Здравей колега !Аз съм с браво със същия двигател и вече имам около 35000-40000 километра навъртени на газ с обикновенна газова уредба . Имам кихалка само на въздушния филтър . Нямам никакви емулатори и други подобни само са ми спрени дюзите и помпата .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.8 16v ГАЗ
Collapse
X
-
Дюзите са спрени с реле. Гърмяла ми е няколко пъти но нямам поражения явно кихалката на кутията си върши работата. Плочката ми се събра без да режа маркучите е малко трудно ги сложих , но всичко е ок . Проблема който за тези 3 години отакто карам на газ е позапушване на дюзите въпреки че паля винаги на бензин , но почти не карам на бензин , а само на газ . Този двигател който имаме работи много добре на газ с обикновенна газова уредба .
Коментар
-
Ние намерихме малко примитивен вариант за пазене на дебитомера. Колекторите се държат на 2 или 3 болта и ние ги оставихме само на един.Плочката е обикновена, без кихалки никаде. Аз като карам колата, за около 2 години ми е гърмяла 2-3 пъти, направо съм забравил какво е, като се качи жената е друго Поне веднъж седмично. Та, идеята с колекторите, като гръмне вади гумените съединения между колектора и генерацията, дигаш капака за 10 секунди ги наместваш и си пак на пътя. Не ги стагям със скобите и не дърпа въздух от там. На около 20-25к сменям свещи с двуполюсни и нямам грижи. Към момента разхода градско ми е 10лв 75-80км за Мареа и ми се струва доста прелично. Проблема с бензиновата пома го решихме като отстранихме същата , на дюзите им дръпнахме шалтера и работя само на газ. Зимата колкото и учудващо да е пали на 3тия зъб. На дълго ми присветква лампата с дюзата за малко, градско никога. Вярно, селско изпълнение, но още не ме е оставила на пътя
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар