Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бензинова помпа и обикновенна газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    бензинова помпа и обикновенна газова

    колата е фиат браво 1.6 103 коня,газовата е ловато обикновеннагазовата е направена така че когато се кара на газ бензиновата помпа си работикак и какво трябва да се сложи на уредбата когато се кара на газ да не работи помпата?

    #2
    Re: бензинова помпа и обикновенна газова

    Djope написа:
    колата е фиат браво 1.6 103 коня,газовата е ловато обикновеннагазовата е направена така че когато се кара на газ бензиновата помпа си работикак и какво трябва да се сложи на уредбата когато се кара на газ да не работи помпата?
    Колега слага се едно реле само на бензиновата помпа . бушона на бензиновата помпа се намира под жабката. Другата седмица може да идвам в софия мога да ти го сложа за максимум 1 час.
    Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
    BMW E46 2.0i 150 HP

    Коментар


      #3
      Е какъв е проблема,че работи колега.Като имаш 15-20 литра бензин в резервоарна няма проблеми.
      Fiat Bravo 1i6

      Коментар


        #4
        и аз съм решил да направя така, защото не винаги имам възможност да дуржа някакво количество бензин в колата
        Fiat Bravo SX 1.4 12V

        Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
        Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

        Коментар


          #5
          колеги, не изключвайте бензиновата помпата, че се скапват бензинопроводите и рейката на инжекторите. минал съм го този път и говоря от опит.
          F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
          F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

          Коментар


            #6
            Колега, би ли пояснил какво беше станало с бензинопроводите и рейката, за да не спирам и моята?
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Когато циркулира бензин през системата всичко стои накиснато един вид. Когато няма бензин всичко изсъхва.

              Коментар


                #8
                При мен помпата се изключва, но колата винаги пали на бензин и работи по около минута докато затворя гаража и т.н. И на 500-600км гледам да покарвам 50-100 на бензин.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Какъв е проблема като се кара на газ да се спре помпата ? Значи когато колата не я караш ще ти изгори помпата ?Защо да я амортизираш като караш на газ ? Всеки си решава сам в края на краищата !

                  Коментар


                    #10
                    Колега проблема не е толкова за помпата колкото за дюзите и рейката и най вече регулатора. За помпата е лошо когато не работи и има вода в нея. Те дюзи и ............. се спичат когато палиш винаги на бензин и на всеки 300км карам по 20-30км на бензин пък да не говорим като спреш всичко.

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Когато циркулира бензин през системата всичко стои накиснато един вид. Когато няма бензин всичко изсъхва.
                      Тубите за бензин в къщи си ги държа винаги пълни до горе с бензин за да са винаги НАКИСНАТИ.Защото ако не са,ИЗСЪХВАТ и става много кофти.За сведение на тези ,които говорят неща които не са им ясни трябва да уточня,че след като се подкачи бензин в рейката в помпата има клапан който не позволява бензина да се върне обратно в резервоара след спирането и.Бензинопроводите и рейката са винаги пълни с бензин,независимо работи или не работи помпата.А и да няма бензин,и да са изсъхнали няма никакво значение и нищо не им става.Когато двигателя е на газ,помпата е правилно да не работи.

                      Коментар


                        #12
                        stanleyhacker написа:
                        Колега, би ли пояснил какво беше станало с бензинопроводите и рейката, за да не спирам и моята?
                        колегата chaveto е обяснил това което имах в предвид. няма да го повтарям.към колегата хаджов : не съм запознат с теоретични постановки в дебелите книги за ДВГ, нито с най новите достижения на научната мисъл в тази посока, затова няма да споря с теб и приемаме че си прав. споделям нещо което ми се е сучило: от работата "на сухо" и високата температура в двигателния отсек бензинопроводите, рейката на инжекторите и регулатора на налягането се скпаха и трябваше да ги подменя. толкова по въпроса - от тук нататък всеки сам си решава. :D
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #13
                          bbw написа:
                          ...........от работата "на сухо" и високата температура в двигателния отсек бензинопроводите, рейката на инжекторите и регулатора на налягането се скпаха и трябваше да ги подменя. :D
                          1.Oбясних по горе че там никога няма СУХО.Чети внимателно.2.И да има сухо,няма никакво значение,защото на много места по двигателя има сухо.3.Скапали са се от друго при теб нещата,ако въобще е верно,а не от сухо.4.Като ти работи помпата когато си на газ,тя наистина ще се скапи най скоро.Пусни тема във форума да попиташ по колко помпи са сменяли колеги, за това че им работи помпата непрекъснато без да е необходимо!!!

                          Коментар


                            #14
                            Stefan Hadjov написа:
                            bbw написа:
                            ...........от работата "на сухо" и високата температура в двигателния отсек бензинопроводите, рейката на инжекторите и регулатора на налягането се скпаха и трябваше да ги подменя. :D
                            1.Oбясних по горе че там никога няма СУХО.Чети внимателно.2.И да има сухо,няма никакво значение,защото на много места по двигателя има сухо.3.Скапали са се от друго при теб нещата,ако въобще е верно,а не от сухо.4.Като ти работи помпата когато си на газ,тя наистина ще се скапи най скоро.Пусни тема във форума да попиташ по колко помпи са сменяли колеги, за това че им работи помпата непрекъснато без да е необходимо!!!
                            абсолютно си прав колега хаджов. аз споделих какво ми се е случило. от тук нататък всеки има право да ми вярва или не. всеки си поема рисковете за своята кола. за мен истината е тази която съм написал. ти имаш друга истина - газовата уредба е най големият враг на бензиновия автомобил. така че нека прекратим спама в темата на колегата и той сам да си прецени. :D
                            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                            Коментар


                              #15
                              За два месеца на газ смених помпата, след като монтирах новата и сложих реле, което я изключва при преминаване на газ нямам проблеми вече почти година. Само забелязах зимата че дюзите са се позапушили - в студеното време прекъсваше на бензин. Тъй че спирайте ги тези помпи, така или иначе колата вече е наакана с монтажа на газовата.
                              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                              Коментар

                              Working...
                              X