Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газта през дюзите или поне да се управлява от тях?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    t_i_t_o написа:
    Мисля си че при 2-3атм ще е течна и при 20 градуса...
    А при 40 градуса ?Около двигателя е бая топличко."1. Газта след като и се намали налягането от 10-12 атмосфери в бутилката до 2-3 когато се подава на дюзите ще се охлади, т.е. температурата на самата газ няма да зависи прекалено много от околната температура. "--това е така ама охлаждането става близо до редукцията на налягането което пък трябва да е на еднакво разтояние до всяка дюза и да е добре изолирано за да не се стопля от мотора,но пък има възможност да замръзне . И според мен става много тънка границата да се запази газта в течно с-е и да не замръзват магистралите след редуциране на налягането.Струва ми се бая сложно и много изчисления и проби.П.С. Ще поръсъждавам още малко,и ще се опитам да изнамеря на каква темп. и какво налягане газта остава в течно с-е. Дано да се получи! :D
    125s/1600ccm/100ps

    Коментар


      #17
      Това за турбо ефекта тук http://www.autogas.dir.bg/ още повече ме амбицира, като цяло съм решил да пробвам ето така:Намирам си от някаде една бутилка за преносим газов котлон - тя има кранче, след бутилката свързвам манометар а след него с маркуч се свързвам към дюзите, като предварително съм спрял бензиновата помпа и обратния маркуч от дюзите съм го запушил.Така с кранчето ръчно ще поддържам 2-3атм и ще се види дали ще стане работата... после може и полево да се използва но ще трябват двама човека - единия да кара, а другия да следи манометъра и да върти кранчето естествено това е само за пробата, ако нещата станат, трябва да се измизли някаква електронна следяща система за стабилизиране на налягането...
      Brava 1.6 16v

      Коментар


        #18
        t_i_t_o написа:
        Това за турбо ефекта тук http://www.autogas.dir.bg/ още повече ме амбицира, като цяло съм решил да пробвам ето така:Намирам си от някаде една бутилка за преносим газов котлон - тя има кранче, след бутилката свързвам манометар а след него с маркуч се свързвам към дюзите, като предварително съм спрял бензиновата помпа и обратния маркуч от дюзите съм го запушил.Така с кранчето ръчно ще поддържам 2-3атм и ще се види дали ще стане работата... после може и полево да се използва но ще трябват двама човека - единия да кара, а другия да следи манометъра и да върти кранчето естествено това е само за пробата, ако нещата станат, трябва да се измизли някаква електронна следяща система за стабилизиране на налягането...
        Имаш ли камера? Ще е интересно :D
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          t_i_t_o написа:
          Това за турбо ефекта тук http://www.autogas.dir.bg/ още повече ме амбицира, като цяло съм решил да пробвам ето така:Намирам си от някаде една бутилка за преносим газов котлон - тя има кранче, след бутилката свързвам манометар а след него с маркуч се свързвам към дюзите, като предварително съм спрял бензиновата помпа и обратния маркуч от дюзите съм го запушил.Така с кранчето ръчно ще поддържам 2-3атм и ще се види дали ще стане работата... после може и полево да се използва но ще трябват двама човека - единия да кара, а другия да следи манометъра и да върти кранчето естествено това е само за пробата, ако нещата станат, трябва да се измизли някаква електронна следяща система за стабилизиране на налягането...
          Колега доколкото знам налягането не можеш да регулираш с кранче, с кранчето може да регулираш само дебита. За налягането ще ти трябва редуктор (редуцир-вентил)!
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #20
            zgabrovski написа:
            Колега доколкото знам налягането не можеш да регулираш с кранче, с кранчето може да регулираш само дебита. За налягането ще ти трябва редуктор (редуцир-вентил)!
            Между кранчето и манометъра ще сложа малак съд който че направицялата система по инертна от към налягане т.е. че отворя кранчето докато налягането стане 3атм, след това ще спра, известно вереме дюзите ще се захранват от този съд (защото той е като резервоар), след извествно време естествено налягането ще спадне малко, тогава аз пак ще отворя малко крана за да догоня пак 3 атм и така. Т.е. грубо както работят компресорите за сгъстен въздух които имат "резервоар" и го помпят, има и изклюзвател когато се стигне дадено налягане...
            Brava 1.6 16v

