t_i_t_o написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газта през дюзите или поне да се управлява от тях?
Collapse
X
-
125s/1600ccm/100ps
-
Това за турбо ефекта тук http://www.autogas.dir.bg/ още повече ме амбицира, като цяло съм решил да пробвам ето така:Намирам си от някаде една бутилка за преносим газов котлон - тя има кранче, след бутилката свързвам манометар а след него с маркуч се свързвам към дюзите, като предварително съм спрял бензиновата помпа и обратния маркуч от дюзите съм го запушил.Така с кранчето ръчно ще поддържам 2-3атм и ще се види дали ще стане работата... после може и полево да се използва но ще трябват двама човека - единия да кара, а другия да следи манометъра и да върти кранчето естествено това е само за пробата, ако нещата станат, трябва да се измизли някаква електронна следяща система за стабилизиране на налягането...Brava 1.6 16v
Коментар
-
t_i_t_o написа:Това за турбо ефекта тук http://www.autogas.dir.bg/ още повече ме амбицира, като цяло съм решил да пробвам ето така:Намирам си от някаде една бутилка за преносим газов котлон - тя има кранче, след бутилката свързвам манометар а след него с маркуч се свързвам към дюзите, като предварително съм спрял бензиновата помпа и обратния маркуч от дюзите съм го запушил.Така с кранчето ръчно ще поддържам 2-3атм и ще се види дали ще стане работата... после може и полево да се използва но ще трябват двама човека - единия да кара, а другия да следи манометъра и да върти кранчето естествено това е само за пробата, ако нещата станат, трябва да се измизли някаква електронна следяща система за стабилизиране на налягането...Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
t_i_t_o написа:Това за турбо ефекта тук http://www.autogas.dir.bg/ още повече ме амбицира, като цяло съм решил да пробвам ето така:Намирам си от някаде една бутилка за преносим газов котлон - тя има кранче, след бутилката свързвам манометар а след него с маркуч се свързвам към дюзите, като предварително съм спрял бензиновата помпа и обратния маркуч от дюзите съм го запушил.Така с кранчето ръчно ще поддържам 2-3атм и ще се види дали ще стане работата... после може и полево да се използва но ще трябват двама човека - единия да кара, а другия да следи манометъра и да върти кранчето естествено това е само за пробата, ако нещата станат, трябва да се измизли някаква електронна следяща система за стабилизиране на налягането...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Колега доколкото знам налягането не можеш да регулираш с кранче, с кранчето може да регулираш само дебита. За налягането ще ти трябва редуктор (редуцир-вентил)!Brava 1.6 16v
Коментар
-
А дали няма да се "дави" мотора(да му е малко въздуха) при пущане на течната газ с еднакво количество каквото навлиза бензина през дюзата?В сайта дето беше пратил пише:"като течната фаза на газта е с около 265 пъти по малък обем от газовата фаза".Което според мен означава че ще навлезе много повече газ от колкото е нужно на мотора.Наверно затова слагат ново устройство което да управлява дюзите за втечнен газ, с време на впръскване наверно много по-малко от колкото при бензин.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Joro написа:По добре си намери някакъв редуцир-вентил, ще си спестиш някой неприятности. Има такива регулеруеми, например от компресори за въздух, верно че не са маслоустойчиви, но за пробата ще издържат.Brava 1.6 16v
Коментар
-
t_i_t_o написа:след като колата с газов инжекцион гори толкова колкото и бензин означава че обемите(количеството) газ/бензин изпускано от дюзите е относително едно и също т.е. не се получава конфликт и ЕКУ то пак ще пуска толкова коклото трябва само че газ.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Тито принципно е прав в разсъжденията си за единица разход на газ и бензин. Принципно, това което се впръсне в течна фаза от газта, като се изпари и смесе със засмукания въздух, би трябвало да образува що-годе нормално съотношение гориво-въздушна смес за взривяване в цилиндрите. Но за това газта трябва да е само в течно състояние докарана до дюзите. А там температурите са доста големи за да се запази газта в това състояние - 50-60 градуса, че и нагоре.
Коментар
-
Имам да съобщя за развитие и по двете точки на темата (за справка виж първото съобщение от тази тема):1. Не може да стане защото газта приближавайки двигателя се затопля и завира, заради това течните газови инжекциони имат допълнителна газова помпа която вдига допълнително налягането за да гарантира че газта ще остане течна ( справка http://www.eng-tips.com/faqs.cfm?fid=1139 ).2. С един мой приятел, използвайки хардуера(платката) и регулиращ клапан със стъпков мотор от оригинален Ловато ламбда контрол, тази седмица ще направим опити да четем ЕКУ сигнала към дюзите и с него да управляваме клапана. Софта е почти готов - движим мотора, основната логика е реализирана, остава уикенда да видим до къде ще я докараме п.с. махнахме OTP PICa и го заменихме с FLASH еквивалента му за да си правим пробите със софта...Brava 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар