chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бензинова помпа и обикновенна газова
Collapse
X
-
-
Stefan Hadjov написа:защо нещо трябва да работи,когато не е НЕОБХОДИМО??
Коментар
-
chaveto написа:Stefan Hadjov написа:защо нещо трябва да работи,когато не е НЕОБХОДИМО??
Коментар
-
chaveto написа:Защо да си противореча Я ми кажи при една обикновена газова колко неща от един двигател наблъскан с датчици и ел. се ползват
Коментар
-
Хайде да обобщим тогава.Значи, предварително правим следните уговорки, които са по правило:- газовата уредба е компромисен вариант за двигателя, който е изчисляван и конструиран за работа на бензин- в резервоара има поне 10 литра бензин- на 1000 км пробег - 100 км са на бензин, останалите на газ.Тогава:ВАРИАНТ 1: захранването на бензиновата помпа не се прекъсва и тя си работи по време на целия пробег - това не й вреди и не я износва допълнително, системата е под номинално налягане и бензина се върти безконечно. Не се влагат средства за система за прекъсване на захранването. Ресурса на помпата е колкото реалния пробег на колата все едно е постоянно на бензин.ВАРИАНТ 2: захранването на бензиновата помпа по време на работа на газ се прекъсва - помпата спира, но системата остава под остатъчно налягане (заради еднопосочния клапан). От тук следва, че 9/10 от пробега, се "икономисва" ресурса на помпата. Материалите за системата за прекъсване са едно реле и две жици - 5 - 10 лв, а себестойността на новата помпа е от 100 лв нагоре. Какво излиза? Срещу 5-10 лева увеличаваме пробега на помпата 9 пъти или с други думи - вместо да изгори примерно на 100 000 км, ще го направи на 900 000 км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар