Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бензинова помпа и обикновенна газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    chaveto написа:
    Дебита на връщане зависи от консумацията на дюзата/те, но дори и консумацията да е нула помпата не се натоварва в повече.
    Тука вече си прав в извода си.Само дето пропускаш че помпата се товари много повече по врене на работа,отколкото ако не работи.Ако е все едно,защо не я оставиш да си работи и когато колата е паркирана.Да си върти бензина за да не се създават утайки.От НИКАКВА гледна точка технически не може да се защити необходимоста да работи горивната помпа когато е на газ двигателя. П.С.И още нещо трябва да се изключва когато колата е с обикновена ГУ-нагреватела на Ламбда сондата.По време на работа тя е фактически изключена или емулирана.За какво е необходим този нагревател с консумация 3А.Всеки нагревател има определен живот,и защо нещо трябва да работи,когато не е НЕОБХОДИМО??

    Коментар


      #47
      ще се сетите

      Коментар


        #48
        Не е точно по темата...но всепак да попитам-къде се намира релето и предпазителя на бенз.помпа на маята Мареа?
        MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
        ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.

        Коментар


          #49
          Stefan Hadjov написа:
          защо нещо трябва да работи,когато не е НЕОБХОДИМО??
          В един автомобил е пълно с неща които работят и в същото време не са нужни. И какво да ги спрем всичките ли Искам само да ти дам един пример с мотоциклет, бях започнал да намалявам консумацията на всичко по неговата ел. част (диоди вместо крушки..........) с цел да има по малко натоварване на двигателя. Е след един месец изгоря релерегулатора......................... и ако не бях усетил, че започва да мирише на нещо изнасилено сигурно и мотора щеше да изгори. Всичките неща са изчислени да работят в някакъв режим и когато някой започне да променя този режим.......................................

          Коментар


            #50
            chaveto написа:
            Stefan Hadjov написа:
            защо нещо трябва да работи,когато не е НЕОБХОДИМО??
            В един автомобил е пълно с неща които работят и в същото време не са нужни. И какво да ги спрем всичките ли Искам само да ти дам един пример с мотоциклет, бях започнал да намалявам консумацията на всичко по неговата ел. част (диоди вместо крушки..........) с цел да има по малко натоварване на двигателя. Е след един месец изгоря релерегулатора......................... и ако не бях усетил, че започва да мирише на нещо изнасилено сигурно и мотора щеше да изгори. Всичките неща са изчислени да работят в някакъв режим и когато някой започне да променя този режим.......................................
            Ами ти си противоречиш още в основно на темата.Двигателя е предвиден да работи с бензин А95 и нищо друго.Ти му обръщаш хастара,като го правиш да работи на някакъв остатъчен горивен продукт наречен пропан-бутан,отделящ се при производството на бензина, който се чудят какво да го правят.Ами при това положение се налага много,много неща да се променят.

            Коментар


              #51
              Защо да си противореча Я ми кажи при една обикновена газова колко неща от един двигател наблъскан с датчици и ел. се ползват

              Коментар


                #52
                chaveto написа:
                Защо да си противореча Я ми кажи при една обикновена газова колко неща от един двигател наблъскан с датчици и ел. се ползват
                Всичките с изключение на дюзи,ламбда и помпа.Ако не го знаеш това,сега да го научиш.Ти сега за пример ще ми даваш тези дето на двигател наблъскан с датчици си слагат обикновена ГУ ли,или каквато и друга да е.Това си е направо не промяна ,а разваляне на фабрично направения двигател.И ти допълнително искаш да го доразвалиш,като не му ИЗКЛЮЧВАШ помпата за бензина когато е на ГАЗ.

                Коментар


                  #53
                  Хайде да обобщим тогава.Значи, предварително правим следните уговорки, които са по правило:- газовата уредба е компромисен вариант за двигателя, който е изчисляван и конструиран за работа на бензин- в резервоара има поне 10 литра бензин- на 1000 км пробег - 100 км са на бензин, останалите на газ.Тогава:ВАРИАНТ 1: захранването на бензиновата помпа не се прекъсва и тя си работи по време на целия пробег - това не й вреди и не я износва допълнително, системата е под номинално налягане и бензина се върти безконечно. Не се влагат средства за система за прекъсване на захранването. Ресурса на помпата е колкото реалния пробег на колата все едно е постоянно на бензин.ВАРИАНТ 2: захранването на бензиновата помпа по време на работа на газ се прекъсва - помпата спира, но системата остава под остатъчно налягане (заради еднопосочния клапан). От тук следва, че 9/10 от пробега, се "икономисва" ресурса на помпата. Материалите за системата за прекъсване са едно реле и две жици - 5 - 10 лв, а себестойността на новата помпа е от 100 лв нагоре. Какво излиза? Срещу 5-10 лева увеличаваме пробега на помпата 9 пъти или с други думи - вместо да изгори примерно на 100 000 км, ще го направи на 900 000 км.

                  Коментар

                  Working...
                  X