите напрежения , а на единият не. Замерихме на входа на драйвера на 3 от входовете имаше + 5 в , а на четвъртият +1.7 в - което е недостатъчно за управление на мотора. Е....си сега пак трябва да чакам 10 дена за нова схема, а дори не знаем защо тази изгоря. Някой да има идея? Колега marian2784 ? Благодаря
                                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                                Коментар

                                Working...
                                X