Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на газовинжекцион
Collapse
X
-
u_bo
alfista написа:Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.
Коментар
-
alfista написа:Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Тази седмица ще си купя филтър и нов маркуч до газовата рейка и ще погледна филтъра на клапана как е,инжекторите нямам идея как се разглабят и почистват,но сега като им отвивах дюзите да ги разпробия,видях че са много черни.Сутринта като я палих и гаснеше не забелязах да показва нещо нередно,рейката имаше налягане,дайте идеи какво да гледам.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и времето на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
u_bo
alfista написа:Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и временто на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.
Коментар
-
u_bo написа:а това с обедняването - защо?п.с. и имай предвид, че ако прехвърляш на газ при студен ДВГ - ще си скапеш инжекторите - ако е много студен редуктора.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
u_bo написа:alfista написа:Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и временто на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Идеята е,че при студен изпарител газта,която се впръсква не е добре изпарена и съответно за едно и също време се вкарава повече газ от необходимото.Чрез това обедняване автоматично се коригира инжекторното време на газовите инжектори,така че да се впръсква прилично количество газ.Сега ще махна обедняването,че поне не гаснеше преди като прехвърли.По карах я доста снощи и върви чудесно,много е пъргава,само по едно време ми светна индикацията за инжекциона на таблото,забелязах че го направи като карах на 5 скорост по нанадолуно с ниски обороти .
Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Токущо ми се наложи да изляза с колата,сега като я палих нямаше проблем с прехвърлянето,запалих я и като загря прехвърли,притресе за миг и премина :P ,не съм пробвал да ли като се форсира ще накъсва,потеглих след като загря над 60 градуса,засега ще го оставя обедняването.Сега също и заредих,разход 15 на 100,което си е напредък,преди беше 2 лита нагоре,а и доста си играх с лаптопа на място,тъй че може би сега като засеча ще е по добре.
Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Най-сетне ми остана време да си покарам колата и успях да изхарча газта ,засякох разход 13,8 градско на 100,според мен това е нормалния разход при положение,че тази Делта я дават градско бензин 12,5 на 100.Обаче,не я бях палил 5-6 дена и днеска като я запалих ,пак загасна при първо минаване на газ.Дайте мнение,защо гасне или къде може да е проблема,ще се радвам и ако някой с този двигател сподели разход.
Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Тази сутин премина без проблем.Бензиновата помпа не се спира,преминаването става 1 след това 4 и после 2 и 3 заедно,незнам защо е така,не съм забелязал от къде се настройва това и не съм и забелязал да има опция да се пипа това.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Пак взех да ръчкам по газовата,пак гасне като преминава на газ.Имам следния въпрос,нормално ли е сервизния мап да отчита разреждане в колектора 420,а този на бензиновото ЕКУ =320.Сервизният мап ми е BRC,тъй като нямам оргиналния за насттройка,видях че отзад има някъкъв шестрограм за въртене и си мислех да ли не е за калибриране на мапа.Ако е за калибриране ,да ли няма да е по добре да го направия да показва като този на бензиновото еку?Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
alfista написа:Пак взех да ръчкам по газовата,пак гасне като преминава на газ.Имам следния въпрос,нормално ли е сервизния мап да отчита разреждане в колектора 420,а този на бензиновото ЕКУ =320.Сервизният мап ми е BRC,тъй като нямам оргиналния за насттройка,видях че отзад има някъкъв шестрограм за въртене и си мислех да ли не е за калибриране на мапа.Ако е за калибриране ,да ли няма да е по добре да го направия да показва като този на бензиновото еку?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар