Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на газовинжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.
    Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
    Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

    Коментар


      #17
      alfista написа:
      Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.
      повече ми прилича на запушен редуктор и/или филтър на клапан /или дюзи, нали нямаш филтър преди тях/но може да е и от грешна адаптация -- и му трябва малко време да ’разбере’ с колко да си дигне времената.всичко това са предположения - виж какво казва ГИ при гасненето

      Коментар


        #18
        alfista написа:
        Наистина има някаква игра с редуктора,сега пак нещо човърках и забелязах ,че след като е престояла малко и налягането е паднало малко ,сутринта го бях нагласил към 1670 а сега беше 1590-1600.Значи при форсиране пада за миг до 1400 и после става примерно 1700,и като в оставя да си работи става към 1600.Това проблем ли е,и как да се справя с него.Проблема със гасненето при първо палене си остана,значи паля я студена и прехвърля на 45 градуса и гасне,и така няколко пъти,като започне да работи,ако се опитам да и подавам рязко газ все едно прекъсва,докато не загрее поне до 60 -65,видях в настроиките ,че има някакви корекции по температура,но незнам да ли да я обенявам или да обогатявам.
        Щом имаш корекции по температура,то сложи обедняване на сместа,като е желателно да започнеш с около 15-18% при 50 градуса и колкото повече се повишава температурата,толкова по-малко трябва да ти бъде обедняването.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          Тази седмица ще си купя филтър и нов маркуч до газовата рейка и ще погледна филтъра на клапана как е,инжекторите нямам идея как се разглабят и почистват,но сега като им отвивах дюзите да ги разпробия,видях че са много черни.Сутринта като я палих и гаснеше не забелязах да показва нещо нередно,рейката имаше налягане,дайте идеи какво да гледам.
          Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
          Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

          Коментар


            #20
            Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и времето на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.
            Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
            Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

            Коментар


              #21
              alfista написа:
              Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и временто на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.
              добра работа!!! а това с обедняването - защо?п.с. и имай предвид, че ако прехвърляш на газ при студен ДВГ - ще си скапеш инжекторите - ако е много студен редуктора.

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                а това с обедняването - защо?п.с. и имай предвид, че ако прехвърляш на газ при студен ДВГ - ще си скапеш инжекторите - ако е много студен редуктора.
                Ами и аз незнам,проблема който остана е ,че като прехвърли на газ,докато не загрее на 60 градуса двигателя,като подаваш рязко газ има нещо като накъсване и понамирисва на газ,за това и реших ,че трябва да я обедня.Незнам какво постигнах,ще я пробвам събота,ще стана рано докато е по хладно навън ,утре съм на работа.Не я прехвърлям на газ докато е студена,направил съм го на 40 градуса да става,споко.
                Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                Коментар


                  #23
                  u_bo написа:
                  alfista написа:
                  Здравейте,вчера след много премеждия успях да си купя филтър и маркуч,купих филтър и маркуч за него ,прибрах се и започнах да разглобявам и видях че филтър и маркуча не стават,защото моите са със по малко сечение.Върнах се до там където купих филтъра,но нямаха такъв с по малки щуцери и ме пратиха до сервиза им,от там си купих,но е доста малък и човека от сервиза доста се замисляше да ли ще ми свърщи работа. Както и да е,прибрах се и довърших,почистих газовите инжектори и газовия клапан,сложих филтъра и си преправих пътя на маркучите.Направих настройка,сега съм на деференциялно налягане 1800 и временто на газовите инжектори е 4,5мс на празен ход и са пробити на 2,2мм,колата сега няма проблем и не гасне при палене на студен двигател,сложих и корекция по температурата до 60 градуса да обенява с 15% и няма проблем при форсиране докато не е заграла на 60 градуса.Направих и температурата на прехвърляне да е 40 градуса, сега преминаването на газ не се усеща.
                  добра работа!!! а това с обедняването - защо?п.с. и имай предвид, че ако прехвърляш на газ при студен ДВГ - ще си скапеш инжекторите - ако е много студен редуктора.
                  Идеята е,че при студен изпарител газта,която се впръсква не е добре изпарена и съответно за едно и също време се вкарава повече газ от необходимото.Чрез това обедняване автоматично се коригира инжекторното време на газовите инжектори,така че да се впръсква прилично количество газ.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #24
                    dudulia написа:
                    Идеята е,че при студен изпарител газта,която се впръсква не е добре изпарена и съответно за едно и също време се вкарава повече газ от необходимото.Чрез това обедняване автоматично се коригира инжекторното време на газовите инжектори,така че да се впръсква прилично количество газ.
                    Да и аз така мислех,само че снощи,ми се наложи да изляза с колата,и пак гасне като прехвърля и пак придърпва Сега ще махна обедняването,че поне не гаснеше преди като прехвърли.По карах я доста снощи и върви чудесно,много е пъргава,само по едно време ми светна индикацията за инжекциона на таблото,забелязах че го направи като карах на 5 скорост по нанадолуно с ниски обороти .
                    Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                    Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                    Коментар


                      #25
                      Токущо ми се наложи да изляза с колата,сега като я палих нямаше проблем с прехвърлянето,запалих я и като загря прехвърли,притресе за миг и премина :P ,не съм пробвал да ли като се форсира ще накъсва,потеглих след като загря над 60 градуса,засега ще го оставя обедняването.Сега също и заредих,разход 15 на 100,което си е напредък,преди беше 2 лита нагоре,а и доста си играх с лаптопа на място,тъй че може би сега като засеча ще е по добре .
                      Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                      Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                      Коментар


                        #26
                        Най-сетне ми остана време да си покарам колата и успях да изхарча газта ,засякох разход 13,8 градско на 100,според мен това е нормалния разход при положение,че тази Делта я дават градско бензин 12,5 на 100.Обаче,не я бях палил 5-6 дена и днеска като я запалих ,пак загасна при първо минаване на газ .Дайте мнение,защо гасне или къде може да е проблема,ще се радвам и ако някой с този двигател сподели разход.
                        Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                        Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                        Коментар


                          #27
                          Не си казал дали си спрял бензиновата помпа ,ако всички цилиндри се прехвърлят едновременно на газ направи ги да се включват един след друг и гасненето ще изчезне,другата причина е разменени кабели на бенз.дюзи към газовия комп.

                          Коментар


                            #28
                            Тази сутин премина без проблем.Бензиновата помпа не се спира,преминаването става 1 след това 4 и после 2 и 3 заедно,незнам защо е така,не съм забелязал от къде се настройва това и не съм и забелязал да има опция да се пипа това.
                            Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                            Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                            Коментар


                              #29
                              Пак взех да ръчкам по газовата,пак гасне като преминава на газ.Имам следния въпрос,нормално ли е сервизния мап да отчита разреждане в колектора 420,а този на бензиновото ЕКУ =320.Сервизният мап ми е BRC,тъй като нямам оргиналния за насттройка,видях че отзад има някъкъв шестрограм за въртене и си мислех да ли не е за калибриране на мапа.Ако е за калибриране ,да ли няма да е по добре да го направия да показва като този на бензиновото еку?
                              Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                              Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                              Коментар


                                #30
                                alfista написа:
                                Пак взех да ръчкам по газовата,пак гасне като преминава на газ.Имам следния въпрос,нормално ли е сервизния мап да отчита разреждане в колектора 420,а този на бензиновото ЕКУ =320.Сервизният мап ми е BRC,тъй като нямам оргиналния за насттройка,видях че отзад има някъкъв шестрограм за въртене и си мислех да ли не е за калибриране на мапа.Ако е за калибриране ,да ли няма да е по добре да го направия да показва като този на бензиновото еку?
                                А в какви мерни единици отчиташ резултатите? Първо провери това,преди да си започнал да пипаш каквото и да е друго! Ако мериш с визата отчитането на МАП-а на колата,то там мисля,че отчита в mmHg , a АГУ-то отчита в Mbar.
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X