Здравейте отдавна не съм писал но ми писна вече от тая газ от есента насам не ми е падал разхода по 14 на 100 а колата е моноинжекция 1.4 12в фиат браво, не мисля че е нормално е гати мотора гълта като ламя има нещо...ходих на всички газаджии в града всеки върти само винта със шестограма който е а другия който се върти на ръка стои завит до край....някой в тая държава знае ли как се настройва газова уредба...ако някой знае моля да обясни като за бавно развиващ за да може сам да си я наглася с цел поне да го докарам до 12 на 100 извън града гори 10 което пак е много....или просто изпарителя не става или този който я настроива нестава или колата нестава...моторчето е иделано мърка като коте....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реглаж на BRC Techno помощ
Collapse
X
-
Извънградско с каква скорост караш, от 10 е нормално да смъкнеш на 8,5 до 9 ако караш до 120км./ч. Другия винт е за регулиране на чувствителността на мембраната в изпарителя, според това колко е опъната зависи колко бързо ще реагира на отварянтето на дроселовата клапа, тоест колко добре ще реагира при ускоряване, ако ускорява много рязко и стабилно, добре колкото на бензин да речем, значи вкарва много газ, оттам добър въреж и разход. Пробвай първо да завиеш винтовете след изпарителя на тръбата които са, няма значение тройник ли е или единичен завиваш до край и развиваш 2,5 оборота и от там караш и пробваш, ако върви добре затваряш малко още и пробваш пак и така до края на света....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Re: Реглаж на BRC Techno помощ
mitkosoft написа:Здравейте отдавна не съм писал но ми писна вече от тая газ от есента насам не ми е падал разхода по 14 на 100 а колата е моноинжекция 1.4 12в фиат браво, не мисля че е нормално е гати мотора гълта като ламя има нещо...ходих на всички газаджии в града всеки върти само винта със шестограма който е а другия който се върти на ръка стои завит до край....някой в тая държава знае ли как се настройва газова уредба...ако някой знае моля да обясни като за бавно развиващ за да може сам да си я наглася с цел поне да го докарам до 12 на 100 извън града гори 10 което пак е много....или просто изпарителя не става или този който я настроива нестава или колата нестава...моторчето е иделано мърка като коте....Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Това че ти или някоя селски майстор не можете да ги настроите не означава че брц технеко и фокс са боклук!!!!!!!! Аз имам фокс на 12 години , преди 2-3 смених оргинални мембрани , малко е трудна настройката но като ги настроиш дава супер разход!!! Не става само с ядене требе и акълPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
bmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
martez написа:bmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:martez написа:bmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Не имал съм проблеми но не толко страшни описвайки ги по този начин :D А може би защото си е от италия и АГУ е слагана тамPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар