Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идея за малко икономиика на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мдаааа колега Пинко,прав си.Ко сам се заблудил аз.Това за бензина е така(спира бенза) ама вапроса е как да стане това с гаста.Е има начин ама тои е много скъп и едва ли си струва парата.При обикновено газово на инжекция мисля че ако се сложи такова нещо може и да има полза.При мен този клапан го управлява стъпков мотор и зависимост от работата на мотора спира или пуска гориво , но клапане се командва от компа на газовото и наистина затваря като пусна гаста.Маи има значение и то голямо този клапан само че е малко скапо удоволствие.Некои тук вав форума беше споменал че слагат в Пловдив.Много пари БРЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.Ставаше дума за некви 200долара ли ?незнам.Та не му мислете ако искате икономия с клапан мисля че требва да го управлява нешо тоя клапан.В Пловдив има ,сложете си :D
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #17
      Само не мога да се сетя кои беше писал тук вав форума за тея клапани???????
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #18
        значи по един и същи маршрут съм пробвал да изключвам газта от копчето,и да не го изключвам-става дума за пловдив -смолян след пампорово и в двете посоки-спирам газта от копчето ,както съм на трета и километри спускане на моторна спирачка,дори мотора изтива.след месец по същия маршрут без да изключвам газта-мотора пак истина,разлика в разхода не забелязох,макар че теоретично когато карам с изключена газ разхода трябва да е по- малък.иначе за изключване на газта при принудителен празен ход -един елетронен оборотомер с праг около 1300 об с две състояния за над и под ,на дроселната клапа има(ако няма се поставя )един микрек,който да дава сигнал празен ход-натиснат педал,след това с едно реле се командва плюса на ел.изпарителя,и захраването на испарителя да бъде прекъснато тогава и само тогава когато оборотите са над 1300 и педала не е натиснат.за карбураторните коли не всички имат клапан за гориво на празен ход,а има и такива които имат такъв клапан,но той е свързан само с копчето на дроселната клапа,има и такива с принудителен празен ход.а бе ако се кара малко по внимателно може да се спестят повече пари , от колкото с ппх за газ :P
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #19
          Добре ама на мен едно нещо не ми стана ясно - защо смятате че обикновенният вакуумен изпарител ако няма вакуум не пуска газ?!? - всяка сутрин като слезна да си паля другото Типо (имам две и едното е на газ другото не е) не използвам обогатителя а изпарителят си пуска газ - с една дума да обобщя какво искам да кажа - изпарителят си подава газчица макар и малко и без вакуум защото дори само да дадете на контакт ще чуете че изпарителят съска газ към двигателя преди да сте завъртяли.Т.е. за вакуумен изпарител няма да стане да прекъснете вакуумът.Тогава идва другата идея да се затваря изходната газ (ниското налягане към моторът) и вакуумът при вакуумните да се спира обаче при положение че подаваме високо налягане изпарителят подава към двигателя ниско налягане и като го заворим не съм много сигурен дали няма да поиздъним мембраната за ниското налягане при по-продължително спиране (голям наклон).По-скоро трябва да измислим системата така,че да затваря ниското налягане,да спира и високото а за вакуумните да спира и вакуумът.По този начин ще се получи следното - едно много бързо възстановяване на нормалната работа на двигателя след като изключим системата защото газта,която е била в изпарителя преди да я включим си остава там и само трябва като се отвори клапата на изходът да стигне до двигателя (за нула време) и през това време вече се възстановява и подаването на високо налягане от газовия клапан.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #20
            zfa159, щом при даване на контакт ти съска газта, твоят изпарител е електрически и при това не е включен правилно или ако е вакуумен, е повреден. Вакуумният изпарител не би трябвало за пуска газ при спрял двигател.Ако ще обсъждаме конкретни идеи за реализация, определено ще трябва да се каже за какъв точно изпарител говорим. Електрическите се различават от вакуумните коренно, а изпарителите на различните производители също доста се различават. Примерно има изпарители с налягане на изхода по-високо от атмосферното (лично аз съм се сблъсквал с холандският AG2000) и с налягане по-ниско от атмосферното - сегашното ми Ловато. При първият вид трябва задължително да се спре и системата за празен ход, която е един електромагнит при електрическите или ще трябва да се спира вакуума при вакуумните. При вторите е достатъчно да се затвори маркуча към смесителната плочка за да спре газта, тъй като втората степен ще изключи. И отново може да има особенности при различните модели, така че едва ли може да се измисли една система, която да работи във всички случаи.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #21
              FIAT 125s написа:
              stenli написа:
              Изпарителя има една много проста функция да изпарява газта и да поддържа постоянно налягане на изхода-нищо повече. Аз съм пробвал когато дълго време се спускам на скорост да изключвам подаването на газта ефект върху работата на мотора няма. Даже си мисля че поставянето на вентил в близост до самия смесител ще дава още по добър резултат няма да има никаква инертност в системата съвсем като газов инжекцион Само да ми остане малко време и ще пробвам. Едва ли ще падне с 2-3 на 100 разхода но и с 1 литър да е пак е нещо.
              Как постоянно налягане като двигателя се нуждае от различни количества газ.Мога да ви дам един пример,ако имате познат (или вие)примерно с обикновен ваккумен изпарител.Махнете маркуча на тройника от изпариреля,откачете и малкия ваккум ,даите на контакт (да е включен газовия клапан),смукнете леко с уста в маркучето на малкия ваккум-трябва от изпарителя на мястото на откачения тройник да почне да излиза газ.Засмучете още по-силно -газта ще спре да излиза.(силния вакум е когато дросела е затворен)Това е една от защитите на изпарителя и не пуска газ когато дросела е затворен.-Да редуцил е ,но не подържа еднакво налягане и дебит ,а взависимост от нуждите на мотора.(иначе ще имаме и постоянен разход сигурно)П.С. При мен оборотите на газ падат по-бързо от колкото на бензин даже по осезаемо на другата ми кола която е с ЕКУ,ама това наистина си зависи от куп други работи :DП.П.С. Все пак погледнете http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advice.pl?3

              Коментар


                #22
                Да кажа и аз нещо . Това съм го правил със спирането на газта на празен ход, но не дочаках да видя дали има ефект от към икономия. Имам такъв клапан за който говорите, може и аз да съм споменавал някъде нещо из форума. Определено спирането не става за прилагане при газ, защото когато е спрял клапана газта се изпразват всмукателния колектор и часта на маркучите след клапана и при достигане на обороти за отваряне на клапана, той се отваря, но колата гасне, понеже не успява да се напълни всмукателния колектор. Управлението го направих много лесно - от импулсите на ключовете за управление на дюзите които на газ не работят, понеже им е изключен положителния потенциал (в ецу-то се прекъсва масата през транзистор с отворен колектор) управлявам едно реле с транзистор pnp, emiter kym +12v и RC верига на базата. A Най-неприятното е когато подадеш газ в момент на гаснене - БУМ и отиваш в моргата да си търсиш нова кутия за филтъра, недай си боже всмукателен колектор, ако е пластмасов P.S. Клапана същевременно изпълнява и ролята на регулатор за дебита
                Прикачени файлове
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  колата е моно(бош) 1.6 по точно Типо но не мисля,че има значениена място като се изфорсира колата и като почнат да падат оборотите бензина спира и отново се пуска на 2000 оборотакогато се спускаш от някъде по наклон или просто намаляш за завой (на скорост) бензина се пуска на около 1700 оборотана таблото съм си направил да ми свети лампа кога работи изпарителят/дюлзата и кога нетова става и на газ (в момента съм така) и колата не гасне,дори и прекъсвача на обороти работи и на газ,преди смесено ми харчеше 11-12,последния път сипах за 24 лева и съм минал 150км извънграда с достатъчно баири (и нагоре и надолу) и 102км градско,като газта я сипах от шел на 1.07сега трябва да сменя свещи,кабели,палец и капачка,защото не съм ги сменял от както съм я взел вече 20 000км,а и преди това не се знаеизпарителят е ел. пробвахме с вакумен ама става по кофти и по някой път гасне(м/у газовия клапан и изпарителят имаше много разстояние),така че поже да не е от изпарителят

                  Коментар


                    #24
                    този клапан на снимката е за газта към двигателят налиеми нормално да гръмне ако си с ел.изпарител ти от там му спираш газта а изпарителят си набива до клапана и изведнъж му вкарваш яко газ

                    Коментар


                      #25
                      FIAT 125s написа:
                      stenli написа:
                      Изпарителя има една много проста функция да изпарява газта и да поддържа постоянно налягане на изхода-нищо повече. Аз съм пробвал когато дълго време се спускам на скорост да изключвам подаването на газта ефект върху работата на мотора няма. Даже си мисля че поставянето на вентил в близост до самия смесител ще дава още по добър резултат няма да има никаква инертност в системата съвсем като газов инжекцион Само да ми остане малко време и ще пробвам. Едва ли ще падне с 2-3 на 100 разхода но и с 1 литър да е пак е нещо.
                      Как постоянно налягане като двигателя се нуждае от различни количества газ.Мога да ви дам един пример,ако имате познат (или вие)примерно с обикновен ваккумен изпарител.Махнете маркуча на тройника от изпариреля,откачете и малкия ваккум ,даите на контакт (да е включен газовия клапан),смукнете леко с уста в маркучето на малкия ваккум-трябва от изпарителя на мястото на откачения тройник да почне да излиза газ.Засмучете още по-силно -газта ще спре да излиза.(силния вакум е когато дросела е затворен)Това е една от защитите на изпарителя и не пуска газ когато дросела е затворен.-Да редуцил е ,но не подържа еднакво налягане и дебит ,а взависимост от нуждите на мотора.(иначе ще имаме и постоянен разход сигурно)П.С. При мен оборотите на газ падат по-бързо от колкото на бензин даже по осезаемо на другата ми кола която е с ЕКУ,ама това наистина си зависи от куп други работи :DП.П.С. Все пак погледнете http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advice.pl?3
                      бъркаш се вакумът е за ниските колкото и силнмо да дърпаш то си пуска газ,когато се отвори дросела и вакумът напаля и глапана вътре се връщапробвай да запалиш колата,да дигнеш мад 2000 оборота и да махнеш вакума и ще видиш какво става колата работи

                      Коментар


                        #26
                        pugsy написа:
                        този клапан на снимката е за газта към двигателят налиеми нормално да гръмне ако си с ел.изпарител ти от там му спираш газта а изпарителят си набива до клапана и изведнъж му вкарваш яко газ
                        Да за газта към двигателя е, но нямам по друг начин как да я спра, тъй като изпарителя ми е вакуумен, а като се замисля, наистина с електрически изпарител може и да стане, както казваш.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #27
                          не може ами става с вакумния може да стане ако му навиеш газовия клапан направо на него и да спираш клапана

                          Коментар

                          Working...
                          X