1. Може ли през бензиновите дюзи да се пусне директно газ и дали колата би работила нормално само че на газ като се има предвид че: - газта под налягане също е течна - след като колата с газов инжекцион гори толкова колкото и бензин означава че обемите(количеството) газ/бензин изпускано от дюзите е относително едно и също т.е. не се получава конфликт и ЕКУ то пак ще пуска толкова коклото трябва само че газ - да се направи така че налягането на газта подавана към дюзите е същото като това когато се подава бензин от бензиновата помпа.До тук нахвърляните от мен неща са в полза на това че горното би могло да стане, може ли някой да даде доводи защо пък не би станало горното?2. Дали ако се вземе ШИМа който се подава на дюзите и с него се управлява (по някакъв начин) подаването на газ при "обикновенна" газова ЕКУто ще успее да държи изходните газове в норми?Идеята и на двете горни предложения е ЕКУто да продължи да си върши ролята след като се сложи газова, без да има вече нужда от емулатори или второ ЕКУ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газта през дюзите или поне да се управлява от тях?
Collapse
X
-
виале имат такава система с течна газ,ама допълнително имат помпа в бутилката и е доста скъпа ,помпата се прецаквала от буклуците в газта и т.н.т. та затова ползват да пуска газова фаза като с един топлообменник загряват тръбата преди дюзите,от дюзите сигнала се хваща ,удължава се малко (не знам колко) и се подава на газовите дюзи,копчето е автоматично на обороти или по вероятно на температура на охлаждащата течност.сега нямам представа колко са дюзите и топлообменика и тва дето удължава сигнала от дюзите ,ама обикновена уредба е около 450 лв,а газ. инжек. около 1600-1800,така разправят колеги,имам чувството че това се представя за нещо супер сложно и върха на техниката та да се оправдае голямата надценка и други такива.като простота обикновенната уредба си има предимства,газ. инж. пък уж върви повече и ако не настъпваш яко бил по икономичен,иначе имаше газ. инж. с руски дюзи и бг комп и го бяха докарали до 1200 лв,ама тея дет им се дават пари искат маркови и не знам дали им се харчат тези хибриди на българо-руската дружба.....типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
здравеите момчета. и аз сам мислел по този вапрос обаче след консултация с един авер в Бургас,които слага газови уредби се оказа че не става.Първо времето на инжектора на бензин е по малко от на газовия и дори и да го удалжиш това ще е на празен ход.Ами представете си че натискате педала оборотите се вдигат и пак требва да има комп да управлява времето на дадени обороти.Второ както и при нормалното газово и газовия инжекцион си има испарител(забележително е че руснаците са измислили вместо испарител една тръба,която да испарява гаста).Та испарителя е кам 200лв и дюзите(руски)са кам 50-60лв парчето,като сметнеш и неква електроника да оправлява дюзите и ко става?ами клапани за гаста и т н...излиза си малко над 500лв и нема да стане.Затова е туи ЕКУза газовия инжекцион(около 800лв).А що се отнася до руските газови инжекцоини са пълен дръв.При по висока скорост водата се охлажда и не може да испарява достатъчно гаста а това води до по голям разход и т.н...Да не говорим че при по новите коли нещо работата куцала.Тази информация на база което сам чул от аверчето ми(комшията газаджия). :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:здравеите момчета. и аз сам мислел по този вапрос обаче след консултация с един авер в Бургас,които слага газови уредби се оказа че не става.Първо времето на инжектора на бензин е по малко от на газовия и дори и да го удалжиш това ще е на празен ход.Ами представете си че натискате педала оборотите се вдигат и пак требва да има комп да управлява времето на дадени обороти.Второ както и при нормалното газово и газовия инжекцион си има испарител(забележително е че руснаците са измислили вместо испарител една тръба,която да испарява гаста).Та испарителя е кам 200лв и дюзите(руски)са кам 50-60лв парчето,като сметнеш и неква електроника да оправлява дюзите и ко става?ами клапани за гаста и т н...излиза си малко над 500лв и нема да стане.Затова е туи ЕКУза газовия инжекцион(около 800лв).А що се отнася до руските газови инжекцоини са пълен дръв.При по висока скорост водата се охлажда и не може да испарява достатъчно гаста а това води до по голям разход и т.н...Да не говорим че при по новите коли нещо работата куцала.Тази информация на база което сам чул от аверчето ми(комшията газаджия). :DJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
само да одбележа ако може че нашата фирма сме представители на рено ,дачия и нисан и слагаме газовите при друг маистор които сащо не ще да слага такова газово на автомобилите . И само за сведение говоря за коли над 2000г.Просто нема в бургас маистор които да сложи руско газово на нов автомобил.Ако има явно го прави заради парата и после да му бере гаилето дет се вика .Та така кои каквото газово иска да слага мен ми е се тая. :D И не може руснаците да напраят по хубаво газово от италянците таи като на тях това им е специалитета.А дори и да направят , се нещо ще му куцаFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:И не може руснаците да напраят по хубаво газово от италянците таи като на тях това им е специалитета.А дори и да направят , се нещо ще му куцаVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Относно ракетата си прав,ама интересно защо руснаците използваха при производството платформата на фиат,а не използваха собствена разработка.Не съм много добре запознат с газовите инжекциони,но доколкото ми е известно при БРЦ има газова рейка на която се поставят инжекторите и през таяи рейка се пуска газта,та ето една причина защо да не стане.Освен това не знам какво е инжекторното време и не на последно място конструктовно йавно са по-различни.Инче нямаше да раъработват специално пригоден ъа гаъ инжектори,а щяха да ползват вече създадените бензинови инжектори.Явно не случайно са разработени газовите инжекциони.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Според мен и това няма да е проблем защото:1. Газта след като и се намали налягането от 10-12 атмосфери в бутилката до 2-3 когато се подава на дюзите ще се охлади, т.е. температурата на самата газ няма да зависи прекалено много от околната температура.2. Така или иначе газта ще е течна когато се подава на дюзите, а когато е течна плътността ’и не варира с много.Brava 1.6 16v
Коментар
-
galinchooo написа:Колека ТИТО ето ти конкретен отговор ( НЕ СТАВА ) Не може да се варже управлението на бензиновите инжекциони да управляват газови.Има различия във времето на впраскане.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар