Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно ЛКС Ланди А/1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Нали те казах че е по новата А1 В/05. За по старите искат спец. тестер за тях не става с комп.

    Коментар


      #47
      моята е същата и със версията за дос си го нагласих без дерт,даже ми хареса повече самата програма,само ме дразни cutt off-а че за нищо не става тая опция ноиначе съм очарован от разхода колкото бензин толкова газ
      alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
      fiat bravo TD100-печката на брата

      Коментар


        #48
        Тоне че има много настройки де , имаш максмален брой минимален брой стъпки след кът оф на колко да отваря минимално .. оборотите около 2000 никак не може да ги регулираш

        Коментар


          #49
          Аз от трите снимки виждам че ламбда сондата не се движи както трябва ... или и трите си ги оцелил в такъв момент или не работи.А по стара версия работи на win98 или на ХР ама с някакъв емулатор за дос-овски програми.
          И кучето гледало как се коли прасе ама не става касапин!

          Коментар


            #50
            Ами да ти кажа честно колега и на бензин си е така , а все пак не съм магьосник да позеленее , но момчето имаше проблем с дюзите и ходи да ги чисти и вика след това умря на газ и правихме нова настройка, сед като покара и на бензинец да се поосвести ще му барнем пак една настройчица да видим какво ще излезе. Също незнам защо колата е на 90 гр. а то ми показва 37. сменяхме температурния датчик ефекта пак беше същия 37 си показва

            Коментар


              #51
              а кой температурен датчик сменяхте,моята няма такъв,и какво настройвахте че аз не виждам някаква настройка само мин и макс което би оказало някакво значение ,но и при промяна не виждам разлика.разясни мако и на непросветените като мен
              alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
              fiat bravo TD100-печката на брата

              Коментар


                #52
                Има датчик на двигателя които подава информация за температурата на двигателя на бензиновия компютър предполагам че от там взема информация. Значи можеш да определиш максималния брой стъпки на стъпоковия мотор , който служи като тройник на обикновенна газова уредба и минималния в какво положение да застава след като отпуснеш педала. Иначе като обучение на ламбда контрола дават от празен ход през няколко секунди да се форсирва двигателя до около 3500 оборота. Дори и да искаш няма как да регулираш около 2000-3000 оборота. Някои процедират по следния начин без да закачат на компютър. Слагат тройник(в случая еднопътник) форсирваш колата между 3500-4000 оборота с винта реегулираш докато заглъхне и развиваш около половин оборот. След това махаш еднопътника и слагаш стпковия мотор.

                Коментар


                  #53
                  мерси за инфото.температурата може да е на въздуха в кутийката защото няма как да взема инфо защото няма настройка на типа на датчика.аз за сега се кротнах няма д ая бъзикам засега че трябва 1700 километра до бг да ме закара.в бг ще му мисля
                  alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                  fiat bravo TD100-печката на брата

                  Коментар


                    #54
                    Стъпковия мотор верно работи като кран,само дето се движи постоянно и коригира сместа по ламбда сондата,която прочетеното до тук разбирам че не работи ( Тя не трябва да стои на зелено , а трябва постоянно да се движи между зеленото и червеното).И перфектна работа на газ, стъпковия мотор трябва на празен ход , при подаване на газ и при 3000-3500 оборота да работи на едни и същи стъпки(+/- 15-20).Като за предпочитане е да работи около 60 стъпки.Ако не е така не можеш да си сигурен че разхода/работата на газ са както трябва.Колкото до температурата,би трябвало да има отделен датчик на водните маркучи на изпарителя.
                    И кучето гледало как се коли прасе ама не става касапин!

                    Коментар


                      #55
                      Колега Skunkmstr никъде не пише а и не съм намерил инфо коя температура мери , но предплагам че на двигателя. Засега не съм намерил подходящ документ за описание за настройка и ... по подробни данни и съм малко самоук , но все пак от тук от там може д адостигнем до някакъв резултат и методология на регулиране , но поне аз не виждам нищо по вече за регулиране освен максимален брой стъпки за отаряне и минимален. както и след пускане на педала на газта на колко стъпки да застане. ламбда контрола следи показнието на ламбда сондата както и положението на TPS.

