Колата е Типо 1.1 (Fire) карбуратор.Преди време слагах една (изпарител Каргас вакуумен италиянски куче марка) с плочка на карбуратора отгоре.Проблема беше следния - харчеше 15-16-18 градско при нормално каране(може ди проблема беше по-скоро от регулирането зашщото този изпарител иначе даваше 9-10 на 1.4 рено).То и на бензин гори 10-тина ама защото не е много в ред двигателя.Сега съм отделил някой и друг лев за сегменти,гумички на клапаните,нова гарнитура на главата,шлайф на клапаните,нова капачка за делкото,кабели и т.н. и като я стегна мисля че ще е доста по-икономична
понеже в момента гори повече масло отколкото бензин (щом се дави с маслото смятайте....).Начи бутилката не искам да е от тея за резервната гума ама то бутилката е може би нещото с най-малкото значение
.Аз си гооря говоря ама все пак да взема да мина по същество - какъв изпарител да сложа (електронен или вакуумен),с плочка ли да гои правя (аз си я пазя) и ако да отгоре ли да е или за отдолу да си търся отнякуде или пък карбуратора да дупча (не ми се иска ама ако ще е по-добре).И общо взето това исках да попитам.Благодаря предварително!



Коментар