Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реглаж на BRC Techno помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реглаж на BRC Techno помощ

    Здравейте отдавна не съм писал но ми писна вече от тая газ от есента насам не ми е падал разхода по 14 на 100 а колата е моноинжекция 1.4 12в фиат браво, не мисля че е нормално е гати мотора гълта като ламя има нещо...ходих на всички газаджии в града всеки върти само винта със шестограма който е а другия който се върти на ръка стои завит до край....някой в тая държава знае ли как се настройва газова уредба...ако някой знае моля да обясни като за бавно развиващ за да може сам да си я наглася с цел поне да го докарам до 12 на 100 извън града гори 10 което пак е много....или просто изпарителя не става или този който я настроива нестава или колата нестава...моторчето е иделано мърка като коте....
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Извънградско с каква скорост караш, от 10 е нормално да смъкнеш на 8,5 до 9 ако караш до 120км./ч. Другия винт е за регулиране на чувствителността на мембраната в изпарителя, според това колко е опъната зависи колко бързо ще реагира на отварянтето на дроселовата клапа, тоест колко добре ще реагира при ускоряване, ако ускорява много рязко и стабилно, добре колкото на бензин да речем, значи вкарва много газ, оттам добър въреж и разход. Пробвай първо да завиеш винтовете след изпарителя на тръбата които са, няма значение тройник ли е или единичен завиваш до край и развиваш 2,5 оборота и от там караш и пробваш, ако върви добре затваряш малко още и пробваш пак и така до края на света....
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Re: Реглаж на BRC Techno помощ

      mitkosoft написа:
      Здравейте отдавна не съм писал но ми писна вече от тая газ от есента насам не ми е падал разхода по 14 на 100 а колата е моноинжекция 1.4 12в фиат браво, не мисля че е нормално е гати мотора гълта като ламя има нещо...ходих на всички газаджии в града всеки върти само винта със шестограма който е а другия който се върти на ръка стои завит до край....някой в тая държава знае ли как се настройва газова уредба...ако някой знае моля да обясни като за бавно развиващ за да може сам да си я наглася с цел поне да го докарам до 12 на 100 извън града гори 10 което пак е много....или просто изпарителя не става или този който я настроива нестава или колата нестава...моторчето е иделано мърка като коте....
      БРЦ Текно - невероятен боклук!, не може да се настройва като хората, фабрично едни от май лошите изпарители изобсхтом същия боклук като БРЦ Фокс, има проблем с настройката на ниските обороти, което за да компенсира ниските обороти се обогатява сместа, което вдига разходаима публикувани не една и 2 теми на Текно и ФОкскарай с него до де можеш, после сменяй маркатаБРЦ под 100 киловата нямат читав изпарител
      Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
      182A4.000, 1998г.

      Коментар


        #4
        Това че ти или някоя селски майстор не можете да ги настроите не означава че брц технеко и фокс са боклук!!!!!!!! Аз имам фокс на 12 години , преди 2-3 смених оргинални мембрани , малко е трудна настройката но като ги настроиш дава супер разход!!! Не става само с ядене требе и акъл
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          е добре поне някой да каже за какво служи винта със шестограма и винта който се върти на ръка
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              bmahob написа:
              винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
              12 години, може но ако си минал 12 000 км>)БРЦ Текно и Фокс дори с БРЦ България не могат да ти го настроят като хората, този тип изпарител които и срдностатичстически газадйия да питаш, който не монтира на Лада и Москвич ще ти каже да не го слагаш негодругото което е, че като гледам как обясняваш за настройката на БРЦ и шестограма, вече започвам да се съмнявам, че сиимал такъв изпарител, защото Текно го няма от толкова време и е изклучено мембрани чак след 12 години1.Шестограма е за чувствителността и въобще не е за ниските обороти2.За ниските обороти е месинговия винт, който се върти на ръка3.За правилна настройна на ниски и поведението на автомобила е комбинация от врете))
              Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
              182A4.000, 1998г.

              Коментар


                #8
                bmahob написа:
                винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
                когато се говори за ниски обороти и празех ход се има впредвид едно и също, а не 2000 оборота например))и може би си единствения с Фокс който гоима толкова време
                Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                182A4.000, 1998г.

                Коментар


                  #9
                  martez написа:
                  bmahob написа:
                  винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
                  1-12 години, може но ако си минал 12 000 км>)2-БРЦ Текно и Фокс дори с БРЦ България не могат да ти го настроят като хората, този тип изпарител които и срдностатичстически газадйия да питаш, който не монтира на Лада и Москвич ще ти каже да не го слагаш негодругото което е, че като гледам как обясняваш за настройката на БРЦ и шестограма,3 вече започвам да се съмнявам, че сиимал такъв изпарител, защото Текно го няма от толкова време и е изклучено мембрани чак след 12 години1.Шестограма е за чувствителността и въобще не е за ниските обороти2.За ниските обороти е месинговия винт, който се върти на ръка3.За правилна настройна на ниски и поведението на автомобила е комбинация от врете))
                  1-С тоя изпарител са минати ~300 000км 2-Може, обикновени газаджии и после малко донастройка от мен :D За 1,2,3 съм съгласен :D3-Имам Фокс не текно, мембраните ги пазя вижда се че са оргиналаните и имам документ кога е монтирана газовата в итали
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    bmahob написа:
                    martez написа:
                    bmahob написа:
                    винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
                    1-12 години, може но ако си минал 12 000 км>)2-БРЦ Текно и Фокс дори с БРЦ България не могат да ти го настроят като хората, този тип изпарител които и срдностатичстически газадйия да питаш, който не монтира на Лада и Москвич ще ти каже да не го слагаш негодругото което е, че като гледам как обясняваш за настройката на БРЦ и шестограма,3 вече започвам да се съмнявам, че сиимал такъв изпарител, защото Текно го няма от толкова време и е изклучено мембрани чак след 12 години1.Шестограма е за чувствителността и въобще не е за ниските обороти2.За ниските обороти е месинговия винт, който се върти на ръка3.За правилна настройна на ниски и поведението на автомобила е комбинация от врете))
                    1-С тоя изпарител са минати ~300 000км 2-Може, обикновени газаджии и после малко донастройка от мен :D За 1,2,3 съм съгласен :D3-Имам Фокс не текно, мембраните ги пазя вижда се че са оргиналаните и имам документ кога е монтирана газовата в итали
                    Колега, значи си един от малкото доволни от тези изпарители и си голям късметлия, че не си брал ядове с него)
                    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                    182A4.000, 1998г.

                    Коментар


                      #11
                      Не имал съм проблеми но не толко страшни описвайки ги по този начин :D А може би защото си е от италия и АГУ е слагана там
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар

                      Working...
                      X