Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на газовинжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настройка на газовинжекцион

    Здравейте,инжекциона е турско копие на БРЦ Секуент 24,имам мануела за настройка ,но е на турски ,доколкото разбирам от него налягането делта П трябва да бъде 1200,само че немога да го постигна,навих винта на редуктора и стигана 1170.Незнам да ли може още ,до тук го въртях на ръка и спря,незнам с ключе да ли няма да го превъртя в резбата,в момета налягането му е 1600.Дюзите на колко трябва да бъдат разпробити за моя двигател (2.0 16в 139к.с.),в момента мисля че са 2,1мм. Проблемите са ми голям разход в градски условия около 17-19 литра на 100,а извън града е перфекна 8-8,5 при каране със скорост до 120,гасне като преминава на газ ,когато е студена и придърпва докато не достигне 65 градуса.
    Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
    Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

    #2
    Нормално е да спре да се върти на ръка ,все пак натяга една яка пружина така че навивай още,провери изпарителя дали се затопля заедно с двигателя .Дюзите можеш да увеличиш на колкото си поискаш ако компенсираш с налягане и коефиценти.Всеки двигател е различен а това което пише в мануала е "колкото колата да запали".Има доста теми по въпроса във форума ,прочети ги.

    Коментар


      #3
      Значи,ще навия винта още малко за да постигна налягане делта П 1200,както го препоръчват,проблема с гасненето го оправих като дигнах температуерата на преминаване на газ,явно датчика на редуктора нещо не е в час,на неработила кола показва 23 градуса,а при 95 показва 127,сега съм го нагласил 60 градуса да прехвърля,а по уреда на колата е 50. Преди налягането на редуктора беше към 1500,и времента на газовите инжектори бяха 7,8мс,сега при 1600 са 6,8мс,незнам какви трябва да са времената,но си мисля ,че са високи, на празен ход на бензин са 3,5 мс.Инжекторите са Валтек,дават ги с мин.време за отваряне 4мс,значи мога да смъкната времената с още,обаче немога да пипам още налягането защото ще избяга делта П,демек сега дюзите ли трябва да разпробия за да сваля времената?
      Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
      Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

      Коментар


        #4
        Времената са ти добре!Толкова трябва да са,защото по време на движение инжекторното време на бензин пада под 3 мсек. Виж,ако е необходимо си смени датчика на температурата на редуктора,за да не лъже газзовият комп или пък виж дали няма опция в настройките да избираш няколко вида датчици.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          По време на движение инжекторното време никога не може да падне под това за ниски обороти. Направи си една сметка 4мс отваряне +инж време +няколко мс затваряне , ограничител на 7000 оботота и максимално бензиново време 30 мс при 7000 об/м на бензин .В задачата се пита : 1.колко милисекунди има в една минута.2.като умножиш тия 30мс по коеф . колко мс газово време ще получиш при тия 7000 оборота3.при тия 7000 оборота по колко пъти в минута се отваря всеки един газов разпръсквач и колко време отнема отварянето и затварянето му.Като си направиш тази сметка ще разбереш че още при 3 500 оборота газовите ти инжектори спират да затварят и остават постоянно отворени щото минутата не може да се разтяга колкото ние искаме.Минималното време за стабилна работа на валтек е около 3.8 милисекунди .Съвета ми е да се стремиш към коефицент близък до 1 при ниски обороти като за целта ще е необходимо да разшириш дюзите и да дигнеш налягането на изпарителя докато диференциалното стане най малко 1.5 бара.

          Коментар


            #6
            Дефернциалното налягане е Делта П,така ли?Ако е така в мануела го препоръчват да е 1200 и казват ,че трябва да е в границата от 1000 до 1500.Незнам ,но дори сега ми се струва,че редуктора ще пръсне маркуча към рейката.За да направя делта П 1500 трябва да направя налягането на редуктора 1930 ,защото мапа ми е 4301500=1930-430.Нещо не съм сигурен ,че редуктора подържа такова налягане.
            Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
            Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

            Коментар


              #7
              В първата степен на изпарителя налягането е до 10 бара а в маркуча на рейката е диференциално /делта/ При повечето изпарители се препоръчва диференциално от 1.5 до 1.8 и работят със същите маркучи и рейки.

