snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разход на бензин при работа на газ
Collapse
X
-
Humppa
Изпреварваш в насрещното и едновременно ти се свършва газта, бензин няма, помпана респективно не работи и едновременно с това ти се пукат двете предни гуми от разпелени по пътя габърчета. Много хипотетични станаха тези тезу тук Който си кара на газ и бенз си знае какво има в резервоара Темата ми е интересна, за това я развеселявам малко и стига с тези хипотетични твърдения
Коментар
-
Със сигурност ще има някакво закъснение, докато помпата се включи, колкото и кратко да е то. И със сигурност водачът ще усети прекъсването на работата на двигателя, може и за по-малко от секунда колата да спре да ускорява или само да придърпа, но ще се усети. Ситуацията е съвсем реална и не виждам нищо хипотетично в нея. Дори да не е при изпреварване, а при движение в колона например, пак ще ти повлияе моментното замисляне на двигателя.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Наистина, стига с тези хипотетични изказвания.Stefan Hadjov написа:Няма сериозен технически аргумент в защита на постояно работещата помпа.Има сериозни аргументи за изключване на помпата.
Коментар
-
masterkar написа:Наистина, стига с тези хипотетични изказвания.masterkar написа:Представи си, че изпреварваш в насрещното със 100 км/ч и по някаква причина ти откаже газовата /например изгори ламбда сонда или се скапе електронния блок на ламбда контрола/, и си с изключена бензинова помпа. Какво става... Най-вероятно удар в насрещен автомобил и ... А ако бензиновата помпа е включена при работа на газ /естествено инжекторите са изключени/, при "скапване" на АГУ-то почти моментално ще минеш на бензин и ще успееш да се измъкнеш от ситуацията. Това може би е само една от причините - със сигурност има и други...masterkar написа:МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!! ДА НЕ ГО ОБРЪЩАМЕ НА ГОВОРИЛНЯ - ТЕМАТА Е ДОСТА ИНТЕРЕСНА И КАСАЕ ДОСТА ХОРА!!!Моля, преди да натиснете "Прати" хубаво да обмислите отговора си!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
masterkar написа:Наистина, стига с тези хипотетични изказвания.Stefan Hadjov написа:Няма сериозен технически аргумент в защита на постояно работещата помпа.Има сериозни аргументи за изключване на помпата.
Коментар
-
u_bo
snake написа:krasio_79bs написа:Вчера бях при газаджиите за обновяване на софта и преглед.Питах го при тези настройки могат ли да ми спрат помпата и пак да мога да разчитам на превключване на бензин във високите над 4 000 обороти.Отговора беше-"Да,пак ще ти е по същият начин настроено и не би трябвало да има проблем с това.Монтира се реле с цена около 25 лева и си готов."
Коментар
-
Май открих проблема с загубата на гориво. Снощи отворих капака, през който се слага бензиновата помпа за да видя дали няма спукан маркуч. Но забелязах се обрача с който се затяга помпата беше затегнат на криво. Опитах се да го затегна но не можах, че е много неудобно за работа. Много неграмотно са направили дупката за резервоара, изобщо не е удобно да се работи. Някой свалял ли си е резервоара досега, че довечера мисля да извърша тази процедура и да си затегна обрача, че е по удобно?
Коментар
-
tomny написа:Да не ти троша хатъра, ама ако имаш теч от този капак, няма да можеш да стоиш в купето от смрад на бензин. Според мен, не това е причината.
Коментар
-
Колеги здравейте. Снощи свалих резерворара и затегнах хубаво обръча. Явно не съм губил бензин, а заради това че помпата е била накриво ми е показвало на уреда различни стойности. В резервоара имахе 14 л. бензин. Вече поне знам на около 14 л. гориво в резерворара, къде показва стрелката на уреда, а и вече не мирише на бензин в купето.
Коментар
-
marto_gp написа:Колеги здравейте. Снощи свалих резерворара и затегнах хубаво обръча. Явно не съм губил бензин, а заради това че помпата е била накриво ми е показвало на уреда различни стойности. В резервоара имахе 14 л. бензин. Вече поне знам на около 14 л. гориво в резерворара, къде показва стрелката на уреда, а и вече не мирише на бензин в купето.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:masterkar написа:Колегата Хаджов, или някой друг технически и практически грамотен, да обясни ПОДРОБНО, какво става и какво печелим от това, че ни е изключена бензиновата помпа при работа на газ! Дотук нищо съществено:1. икономисваме ток на акумулатора /ала-бала ;2. помпата не върти и от това се удължава живота й - пак ала-бала при положение, че резервоара на бензина ни е ВИНАГИ пълен поне на половината;3. Какво става като са изключени инжекторите, при преминаване на газ, и бензиновата помпа е включена? Тя постоянно ли работи или само поддържа необходимото налягане в рейката за да е в незабавна готовност за преминаване на бензин?! Това моля да ми се обясни /разясни/ със съответната техническа аргументация и ел. схеми!!! 4. Ако инжекторите са изключени, а помпата работи нон-стоп, какво влияние има регулатора на налягането? и т.н.МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!!
Коментар
-
masterkar написа:Stefan Hadjov написа:masterkar написа:Колегата Хаджов, или някой друг технически и практически грамотен, да обясни ПОДРОБНО, какво става и какво печелим от това, че ни е изключена бензиновата помпа при работа на газ! Дотук нищо съществено:1. икономисваме ток на акумулатора /ала-бала ;2. помпата не върти и от това се удължава живота й - пак ала-бала при положение, че резервоара на бензина ни е ВИНАГИ пълен поне на половината;3. Какво става като са изключени инжекторите, при преминаване на газ, и бензиновата помпа е включена? Тя постоянно ли работи или само поддържа необходимото налягане в рейката за да е в незабавна готовност за преминаване на бензин?! Това моля да ми се обясни /разясни/ със съответната техническа аргументация и ел. схеми!!! 4. Ако инжекторите са изключени, а помпата работи нон-стоп, какво влияние има регулатора на налягането? и т.н.МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!!
Коментар
-
Предполагам, че засега поплавъка ми ди е наред, цял ден карам само на газ (също паля на газ) и бензина не мърда (по показания на стрелката) само слиза или се качва нагоре или надолу според наклона на колата. 100% съм сигурен че имам 14 л. бензин и диода ми святка или гасне от време на време, пак спрямо наклона на колата. Така че ако някой се интересува, диода святка към 14 л. бензин в резервоара. Ще покарам още и ще видя показанието на уреда, но засега е добре, а и не мирише на бензин в купето. Друг е въпроса че много силно се чува вътре (а и извън купето) работата на бензиновата помпа (при палене и работа само на газ). Нека някой колега каже дали е нормално. Предполагам, че газажията не ми е направил така уредбата, когато работи автомобила на газ, да се изключва помпата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар