Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно ЛКС Ланди А/1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    питах те за кабела за връзка между компютър и ЛКСамисля че трябва да увеличиш чувствителноста.ако имаш кабел можеш да видиш как работи степера или поне какви команди получава,но не мисля че е от него
    alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
    fiat bravo TD100-печката на брата

    Коментар


      #62
      marian2784 написа:
      питах те за кабела за връзка между компютър и ЛКСамисля че трябва да увеличиш чувствителноста.ако имаш кабел можеш да видиш как работи степера или поне какви команди получава,но не мисля че е от него
      Нямам кабел, не съм го закачвал на комп. Ще опитам да бутна болта за чувствителността и когато имам някакъв резултат ще пиша.
      F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
      F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

      Коментар


        #63
        Без софт нищо няма да направиш.Степ мотора трябва да работи около 60стъпки.Не се пипат ограничаващите функций на степ мотора.Тези стойности на степ мотора се постигат с работа по смесителя и винта за чувствителност(в мн малки граници)Успех :P

        Коментар


          #64
          landi написа:
          Без софт нищо няма да направиш.Степ мотора трябва да работи около 60стъпки.Не се пипат ограничаващите функций на степ мотора.Тези стойности на степ мотора се постигат с работа по смесителя и винта за чувствителност(в мн малки граници)Успех :P
          ЛКС е от старите , които се настройват с два тестера. Поне така е показано в ръководството. По принцип нищо не е пипано по настройките на ЛКС, затова си мисля че не е от там проблема, но все пак не съм сигурен.Според мен проблемите са в две насокиПървата е специфични настройки на самият изпарител за работа с ЛКС. След смяната настройките на новият изпарител не са правилните, поради което степ мотора не работи правилно. Ако е така с винта за чувствителност може и да се оправи (а може и да не се порави)Втората е управляващият сигнал за степ мотора да не е коректен (в следствие на допълнително монтираният модул) и затова не работи правилно.Разбира се всичко това са само предположения и това което съм написал може и да не е така.
          F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
          F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

          Коментар


            #65
            Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
            Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
            Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

            Коментар


              #66
              Palioweek написа:
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

              Коментар


                #67
                Стар нов изпарител нали целта му е да редуцира налягането до към 1 атм. в зависимост дали е вакуумен или електически от вакума или индуктираното напрежение се променя дебита. За мен проблема е в електрониката. Някой процедират настройка с тройник и след това го махат и слагат стъпковия мотор. Понеже това беше модерантно преди ГИ сега като докарат някоя италианка веднага смъкват ЛК- то и някой ако продава евтинджос модул да си вземеш. На един приятел му горя електрониката 2 пъти и вече я махна и сложи ГИ и вика голяма разлика във вървене и горене , но естествено това удоволствие му струва още към 5-600 лв с поставянето

                Коментар


                  #68
                  mirix написа:
                  Стар нов изпарител нали целта му е да редуцира налягането до към 1 атм. в зависимост дали е вакуумен или електически от вакума или индуктираното напрежение се променя дебита. За мен проблема е в електрониката. Някой процедират настройка с тройник и след това го махат и слагат стъпковия мотор. Понеже това беше модерантно преди ГИ сега като докарат някоя италианка веднага смъкват ЛК- то и някой ако продава евтинджос модул да си вземеш. На един приятел му горя електрониката 2 пъти и вече я махна и сложи ГИ и вика голяма разлика във вървене и горене , но естествено това удоволствие му струва още към 5-600 лв с поставянето
                  Изчерпателен отговор. Благодаря. За изпарителя не бях сигурен затова пуснах поста, а за електрониката то е ясно че само там остава да е проблема.За съжаление на елекроника евтинджос не съм попадал.
                  F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                  F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                  Коментар

                  Working...
                  X