Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бензинова помпа и обикновенна газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Някой може ли да каже на 1.6 къде и как се слага това реле?

    Коментар


      #32
      Това реле се се слага на инерционния бутон под шофьорската седалка, а сигнала за него се взима от захранването на газовия клапан - една от жичките които са вързани към автоматичния превкючвател.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #33
        Пичове, много хубава дискусия се е завормила тука. Браво за което! Обаче в карайна сметка така и не се разбира - да се прекъсва ли захранването на бензиновата помпа при работа на газ или не.Аз нямам опит при газовите уредби, не съм поддържал такава и никога не съм карал на газ. Обаче пробега и цената на бензина нарастнаха и се налага да монтирам газова. Та в момента живо ме интересува кой е правилния вариант. Не че не мога да пусна две жици до таблото, но необходимо ли е?Та по въпроса разсъждавам така, значи:- Типото е на 20 години и никога не е виждало друго гориво, освен бензин.- За 20 години помпата (оригиналната и пише GM на нея) още си работи безпроблемно и безшумно.- След като, като карам на бензин и тя работи непрекъснато и не изгаря... малко чудно ми се вижда пък на газ да изгаря.- Аз си мисля, че пагубно за помпата при работа на газ е, ако свърши бензина и помпата завърти насухо и няма какво да я охлажда... и тогава става белята.

        Коментар


          #34
          ///// написа:
          Пичове, много хубава дискусия се е завормила тука. Браво за което! Обаче в карайна сметка така и не се разбира - да се прекъсва ли захранването на бензиновата помпа при работа на газ или не.Аз нямам опит при газовите уредби, не съм поддържал такава и никога не съм карал на газ. Обаче пробега и цената на бензина нарастнаха и се налага да монтирам газова. Та в момента живо ме интересува кой е правилния вариант. Не че не мога да пусна две жици до таблото, но необходимо ли е?Та по въпроса разсъждавам така, значи:- Типото е на 20 години и никога не е виждало друго гориво, освен бензин.- За 20 години помпата (оригиналната и пише GM на нея) още си работи безпроблемно и безшумно.- При достигане на номинално налягане на бензина, помпата се самоизключва, нали така? А като спадне и пак се самовключва.- Мога да направя следния експеримент - давам на контакт (без да паля), помпата се включва (за 2-3-4 сек някъде там), вдига налягане и се самоизключва. Искам да засека след колко време пак ще се включи. От там мога да изчисля броя включвания за час, умножено по... айде 5 сек за вдигане на налягането.- Все едно симулирам работа на газ, без да прекъсвам веригата на помпата.- Ще пиша за времето между включванията и на тази база ще направим изчисления колко време работи таз помпа за час.- След като, като карам на бензин и тя работи непрекъснато и не изгаря... малко чудно ми се вижда пък на газ да изгаря- Аз си мисля, че пагубно за помпата при работа на газ е, ако свърши бензина и помпата завърти насухо и няма какво да я охлажда... и тогава става белята.- Или друго ми хрумва - усиления стартов ток на помпата при включване е пагубен за нея.
          прекъсни помпата - няма да съжаляваш.карай / или поне пали/ на бензин редовно - да не ’застоява’ бенз-а готин си и много ги разбираш колите, но електрото не ти е силна част , прекъсни помпата и полушай Хаджов ... и мен

          Коментар


            #35
            И на моето АГУ са му сложили реле за прекъсване на помпата, смятам че така е правилно .
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #36
              u_bo написа:
              но електрото не ти е силна част
              Тъй ли?
              Прикачени файлове

              Коментар


                #37
                За паленето и карането на бензин на някакъв процент от километрите е ясно, но не това обсъждаме в темата. Аз не задавам въпрос и не искам да споря с никой. Искам обосновани мнения и коментари по моите разсъждения!

                Коментар


                  #38
                  Според мен помпата не се изключва от достигнато налягане ами е с реле време, ако не работи двигателя и помпата не работи. При подаване на контакт тръгва за да напълни системата и след даденото време се изклю. Лично за мен си е по добре да работи и по напред в темата съм го написал. Помпа досега съм виждал изгоряла от немарливост и от нищо друго. Масово след като сложат газ и забравят за бензин и от там тръгват проблемите. От там на татък всеки си решава сам какво да прави.За да затвърдите твърденията на колегата Хаджов, че налягането си остава при изключена помпа можете да го направите като я изключите и не карате известно време на бензин. След това тръгнете да палите без помпата да е подкачвала и ако има бензин и налягане двигателя ще заработи за известно време.Лично аз съм пробвал да подкача бензин и след това да спра помпата и веднага след това да запаля, двигателя запалва за няколко секунди и след това гасне.

                  Коментар


                    #39
                    Дааам. И аз клоня за сега към това мнение. Ако се кара на бензин - помпата работи постоянно. Е аджеба защо не изгаря. Според мен е смешно да се твъди, че изгаряла щот’ работела. Друга е причината. Все си мисля, че е от недостиг на бензин в резервоара.

                    Коментар


                      #40
                      ///// написа:
                      Дааам. И аз клоня за сега към това мнение. Ако се кара на бензин - помпата работи постоянно. Е аджеба защо не изгаря. Според мен е смешно да се твъди, че изгаряла щот’ работела. Друга е причината. Все си мисля, че е от недостиг на бензин.
                      нали се сещаш че една от х-ките на б.п. е дебита, а какъв е дебита при каране на ЛПГ ?работи но не в режим -- > изгаря да не се обидиш на предишния ми пост

                      Коментар


                        #41
                        Определено си е от недостиг, горивото трябва да си е поне на 1/4 в резервоара за да може да се охлажда помпата. Един колега изгори няколко помпи за няколко месеца защото все си му свети лампата, кара си на бензин, но сипва по 5лв всеки ден колкото да стигне и да се върне до работата. Единствено дюзите няма да работят когато се кара на газ и помпата си работи.ЕДИТ: понеже колегата е писал докато и аз ще му кажа, че дебита зависи от регулатора. Дали горивото ще се върне цялото в резервоара или една част ще мине през дюзите все си е тая.

                        Коментар


                          #42
                          Дам - бензина ако не изтече през дюзата/те така или иначе се връща обратно в резервоара. Дефакто в единия вариант се поддрържа налягането в рейката, а в другия - не. Дебита на помпата е доста повече от дебита през дюзата/те.

                          Коментар


                            #43
                            u_bo написа:
                            да не се обидиш на предишния ми пост
                            Не, нищо такова!

                            Коментар


                              #44
                              При всички положения дебита трябва да е по голям от този на дюзата/те. Налягането на помпата трябва да е по голямо от това което е нужно на системата. Регулатора на налягането само поддържа някакво налягане. Дебита на връщане зависи от консумацията на дюзата/те, но дори и консумацията да е нула помпата не се натоварва в повече.

                              Коментар


                                #45
                                chaveto написа:
                                ЕДИТ: понеже колегата е писал докато и аз ще му кажа, че дебита зависи от регулатора.
                                Дебита не зависи от регулатора,а изцяло от дебита който може да подсигури помпата-от нейния дебит.При един и същ регулатор с една помпа ще имаш един дебит,с друга друг дебит.

                                Коментар

                                Working...
                                X