Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на газовинжекцион
Collapse
X
-
u_bo
alfista написа:Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.
Коментар
-
alfista написа:Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Тази седмица ще си купя филтър и нов маркуч до газовата рейка и ще погледна филтъра на клапана как е,инжекторите нямам идея как се разглабят и почистват,но сега като им отвивах дюзите да ги разпробия,видях че са много черни.Сутринта като я палих и гаснеше не забелязах да показва нещо нередно,рейката имаше налягане,дайте идеи какво да гледам.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и времето на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
u_bo
alfista написа:Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и временто на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.
Коментар
-
u_bo написа:а това с обедняването - защо?п.с. и имай предвид, че ако прехвърляш на газ при студен ДВГ - ще си скапеш инжекторите - ако е много студен редуктора.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
u_bo написа:alfista написа:Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и временто на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Идеята е,че при студен изпарител газта,която се впръсква не е добре изпарена и съответно за едно и също време се вкарава повече газ от необходимото.Чрез това обедняване автоматично се коригира инжекторното време на газовите инжектори,така че да се впръсква прилично количество газ.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Токущо ми се наложи да изляза с колата,сега като я палих нямаше проблем с прехвърлянето,запалих я и като загря прехвърли,притресе за миг и премина :P ,не съм пробвал да ли като се форсира ще накъсва,потеглих след като загря над 60 градуса,засега ще го оставя обедняването.Сега също и заредих,разход 15 на 100,което си е напредък,преди беше 2 лита нагоре,а и доста си играх с лаптопа на място,тъй че може би сега като засеча ще е по добре .Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Най-сетне ми остана време да си покарам колата и успях да изхарча газта ,засякох разход 13,8 градско на 100,според мен това е нормалния разход при положение,че тази Делта я дават градско бензин 12,5 на 100.Обаче,не я бях палил 5-6 дена и днеска като я запалих ,пак загасна при първо минаване на газ .Дайте мнение,защо гасне или къде може да е проблема,ще се радвам и ако някой с този двигател сподели разход.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Тази сутин премина без проблем.Бензиновата помпа не се спира,преминаването става 1 след това 4 и после 2 и 3 заедно,незнам защо е така,не съм забелязал от къде се настройва това и не съм и забелязал да има опция да се пипа това.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Пак взех да ръчкам по газовата,пак гасне като преминава на газ.Имам следния въпрос,нормално ли е сервизния мап да отчита разреждане в колектора 420,а този на бензиновото ЕКУ =320.Сервизният мап ми е BRC,тъй като нямам оргиналния за насттройка,видях че отзад има някъкъв шестрограм за въртене и си мислех да ли не е за калибриране на мапа.Ако е за калибриране ,да ли няма да е по добре да го направия да показва като този на бензиновото еку?Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
alfista написа:Пак взех да ръчкам по газовата,пак гасне като преминава на газ.Имам следния въпрос,нормално ли е сервизния мап да отчита разреждане в колектора 420,а този на бензиновото ЕКУ =320.Сервизният мап ми е BRC,тъй като нямам оргиналния за насттройка,видях че отзад има някъкъв шестрограм за въртене и си мислех да ли не е за калибриране на мапа.Ако е за калибриране ,да ли няма да е по добре да го направия да показва като този на бензиновото еку?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар