Здр. КОЛЕГИ. Утре купувам БРАВО 1.8 16 винтила. Няма АГУ. Видях че тази тема е обсъждана във форума но има много отклонения от нея. Виждам че много от вас имат автомобили с този двигател и са сложили АГУ. Може ли де се монтира обикновенна АГУ или само газов инжекцион . Задължително ли трябва да има имулатор ? Какви могат да бъдат в последствие проблемите при положение, че може да се монтира обикновено АГУ , БЕЗ ИМУЛАТОР. Препоръчайте и марки АГУ подходящи за целта. БЛАГОДАРЯ предварително на всички съпричастни !!!!!!!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.8 - газ ??? Съвети и препоръки.
Collapse
X
-
Колега наистина тая тема е доста коментирана с мнения и в двете крайности.Аз лично като собственик на коли и с обикновена, и с инжекцион мога да ти кажа само едно - слагай инжекцион, ако разбира се имаш тая възможност.Ако обаче мотора ти е по-нов с пластмасови колекторни тръби, то тогава може само инжекцион.Ако сложиш обикновенна то трябва задължително емулатори на ламбдата и дюзите, желателно ламбда контрол, задължително "Кихалки" и молба към господа да не замине дебитомера (ако е с такъв) при някоя от поредните "ексползии". Допълнително разход с около 2/100 в повече заради липса на прецизно дозиране на сместа е такива работи.Въпреки всичко това може да нямаш и грам проблем с обикновената уредба, но много зависи и кой ще ти я монтира... Така че решението си зависи само от тебе....Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Аз ще добавя от една година все се мъча да намаля разхода.Имам БРАВА 1.8 16 V с обикновенна газова уредба с емулатор-550 лв. в бургасРазход 14,5 л/100 км градско 8,5-9/100 км извънградско.Много добре работи,обаче харчи малко повече с 2 литра над допустимото.колко сервизи съм обиколил,газ-анализатори - нищо да се намали разхода.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Ами за съжаление това е резултата от слагането на обикновена уредба - просто превръщаш колата от инжекторна в карбураторна и то с доста компромиси... Но все пак си мисля че разхода ти е доста голям и за такава уредба!Аз успях да сваля разхода на бравото 1.4 до 9/100 след монтажа на джетспарк, но удовослствието ми излезе 120 лв.Мисля че в някоя от темите надолу crusader беше писал за такъв голям разход, който се оправил след смяна на изпарителя с друг. И при мен колата на тъста (Голф III 1. харчеше 15/100 градско с някакъв турски изпарител, който след смяната с BRC вече падна на 11.5 /100.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Предполагам че говориш за инжекцион?Имат ли някакъв сайт?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
да, инжекцион е и казаха че ако има някви проблеми по електрониката може да се отстрани, а италианския бил капсулован, и залят със смола, и неможело. колко е вярно незнам, дано да не ми се налага да разбирам. сайт нямат и визитката някъде "засрах". ще се разкарам до сервиза и ако имат сервиз в софия ще пратя номера.
Коментар
-
everton, в тази тема http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6256 , пишеш че твой приятел си е сложил същата газова на същата кола като твоята. и той ли е доволен? ако да, май ще се поразходя до пловдив, че с тези цени на бензина..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
zgabrovski написа:Ами за съжаление това е резултата от слагането на обикновена уредба - просто превръщаш колата от инжекторна в карбураторна и то с доста компромиси... Но все пак си мисля че разхода ти е доста голям и за такава уредба!Аз успях да сваля разхода на бравото 1.4 до 9/100 след монтажа на джетспарк, но удовослствието ми излезе 120 лв.Мисля че в някоя от темите надолу crusader беше писал за такъв голям разход, който се оправил след смяна на изпарителя с друг. И при мен колата на тъста (Голф III 1. харчеше 15/100 градско с някакъв турски изпарител, който след смяната с BRC вече падна на 11.5 /100.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Обадих се в София: "ДжетСпарк"система за оптимизиране работата на двигатели, работещи с горива пропан-бутан (LPG) и метан(CNG).ДжетСпарк2 е готов !!!Позволява да се променят параметрите чрез notebook по всяко време, дори когато автомобилът е на път.http://jethro.viket.net/bgver.htmlТова е сайта.Дали на платя 120 лв и после нищо да не стане. [/img]www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Ами честно казано и аз доста се двуомях като тебе, но най накрая реших да рискувам. Производителя е малко странен тип, каза че не може да даде никакви гаранции и доста се пазарих с него за да свали цената от 150 на 120 лв. Но сега съм доволен, защото жената минава с 50 км. повече при същото зареждане (35 литрова бутилка до горе, преди 340 км, сега 390, на една и съща газостанция).Иначе човека който смени изпарителя на тъста с BRC е тоя който ми сложи инжекциона на бравата, но се намира във Велинград - ако ти се разхожда до там със сигурност ще ти даде вярна консултация и ще ти реши проблемите.Но това което казваш че при подгряване на бензин пада толкова драстично разхода - да не би да караш колата на прекалено кратки разстояния? Тогава наистина разхода ще е зверски, но пък сега като е по-топло трябва да падне!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Да прав си на 4км е карам и после пак.Все на къси разстояния.Сега даже мисля,че като ми смениха плочката малко още ще падне разхода.Сега пак ще наблюдвам разхода.Ами в бургас само 2-3 скорост,режима е тежък.Но чудя се още дали да дам 120 лева.Това устройсто ще го покажа на моя газаджия утре и ще го питам и него.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар