Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на газовинжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dudulia написа:
    А в какви мерни единици отчиташ резултатите? Първо провери това,преди да си започнал да пипаш каквото и да е друго! Ако мериш с визата отчитането на МАП-ана колата,то там мисля,че отчита в mmHg , a АГУ-то отчита в Mbar.
    Да прав си не съм се замислял за това,а и на газовата не пише каква е измервателената единица.
    Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
    Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

    Коментар


      #32
      Има ново развитие около газовата,значи наскоро си купих виса и с мой приятел си закачахме колите,той има същата като моята Ланчия 2.0 16в и забелязах ,че стойностите на мап сензора при мен са по-високи,и бензиновите времена също са по-високи.При мен мапа е 330 при него 230 ,при мен бензиновите времена на празен ход са 3,5 мс при него 2,7.Реших ,че ми спуче въздух от някъде след дросела и се хванах един ден и махнах всмукателния колектор и проверих всички маркучи за вакум,поверих и щуцерите за газовите дюзи бяха доста хлабави,стегнах ги с локтаит и друго нищо не открих.От всичко никаква промяна,реших да проверя и зацепването,открих че ремъка е хлабав и ролките са заминали,а съм ги сменял преди 12 000км,смених ангенажа всичко ново и пак закачих на висата имаше малка промяна мапа стана 310 на празен ход.Мъдрих го доста и с моя приятел стигнахме до извода,че сигурно клапаните са натегнати,този мотор е с механични повдигачи и е с пулове.Събота махнах капака на клапаните и замерих всмукателните горе долу добре,изпускателни остана ли почти без хлабина 0,1 при положение че трябва да е 0,5мм.Откачих,защото пак трябва да се махат ангенжа и всички ремъци за да махна валовете и да извадя пуловете.Купих си инструмен за вадене на пуловете без да се махат валовете,но не стана може би става за 8 клапановите,почнах да се мъча да ги махам,напраих си приспособленя да задържам повдигача надолу и успях,регулирах ги и станаха перфекно.Запалих я и чудо мапа ми е 230 ,нагласих оборотите от винта на дросела и времента на празен ход ми стаха 3.08мс,а при моя приятел са 2,7мс,което значи че имам проблеми с налягането на бензина.Купих си комлект за мерене на налягането на бензина и налягането ми е 2,8 бара, а трябва да е 3 бара,явно от тази малка разлика в налягането,ми идва и разликата в бензиновото време.Сега съм на етап да разбера да ли от помпата или от регулатора на налягането,като съм по сколонен да е той,тъй като колата върви добре на бензин във високите обороти. Направих нова настройка на газовата и сега времената на газовите инжектори са ми 4,5 мс на паразен ход и при рязко даване на газ стигат до 20 мс,сега явно заради по ниският мап,диференцялното налягане ми стана 2 бара,което малко ме претеснява.В момента дюзите са 2,2мм и се змислям да ли да не ги увелича на 2,4 примерно и да намаля налягането на 1,5 бара.Как мислите или така да я оставя.
      Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
      Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

      Коментар


        #33
        с какво мериш времената на Г. инжектори?аз бих оправил проблема на бензин и тогава да се чистят проблемите на газ.

        Коментар


          #34
          Газовите времена ги гледам през софта за газовата.Тази събота ще оправя проблемите с налягането на бензина и времената на бензин и после ще настройвам газовата.Това дифернцялно налягане 2 бара не затормозява ли газовите инжектори,при мен са Валтек?
          Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
          Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

          Коментар


            #35
            alfista написа:
            Газовите времена ги гледам през софта за газовата.Тази събота ще оправя проблемите с налягането на бензина и времената на бензин и после ще настройвам газовата.Това дифернцялно налягане 2 бара не затормозява ли газовите инжектори,при мен са Валтек?
            Според мен диференциално налягане от 2 бара е доста високо. Принципно БРЦ работи на диференциално налягане 800 мбар (за маломощните редуктори) 1200 мбар за средно мощни редуктори и 1500 мбар за редуктор БРЦ Макс. Колко конски сили ти е мотора?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #36
              dudulia написа:
              alfista написа:
              Газовите времена ги гледам през софта за газовата.Тази събота ще оправя проблемите с налягането на бензина и времената на бензин и после ще настройвам газовата.Това дифернцялно налягане 2 бара не затормозява ли газовите инжектори,при мен са Валтек?
              Според мен диференциално налягане от 2 бара е доста високо. Принципно БРЦ работи на диференциално налягане 800 мбар (за маломощните редуктори) 1200 мбар за средно мощни редуктори и 1500 мбар за редуктор БРЦ Макс. Колко конски сили ти е мотора?
              Колега колата ми е 139 к.с.,уредбата не е Брц,а само копие на нея ,редуктора е Хедеф и като го гледам ми прилича на копие на редуктор КМЕ силвър който го дават до 170 kw В неделя се опитах да сваля налягането отвих винта около 5 или 6 оборота и налягането не мръдна и си остана така около 2 бара дефенцялно.Ще се заигравам в събота с него и ще пробвам да го сваля до 1,5 бара,но ще трябва да разширя сигурно дюзите.Ето снимка на редуктора.
              Прикачени файлове
              Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
              Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

              Коментар


                #37
                alfista написа:
                dudulia написа:
                alfista написа:
                Газовите времена ги гледам през софта за газовата.Тази събота ще оправя проблемите с налягането на бензина и времената на бензин и после ще настройвам газовата.Това дифернцялно налягане 2 бара не затормозява ли газовите инжектори,при мен са Валтек?
                Според мен диференциално налягане от 2 бара е доста високо. Принципно БРЦ работи на диференциално налягане 800 мбар (за маломощните редуктори) 1200 мбар за средно мощни редуктори и 1500 мбар за редуктор БРЦ Макс. Колко конски сили ти е мотора?
                Колега колата ми е 139 к.с.,уредбата не е Брц,а само копие на нея ,редуктора е Хедеф и като го гледам ми прилича на копие на редуктор КМЕ силвър който го дават до 170 kw В неделя се опитах да сваля налягането отвих винта около 5 или 6 оборота и налягането не мръдна и си остана така около 2 бара дефенцялно.Ще се заигравам в събота с него и ще пробвам да го сваля до 1,5 бара,но ще трябва да разширя сигурно дюзите.Ето снимка на редуктора.
                Само за сравнение искам да ти кажа,че при налягане около 1-1,2Мбар препоръчителното разпробиване на инжектори Рейл (валтек) 3 Ома е 2,4мм.Това е за ГИ Зенит,но според мен не би трябвало да има голяма разлика. При теб налягането е близо 2 пъти по-голямо,от където за мен следва извода,че няма нужда да разпробиваш инжекторите,а дори би трябвало да се опиташ да намалиш налягането.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #38
                  Ново развитие,приключих с турския инжекцион,преди малко си купих кит на фобос и утре ще си го монтирам.Минах на този варянт ,защото последно се опитах да намаля налягането на редуктора,въртях болта за регулиране ,но налягането си остана същото,не я бах карал колата няколко дни,и сега няма налягане, накъдето и да въртя винта налягането не идва и реших да смениям всичко.Някой ако има нужда от кабел за настройка на BRC и сервизен мап давам ги за 60 лева и двете,като кабела е за ком порт, с преход работи и на USB.
                  Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                  Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                  Коментар

                  Working...
                  X