Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газта през дюзите или поне да се управлява от тях?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Да, но с малко допълнителна обработка (филтриране) защото не е подшодящо направо да се използва.
    Brava 1.6 16v

    Коментар


      #32
      Само се чудя няма ли в момента на навлизане на газта в колектора тя просто да замръзне и дюзите вече да са покрити със скреж и неизползваеми? Според мен газовите дюзи са с доста по-малко проходно сечение от бензиновите.А системата , дето колегата я е сложил в колата не разбрах точно какво ще прави де...
      Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
      София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

      Коментар


        #33
        Ай стига уе! Какво искате да кажете, че се е получило и мотора върви на газ така през бензиновите инжектори?Дори и да ги докарате и двете горива да са течни когато преминават през инжекторите - не можете да им направите плътноста и вискозитета еднакви. Обърнете внимание на илюстрацията - на това което е отбелязано с номер 5 там. Аз си мисля, че тази бобина (намотка) създава електромагнитна индукция, която е изчислена точно за физичните свойства и количеството бензин в обема на този инжектор, което дюзата му да изпръска срещу двата всмукателни клапана и то не под налягане от 3 бар - ами под налягане различаващо се с 3 бар от налягането давано на ЕКУто от сензара за абсолютното налягане преди колекторите. Тази намотка прави от течноста в нейната сърцевина намагнитизирана ос вещество което се изстрелва като от електромагнит (бендикса на стартера) и дефакто самия инжектор определя точното налягането под което се впръсква горивото, а помпите преди това само захранват с близки стойности за да поддържат притока. Индукцията няма да движи втeчнената газ колкото ефективно движи течноста на бензина.Струва ми се, че тези коли на които се слага уредба работеща през едни и същи инжектори са си със сменени инжектори - изчислени и за газ. Още повече хората говорят за заводски версии на колите с такива уредби.
        Прикачени файлове
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #34
          машина, идеята е газта да се регулира динамично а не да се настрои статично от тройника, т.е. същото като ланбда контрол, само че да се използват таблиците оригинално заложени в ЕКУто на колата а не да с слага второ ЕКУ и да се разчита да се настрои допълнително...нико, май не четеш много внимателно... прочети първия пост на тази тема, след това пред-пред-последния пост от предната страница...
          Brava 1.6 16v

          Коментар


            #35
            Още новини - не добри Опитите не доведоха до особенно добри резултати - даде ми висок разход. Накрая реших да върна оригиналното ЦПУ и да използвам блока по предназначение а именно като ламбда контрол - утре ще го монтирам ))Все пак съм доволен от гимнатиките които направих За съжаление темата може да се смята за закрита...
            Brava 1.6 16v

            Коментар


              #36
              Нима си учуден от това?Само да спомена,че за различните по мощност двигатели дюзите на газовият инжекцион са различни и от там е логично да не пасват,да не говорим,че са доста по-бързи от към инжекторно време и т.н.Все пак хубаво е когато практиката потвърди теорията.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар

              Working...
              X