              Коментар


                #8
                Слизам долу на двора да разцъкам редуктора,довечера ще пиша и ще кача снимки.
                Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                Коментар


                  #9
                  Положението е следното,сега като се вързах с лаптопа,установих ,че налягането на редуктора малко е паднало.Наблюдавах и датчика за температурата на редуктора и преди да запаля беше 27 градуса,което може би е нормално защтото навън беше 32,до 60 градуса показва заедно с този на таблото на колата и после до 75 вече показва с 20 градуса повече.Изчаках да загрее да видя да ли няма да се възтанови делта П да е 1200,но не се възтановиВъзтанових делта П,като навих винта на редуктора сигурно с цял оборот.Погледах и времената на инжекторите,и наистина в даден момент времената падат под тези на празен ход,например като задържам 2000 оборота.Това е на празен ход:Това е при 2000 оборота:Това всичко е на празен ход,може в движение нещата да не са така,но немога да пробвам,кабела който си направих е за сериен порт и ползвам един стар лаптоп ,дето батериата не издържа и 1 минута,ще си купя преход за усб тези дни и ще видя в движение какво става с времената.Мисля да направя дюзите на 2,2мм като за начало,та един въпрос за тях,дюзите на ли са навити на газовата рейка,защото ако са тези дето са завити на колектора,свалянето ще е шоково.Сега като лягах да въртя редуктора,защото е под стойката на акумулатора забелязах,че нямям филтър между редуктора и газовата рейка :P ,ще трябва да си купия и да сложа,а и самия маркуч от редуктора до рейката нещо ми се струва менталив и като го сменя ще дигам налягането още.
                  Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                  Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                  Коментар


                    #10
                    С 2.2 разликата във времената ще е незабележима направо 2.5 пробивай месинговите щуцери които са завити в/у рейката.

                    Коментар


                      #11
                      MEMO написа:
                      С 2.2 разликата във времената ще е незабележима направо 2.5 пробивай месинговите щуцери които са завити в/у рейката.
                      При тебе,дюзите на колко са пробити и на какво налягане работят?
                      Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                      Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                      Коментар


                        #12
                        2,2 на 1.5 диференциално и 3,5 газово време на ниски, но с бърза рейка матрикс /1 милисекунда отваряне и една затваряне при един бар/.

                        Коментар


                          #13
                          колега,направи го твърдо1.8bara
                          ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                          Коментар


                            #14
                            Вчера си купих,бургийки от 2.1 до 2,5,през една десета, и сега пробих дюзите на 2,2.Значи до сега не са ми били 2,1 защото бургийката 2,1 не влиза или са били 2 или 1,9, а в софта са зададени,че са 2,1мм.Дигнах налягането на делта п 1680 и времената на газовите инжектори станаха 5,2 мс, при рязко подаване на газ стигат макс до 18мс.Докато дигах налягането малко се по увлякох и го бях направил 2100,до сега винта за налягането трябваше да се върти с доста обороти за да се дигне налягането,а сега леко го пипаш само и налягането скача с много. Ще покарам така да видя как е и ще пиша,и преди не работеше зле,но сега ми се струва,че двигателя се форсира по рязко и с по малко натискане на педала.Иска ми се да видя времената по време на движение,купих си преход от USB към сериен порт,ама нещо не става с него,не прави връзка с газовия комп,някой ако е ползвал такъкъв преходник нека сподели.
                            Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                            Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                            Коментар


                              #15
                              alfista написа:
                              Вчера си купих,бургийки от 2.1 до 2,5,през една десета, и сега пробих дюзите на 2,2.Значи до сега не са ми били 2,1 защото бургийката 2,1 не влиза или са били 2 или 1,9, а в софта са зададени,че са 2,1мм.Дигнах налягането на делта п 1680 и времената на газовите инжектори станаха 5,2 мс, при рязко подаване на газ стигат макс до 18мс.Докато дигах налягането малко се по увлякох и го бях направил 2100,до сега винта за налягането трябваше да се върти с доста обороти за да се дигне налягането,а сега леко го пипаш само и налягането скача с много. Ще покарам така да видя как е и ще пиша,и преди не работеше зле,но сега ми се струва,че двигателя се форсира по рязко и с по малко натискане на педала.Иска ми се да видя времената по време на движение,купих си преход от USB към сериен порт,ама нещо не става с него,не прави връзка с газовия комп,някой ако е ползвал такъкъв преходник нека сподели.
                              има различни преходници - с различен чип са реализирани и не става с всеки,най-общо -- по-евтините са по зле а иначе - струва ми се че имаш проблем с редуктора , изглежда не ти държи стабилно налягане.

                              Коментар

                              Working...
                              X