            Коментар


              #21
              По добре си намери някакъв редуцир-вентил, ще си спестиш някой неприятности. Има такива регулеруеми, например от компресори за въздух, верно че не са маслоустойчиви, но за пробата ще издържат.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #22
                А дали няма да се "дави" мотора(да му е малко въздуха) при пущане на течната газ с еднакво количество каквото навлиза бензина през дюзата?В сайта дето беше пратил пише:"като течната фаза на газта е с около 265 пъти по малък обем от газовата фаза".Което според мен означава че ще навлезе много повече газ от колкото е нужно на мотора.Наверно затова слагат ново устройство което да управлява дюзите за втечнен газ, с време на впръскване наверно много по-малко от колкото при бензин.
                125s/1600ccm/100ps

                Коментар


                  #23
                  след като колата с газов инжекцион гори толкова колкото и бензин означава че обемите(количеството) газ/бензин изпускано от дюзите е относително едно и също т.е. не се получава конфликт и ЕКУ то пак ще пуска толкова коклото трябва само че газ.
                  Brava 1.6 16v

                  Коментар


                    #24
                    Joro написа:
                    По добре си намери някакъв редуцир-вентил, ще си спестиш някой неприятности. Има такива регулеруеми, например от компресори за въздух, верно че не са маслоустойчиви, но за пробата ще издържат.
                    прав си - така пробата ще излезе най лесна, обаче са много скъпи - сега видях един с манометър - 230лв.
                    Brava 1.6 16v

                    Коментар


                      #25
                      t_i_t_o написа:
                      след като колата с газов инжекцион гори толкова колкото и бензин означава че обемите(количеството) газ/бензин изпускано от дюзите е относително едно и също т.е. не се получава конфликт и ЕКУ то пак ще пуска толкова коклото трябва само че газ.
                      Ще влиза същото количество течна газ (колкото бензин),ама там е работата че от единица обем течна газ става 256 единици газообразна газ(след като навлезе в цилиндъра) а от единица обем бензин няма да се получи толкова горивна смес. Та мисля си че времето което дюзата пуска газ трябва да е много по-малко от което същата би пускала бензин.Иначе си мисля ще има богата на пропан смес и въздуха който засмуква мотора няма да е достатъчен за да има хубаво изгаряне(освен турбо/мурбо :D )
                      125s/1600ccm/100ps

                      Коментар


                        #26
                        Тито принципно е прав в разсъжденията си за единица разход на газ и бензин. Принципно, това което се впръсне в течна фаза от газта, като се изпари и смесе със засмукания въздух, би трябвало да образува що-годе нормално съотношение гориво-въздушна смес за взривяване в цилиндрите. Но за това газта трябва да е само в течно състояние докарана до дюзите. А там температурите са доста големи за да се запази газта в това състояние - 50-60 градуса, че и нагоре.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #27
                          Само с проба истината ще излезе наяве, ама за мое най-голямо съжаление това няма да стане скоро - просто нямам нужната техника и време тук в София.
                          Brava 1.6 16v

                          Коментар


                            #28
                            Имам да съобщя за развитие и по двете точки на темата (за справка виж първото съобщение от тази тема):1. Не може да стане защото газта приближавайки двигателя се затопля и завира, заради това течните газови инжекциони имат допълнителна газова помпа която вдига допълнително налягането за да гарантира че газта ще остане течна ( справка http://www.eng-tips.com/faqs.cfm?fid=1139 ).2. С един мой приятел, използвайки хардуера(платката) и регулиращ клапан със стъпков мотор от оригинален Ловато ламбда контрол, тази седмица ще направим опити да четем ЕКУ сигнала към дюзите и с него да управляваме клапана. Софта е почти готов - движим мотора, основната логика е реализирана, остава уикенда да видим до къде ще я докараме п.с. махнахме OTP PICa и го заменихме с FLASH еквивалента му за да си правим пробите със софта...
                            Brava 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              Много успешно мина развоя уикенда, устройството е готово и е монтирано на колата ми, тия дни като изгоря газта дето я сложих за 10 лв. ще видим какъв разход дава.
                              Brava 1.6 16v

                              Коментар


                                #30
                                На какъв принцип сте го направили - мериш продължителноста на импулса на впръскване ли?
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X