                      Коментар


                        #56
                        Здравейте колеги, Честита нова година. Нека е успешна и щастлива за всички Вас.Сега по моят проблем. Както съм написал в предишни постове имах изгорял драйвер(управление), на степ мотора.С един приятел направихме няколко опита за подмяна на драйвера (неуспешни завършили всичките с изгорели интеграли). Всичко това отне няколко месеца. Най накрая с някаква допълнителна схемичка (инвертор) използвахме сигнала на един от здравите канали на драйвера, който е с обратен поляритет и се мени по същия начин като проблемният канал (огледално), и подадохме сигнал на степ мотора така че да заработи. Теоретично всичко беше наред, но след като монтирахме степ мотора на мястото на врътката се получи следното. :Мотора запали и превключи на газ. Първоначално работи на много ниски обороти и помислих че ще угасне, но се стабилизира след няколко секунди.Потеглих и установих следното. степ мотора работи но като че ли има някакво забавяне в реакциите му. Ако ускорявам плавно (бабешката) се усеща слабо, но ако смачкам газта направо забива муцуната. Явно степ мотора не отваря достатъчно бързо и има недостиг на гориво. И обратното. Ако съм вдигнал обороти и пусна газта оборотите падат бавно.Въпросът е следният: къде евентуално може да се търси проблемът - в преработеният ЛКС или в настройките на изпарителят (междувременно старото Ланди беше сменено с нов БРЦ, което е настройван на врътка).Ако някой има мнение моля да сподели. Благодаря :D
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #57
                          Зглоби ли кабела за връзка?Според мен е от изпарителя,но трябва да пробваш с проби,защото на БРЦ не знам как е изпарителя.Иначе ме съмнява да е от драйвера.Пробвай след дълго каране дали ти загрява моторчето,но както казах не мисля,че е от там.
                          alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                          fiat bravo TD100-печката на брата

                          Коментар


                            #58
                            marian2784 написа:
                            Зглоби ли кабела за връзка?...................................
                            Кой кабел имаш в предвид? Между ЛКС и степ мотора ? По принцип всички кабели са свързани и няма нищо откачено. Интервенцията е в самата платка на ЛКС.
                            marian2784 написа:
                            Според мен е от изпарителя,но трябва да пробваш с проби,защото на БРЦ не знам как е изпарителя...................................
                            Какво може да се пипне по изпарителя за проба? По моята логика единствено винта за чувствителност, но не съм сигурен. Ако е така в каква посока - увеличаване или намаляване. За празния ход болта не мисля че играе роля или бъркам?Благодаря! :D
                            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                            Коментар


                              #59
                              А според мен не ти достига гориво при ускоряване , на вискоки обороти как се държи ако караш на 4-5000 оборота по продължително

                              Коментар


                                #60
                                mirix написа:
                                А според мен не ти достига гориво при ускоряване , на вискоки обороти как се държи ако караш на 4-5000 оборота по продължително
                                Прав си че не достига гориво при ускорение, а причината за това е бавната реакция на степ мотора. Защо обаче степ мотора реагира бавно? Къде е причината - в изпарителя или в ЛКС? ?? В самият степ мотор няма проблем, тъй като е тестван на импровизиран тестер и си работи. Отваря и затваря бързо.На другия въпрос чак до 4-5000 не стигнахме. :D Мисля че ще си поддържа оборотите на път. Проблем има при промяната им. Иначе на място след като вдигне обороти ги държи. Тестовото каране го направих в квартала, и нямаше как да подържам някаква определена скорост по дълго време. Направи ми впечатление че след като пусна газта мотора не реагира веднага, а със закъснение и някак по мудно. (притока на гориво продължава.)П.С. сега съм махнал сеп мотора и съм с върток. Просто иначе не може да се кара градско.
                                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                                Коментар

                                Working...
                                X