Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.8 16v ГАЗ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1.8 16v ГАЗ

    здравейте колеги решил съм да сложа обикновенна газова уредба на браваото което е 1.8 16v 98 ГОДИНА интересува ме някой слагал ли е и има ли някакви проблеми които възникват след това МОЛЯ да пишат колеги който имат преки впичетления от този двигател наясно съм с газовите инжекциони и техните предимства НО ИСКАМ ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ЩЕ СТАНЕ И С ОБИКНОВЕННА :D

    #2
    Аз съм с такава, става, но имам ламбда контрол.

    Коментар


      #3
      моята доиде от италия с обикновенна газова само с симулатори и ламбда контрол но беше някакъв вакумен и бъркаше оборотите и отлетя сега около 40хил по късно никакъв проблем но да уточня че има реле до компа което изключва един кабел когато е на газ дори никакви лампи не ми светват както се оплакват други но ако ти е жива ланд сондата и аз препоръчвам монтаж на ламбда контрол
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Аз съм с обикновенна с емулатори, няма грешки, няма проблеми, върви много добре, ако сложиш инжекцион е на късмет, защото има много които се оплакват от некадърно монтиран ГИ, който не върви и трупа грешки. Ламбда контрола не е лош като идея, но може и без него.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          колеги а при евентуален гърмеж няма ли опастност за дебитомера или той е от тези дето са със някаква нишка за която нямя проблем гърмежа и още нещо компа трупа ли грешки и става ли изтриването им само със вадене на клемата защото слагах на брава 1.6 1999г чиито копютър беше много капризен

          Коментар


            #6
            За дебитомера не мога да кажа, според мен има опасност. Ако няма симулатор на инжекторите и ламбда сондата, записва грешки. Не се трият с откачване на акумулатора, но като цяло 1,8 е по-малко капризен от 1,6.

            Коментар


              #7
              при мен гръмна само веднъж след краино намаляне на газта и пострада само кутията на въздушния филтър но аз съм с обикновенна плочка а вече има плочки с клапа и гума против гърмене а със симулатори на инжекторите и ламбда контрол или поне симулатор на ламбда сондата няма да имаш проблеми с компа но с ламбда симолатор рискуваш ако сондата ти е читава да я прегрееш и да и скъсиш живота пп нали си като мен с алуминиеви колектори
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                да със алуминиеви колектори съм

                Коментар


                  #9
                  благодаря ви за инфото ще рискувам и ще сложа пък каквото ще да става баща ми кара брава 1.6 1999г с обикновена газова с пластмасов колектор с кихалки и нема ядове защо пък да не стане и на 1.8 :D :D :D

                  Коментар


                    #10
                    колеги извинявам се че спамя темата на колегата но се чудя някои не е ли пробвал да смени пластмасовите колектори с метални едва ли е толкова трудно да се присади а и метални се намират без проблем а относно газовата малко повече смелост а ако случаино започне да ти свети чека пиши и ще ти пратя схемата на свързване на релето до компа и всичко ще бъде ок :D
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      благодаря колега ако имам този проблем ще ти пиша а относно пластмасовите колектори аз съм рещил проблема по следният начин по шева на целият колектор съм набил рапидки и съм монтирал пет броя кихалки сега си гърми на воля без никви ядове :D вече втора година е така и нямя проблеми А ДА ПОПИТАМ ЗА БРАВОТО 1.8 ПЛОЧКАТА ПРЕДИ ИЛИ СЛЕД ДЕБИТОМЕРА СЕ МОНТИРА ЧЕ ЧЕТОХ ПРОТИВОРЕЧ4ИВИ МНЕНИЯ

                      Коментар


                        #12
                        след дебитомера на самия дросел така ми доиде моята от италия така направих и тази от снимките само че на метан пп малко ми е разхвърляна електриката но още търся оптималната настроика :D
                        Прикачени файлове
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          Плочката се слага точно преди дроселовата клапа.
                          --Старата ръжда любов не хваща!--
                          156 sportwagon 1,9 jtd 115
                          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                          Коментар


                            #14
                            колеги имате ли кихалки и къде и въобще нужни ли са ГЛЕДАХ ЕДНИ ПЛОЧКИ С КЛАПА ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ СА НАПРАВЕНИ ДА ПАЗЯТ ДЕБИТОМЕРА

                            Коментар


                              #15
                              аз лично не но според мен не са излишни особенно ако е от тея които са на плочките с клапа
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X