Колеги, проблема е следния:Сменях си съединителя на бравока сам и колата стоя 5 дена без акумолатор. Когато запалих колата за първи път, изчаках адаптацията, загасих колата и запалих пак. Излязох да я пробвам, но ми направи впечетление следното нещо. Когато колата се изфорсира или се изключи от скорост, оборотите си падат нормално. При преминаването на стрелката през 1000 оборота, светлините ми леко намалят(все едно колата губи за много малко време обороти) веднага падат на 800 и колата все едно се форсира сама до 1100 и тогава вече пак падат на 800. Прави го всеки път. Вчера я оставих пак цял ден без акумолатор, за да мине адаптацията на ново, но нямаше ефект. При ремонта на съединителя, смятам че не съм разглобявал нищо което може да окаже влиание. Единствено съм махал въздухопровода и то от филтъра до маската. Факт обаче е, че колата прави проблемите от първото си палене след ремонта. Колата има ГИ, ако има значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с леко преиграване на обороти - Браво 1.6
Collapse
X
-
Колеги, ново 20, сега като идвах на работа. Оказа се че проблема го има само на газ! и се чува някакво мн барзо чукане от единия инжектор на газовата. Не е много силно, чува се само когато е отворен капака.Моля някой модератор да прехвърли темата в раздела за газовиFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Реклама
Collapse
Коментар