Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба на Браво 1.6 - монтаж и съвети.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес ми дойде комплекта. Имам доста въпроси, дано някой отговори на тях.1. На схемата където пише "бял-импулси бобина" къде трябва да го свържа?2. Жълтия, където пише "бензин" него, къде трябва да го свържа?3. Кое е газов клапан, това дето е на изпарителя или едно друго?

    Коментар


      #17
      Ето го и емулатора, интересува ме на мен, коя схема ми трябва.1. Там където са син и черен кабел, ме интересува синия къде трябва да се свърже?2.И до колкото разбирам май, трябва да режа кабелите на дюзите, така ли е?Много моля, някой с монтирана АГУ, да даде снимки на монтажа и около двигателя.

      Коментар


        #18
        за 50лв. се циганееш до колкото гледам нищо не разбираш от монтаж на агу затова отивай на майстор да ти е мирна главата

        Коментар


          #19
          Не мисля да давам, защото нямам.Ето схемата, която скалъпих с много гуугъл.Tака ли трябва да е? Остава въпроса за тоя жълтия кабел който е +12v бензин, къде да го свържа и дали изобщо да го свързвам?

          Коментар


            #20
            Схемата е така ,захранване за ключа вземи след инерционния превключвател на бенз. помпа/под седалката/, а на жълтия свържи едно реле което да спира бензиновата помпа след захранването на ключа.

            Коментар


              #21
              Това със жълтия не е точно така. Той попринцип не се връзва никъде. Спирането на помпата става с едно нормално вкючено реле и свръзва със синия кабел. Бялия кабел се навиват няколко витки на централния кабел или на всички кабели по-малко. Да ти кажа по добре събери още някой лев и ходи да ти я сложат някъде или под надзора на някой който знае какво прави со я сложи сам. Но задалжително да има някой който знае нещо за тази уредба.

              Коментар


                #22
                Това ли е схемата с релето?

                Коментар


                  #23
                  колега като прекъсваш горовото трябва да прекъснеш задължително дюзите и след това помпата ако решиш да не работи на гас иначе ще изгорят ако останат на сухо те се прекъсват от кабела на пюса,той е общ за всичките дюзи и се намира отпред в снопа до колектора утре ще проверя какъв е на цвят че не го помня и ще ти кажа, за тази кола не трябва емулатор на дюзите става с едно реле .
                  Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                  Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                  Коментар


                    #24
                    ThE_PuNiSHeR написа:
                    Това ли е схемата с релето?
                    не е това схемата...инерционния прекъсвач прекъсва само минуса. вземаш едно нормално затворено реле за 2 лв, връзваш му един минус отнякъде си, теглиш един + от газ клапана и на другите 2 крачета си връзваш инерционния прекъсвач. така като обърнеш на газ, релето получава + и прекъсва веригата на помпата.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      Сега и ако някой каже, как да закача кабела, който взема сигнал от бобината, цена няма да имате. И също, как точно да прекъсна дюзите с емулатора.

                      Коментар


                        #26
                        qnisZ написа:
                        Това със жълтия не е точно така. Той попринцип не се връзва никъде. Спирането на помпата става с едно нормално вкючено реле и свръзва със синия кабел. Бялия кабел се навиват няколко витки на централния кабел или на всички кабели по-малко. Да ти кажа по добре събери още някой лев и ходи да ти я сложат някъде или под надзора на някой който знае какво прави со я сложи сам. Но задалжително да има някой който знае нещо за тази уредба.
                        Колега искасе да четеш малко повече. :D

                        Коментар


                          #27
                          Това го прочетох 2-3 пъти, но тъй като на бравото до колкото знам няма централен високоволтов, значи трябва на всичките по малко? Примерно започвам от единия 3-4 навивки и направо прехвърлям от кабел на кабел по 3-4 навивки? Кабела трябва ли да го оголвам където ще са навивките?

                          Коментар


                            #28
                            ThE_PuNiSHeR написа:
                            Това го прочетох 2-3 пъти, но тъй като на бравото до колкото знам няма централен високоволтов, значи трябва на всичките по малко? Примерно започвам от единия 3-4 навивки и направо прехвърлям от кабел на кабел по 3-4 навивки? Кабела трябва ли да го оголвам където ще са навивките?
                            ти май си прайш гавра тука или четеш мейду редовете или?????????? моя малкия е на 3 и половина и ако можеше да чете щеше да я върже.До колкото за оголването не,не и пак не.(нетрябва)1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. Считай го за предупреждение!Модераторски екип на fiat-bg.org

                            Коментар


                              #29
                              Ако знаех как става, нямаше да питам!!!! Радвам се за малкия ти.

                              Коментар


                                #30
                                и как прекъсна дюзите

                                Коментар

                                Working...
                                X