Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бензинова помпа и обикновенна газова
Collapse
X
-
-
Колеги да Ви питам защо трябва да намалявате живота на горивната помпа като я оставяте да работи постоянно при работа на газ ? Подкрепям мнението на колегата Хаджов по темата! Дюзите ако не се кара от време на време на бензин при системно каране на газ така или иначе ще се позапушат , казвам ви го това от опит ! През дюзите помпата и да работи и да не работи бензин не преминава нали ?Не знам каква е ползата от тази работеща постоянно помпа , но всеки да прави каквото иска .
Коментар
-
chaveto написа:Регулатора на налягане си работи и при изключена помпа и нататък ти си направи сметката какво става, но това не си го прочел в дебелите книги.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:За да работи му трябва налягане......
Коментар
-
chaveto написа:Stefan Hadjov написа:За да работи му трябва налягане......
Коментар
-
Няма никакво значение дали температурата на рейката ще е 85*С или 90 разширението е на лице. Това дали след като се получи вакум ще влезе отново бензин е много спорно, практиката показва, че като минава гориво през рейката тя и нещата които са към нея са по хладни и при разглобяване има бензин вътре. А когато не работи помпата е точно обратното.
Коментар
-
chaveto написа:Няма никакво значение дали температурата на рейката ще е 85*С или 90 разширението е на лице. Това дали след като се получи вакум ще влезе отново бензин е много спорно, практиката показва, че като минава гориво през рейката тя и нещата които са към нея са по хладни и при разглобяване има бензин вътре. А когато не работи помпата е точно обратното.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ВИНАГИ има бензин в рейката независимо от ТЕМПЕРАТУРАТА.Това е задължително конструктивно условие още при създаването на тези системи.Разбери го това и недей да спориш.
Коментар
-
chaveto написа:Stefan Hadjov написа:ВИНАГИ има бензин в рейката независимо от ТЕМПЕРАТУРАТА.Това е задължително конструктивно условие още при създаването на тези системи.Разбери го това и недей да спориш.
Коментар
-
Вече изгорих бензинова помпа движейки се на газ при свършил бензин в резервоара. Знам какво става при каране без бензин, но според бензиномера трябваше да има достатъчно гориво. После се оказа, че при липса на гориво бензиномера стрелката не отива до края. Паля винаги на бензин. Предполагам, че в резервоара е имало съвсем малко бензин - колкото да запаля или ако е имало нещичко на дъното по наклон помпата е останала на сухо. Ако карах на бензин колата би изгаснала и помпата би спряла да върти, но на газ е въртяла и без бензин. Ако винаги палиш на бензин няма какво да се разсъхне. Ако не караш колата какво става? Не съм чул някой да ходи периодично да си подкачва бензин в системата всеки ден. Предполагам се сещате, че куп неща дефектират и без колата да има АГУ. Имаше аргументи и в двете посоки. Всеки сам си взема решението. До момента на изгаряне на бензиновата помпа моята гледна точка беше "Щом на заводска газова уредба не са предвидили да се изключва помпата - така трябва да бъде!".След като се прецаках с празния резервоар вече имам друга гледна точка - "Защо да върти напразно? Не мисля, че има някакъв реален положителен ефекта от това.". Сложих реле да спира помпата, когато съм на газ и мисля, че за мен - това е правилния избор.
Коментар
-
Моят опит е от двигател, който е по-приятелски настроен към газта - този с моно инжекнион.С изключена помпа и в по-голямата част палене директно газ, дори и зимата, не съм имал никакъв проблем с дюзата.Аз мисля , че и на пълен инжекцион е добре да се изключва помпата, стига да се пали и да се кара редовно на бензин.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар