Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разход на бензин при работа на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    snake написа:
    krasio_79bs написа:
    Вчера бях при газаджиите за обновяване на софта и преглед.Питах го при тези настройки могат ли да ми спрат помпата и пак да мога да разчитам на превключване на бензин във високите над 4 000 обороти.Отговора беше-"Да,пак ще ти е по същият начин настроено и не би трябвало да има проблем с това.Монтира се реле с цена около 25 лева и си готов."
    Това е коментирано, но все пак не е ли опасно да ти спрат помпата, само защото е по-издържано технически? Знаем, че нивомерът на газта е ала-бала, никога не знаеш точно колко газ имаш. Тръгваш да изпреварваш, намираш се в насрещното и газта свършва. Колко време ще й трябва на спрялата помпа, за да заработи и може ли това време да се окаже фатално?
    С включване на помпата веднага заработва двигателя на бензин.Избягвай да си в насрешното при насрешно движение,независимо на газ или бензин си в момента.

    Коментар


      #47
      Изпреварваш в насрещното и едновременно ти се свършва газта, бензин няма, помпана респективно не работи и едновременно с това ти се пукат двете предни гуми от разпелени по пътя габърчета. Много хипотетични станаха тези тезу тук Който си кара на газ и бенз си знае какво има в резервоара Темата ми е интересна, за това я развеселявам малко и стига с тези хипотетични твърдения

      Коментар


        #48
        Със сигурност ще има някакво закъснение, докато помпата се включи, колкото и кратко да е то. И със сигурност водачът ще усети прекъсването на работата на двигателя, може и за по-малко от секунда колата да спре да ускорява или само да придърпа, но ще се усети. Ситуацията е съвсем реална и не виждам нищо хипотетично в нея. Дори да не е при изпреварване, а при движение в колона например, пак ще ти повлияе моментното замисляне на двигателя.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #49
          Наистина, стига с тези хипотетични изказвания.
          Stefan Hadjov написа:
          Няма сериозен технически аргумент в защита на постояно работещата помпа.Има сериозни аргументи за изключване на помпата.
          Колегата Хаджов, или някой друг технически и практически грамотен, да обясни ПОДРОБНО, какво става и какво печелим от това, че ни е изключена бензиновата помпа при работа на газ! Дотук нищо съществено:1. икономисваме ток на акумулатора /ала-бала ;2. помпата не върти и от това се удължава живота й - пак ала-бала при положение, че резервоара на бензина ни е ВИНАГИ пълен поне на половината;3. Какво става като са изключени инжекторите, при преминаване на газ, и бензиновата помпа е включена? Тя постоянно ли работи или само поддържа необходимото налягане в рейката за да е в незабавна готовност за преминаване на бензин?! Това моля да ми се обясни /разясни/ със съответната техническа аргументация и ел. схеми!!! 4. Ако инжекторите са изключени, а помпата работи нон-стоп, какво влияние има регулатора на налягането? и т.н.МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!! ДА НЕ ГО ОБРЪЩАМЕ НА ГОВОРИЛНЯ - ТЕМАТА Е ДОСТА ИНТЕРЕСНА И КАСАЕ ДОСТА ХОРА!!!Моля, преди да натиснете "Прати" хубаво да обмислите отговора си!
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар


            #50
            masterkar написа:
            Наистина, стига с тези хипотетични изказвания.
            А твоето не е ли хипотетично? Или за теб може, за други не може :D ?
            masterkar написа:
            Представи си, че изпреварваш в насрещното със 100 км/ч и по някаква причина ти откаже газовата /например изгори ламбда сонда или се скапе електронния блок на ламбда контрола/, и си с изключена бензинова помпа. Какво става... Най-вероятно удар в насрещен автомобил и ... А ако бензиновата помпа е включена при работа на газ /естествено инжекторите са изключени/, при "скапване" на АГУ-то почти моментално ще минеш на бензин и ще успееш да се измъкнеш от ситуацията. Това може би е само една от причините - със сигурност има и други...
            masterkar написа:
            МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!! ДА НЕ ГО ОБРЪЩАМЕ НА ГОВОРИЛНЯ - ТЕМАТА Е ДОСТА ИНТЕРЕСНА И КАСАЕ ДОСТА ХОРА!!!Моля, преди да натиснете "Прати" хубаво да обмислите отговора си!
            Да, и на мен ми е интересна и ме интересува най-вече от гледна точка на сигурността. Затова и задавам такива хипотетични въпроси .
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #51
              masterkar написа:
              Наистина, стига с тези хипотетични изказвания.
              Stefan Hadjov написа:
              Няма сериозен технически аргумент в защита на постояно работещата помпа.Има сериозни аргументи за изключване на помпата.
              Колегата Хаджов, или някой друг технически и практически грамотен, да обясни ПОДРОБНО, какво става и какво печелим от това, че ни е изключена бензиновата помпа при работа на газ! Дотук нищо съществено:1. икономисваме ток на акумулатора /ала-бала ;2. помпата не върти и от това се удължава живота й - пак ала-бала при положение, че резервоара на бензина ни е ВИНАГИ пълен поне на половината;3. Какво става като са изключени инжекторите, при преминаване на газ, и бензиновата помпа е включена? Тя постоянно ли работи или само поддържа необходимото налягане в рейката за да е в незабавна готовност за преминаване на бензин?! Това моля да ми се обясни /разясни/ със съответната техническа аргументация и ел. схеми!!! 4. Ако инжекторите са изключени, а помпата работи нон-стоп, какво влияние има регулатора на налягането? и т.н.МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!! ДА НЕ ГО ОБРЪЩАМЕ НА ГОВОРИЛНЯ - ТЕМАТА Е ДОСТА ИНТЕРЕСНА И КАСАЕ ДОСТА ХОРА!!!Моля, преди да натиснете "Прати" хубаво да обмислите отговора си!
              Темата е обсъждана многократно и е безсмислено да се дъфче едно и също отново.Когато си на газ с изключени инжектори помпата работи непрекъснато и подържа в рейката налягането на което е установен регулатора.Който смята че това е нормално и трябва да е така,нека си я остави да работи.Който смята че това състояние е техническа недомислица,да я изключи.АЗ съм привърженик на второто.

              Коментар


                #52
                snake написа:
                krasio_79bs написа:
                Вчера бях при газаджиите за обновяване на софта и преглед.Питах го при тези настройки могат ли да ми спрат помпата и пак да мога да разчитам на превключване на бензин във високите над 4 000 обороти.Отговора беше-"Да,пак ще ти е по същият начин настроено и не би трябвало да има проблем с това.Монтира се реле с цена около 25 лева и си готов."
                Това е коментирано, но все пак не е ли опасно да ти спрат помпата, само защото е по-издържано технически? Знаем, че нивомерът на газта е ала-бала, никога не знаеш точно колко газ имаш. Тръгваш да изпреварваш, намираш се в насрещното и газта свършва. Колко време ще й трябва на спрялата помпа, за да заработи и може ли това време да се окаже фатално?
                обади ми се като минаваш през Пд и ще ти демонстрирам

                Коментар


                  #53
                  Май открих проблема с загубата на гориво. Снощи отворих капака, през който се слага бензиновата помпа за да видя дали няма спукан маркуч. Но забелязах се обрача с който се затяга помпата беше затегнат на криво. Опитах се да го затегна но не можах, че е много неудобно за работа. Много неграмотно са направили дупката за резервоара, изобщо не е удобно да се работи. Някой свалял ли си е резервоара досега, че довечера мисля да извърша тази процедура и да си затегна обрача, че е по удобно?

                  Коментар


                    #54
                    Да не ти троша хатъра, ама ако имаш теч от този капак, няма да можеш да стоиш в купето от смрад на бензин. Според мен, не това е причината.

                    Коментар


                      #55
                      tomny написа:
                      Да не ти троша хатъра, ама ако имаш теч от този капак, няма да можеш да стоиш в купето от смрад на бензин. Според мен, не това е причината.
                      Ми то от време на време ми замирисва на бензин. Нищо не ми пречи, ще сваля резервоара и ще затегна хубаво капака, за да съм сигурен че е затегнат правилно, а не като сега накриво. То даже сега и тялото в което се поставя помпата седи накриво.П.П. Може да не губя бензин, а заради това че самата помпа е накриво, да криви поплавъка и затова да ми показва бензиномера различни стойности.

                      Коментар


                        #56
                        Колеги здравейте. Снощи свалих резерворара и затегнах хубаво обръча. Явно не съм губил бензин, а заради това че помпата е била накриво ми е показвало на уреда различни стойности. В резервоара имахе 14 л. бензин. Вече поне знам на около 14 л. гориво в резерворара, къде показва стрелката на уреда, а и вече не мирише на бензин в купето.

                        Коментар


                          #57
                          marto_gp написа:
                          Колеги здравейте. Снощи свалих резерворара и затегнах хубаво обръча. Явно не съм губил бензин, а заради това че помпата е била накриво ми е показвало на уреда различни стойности. В резервоара имахе 14 л. бензин. Вече поне знам на около 14 л. гориво в резерворара, къде показва стрелката на уреда, а и вече не мирише на бензин в купето.
                          Колега, добре си направил, че си затегнал обръча, но ако пак ти покаже стрелката нещо нереално за нивото на бензина не се "шашкай" - може самия поплавък в помпата да е "сдал багажа"... Това при мен се получава неколкократно и после пак се оправя - или самия поплавък се е скапал и се пълни с бензин при което естествено пада надолу или при клатушкането /спиране на място под наклон/ се вклинява и му трябва ново "раздрусване" та да застане в нормално положение - да "плува" отгоре на бензина.
                          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                          Среден разход на газ

                          Коментар


                            #58
                            Stefan Hadjov написа:
                            masterkar написа:
                            Колегата Хаджов, или някой друг технически и практически грамотен, да обясни ПОДРОБНО, какво става и какво печелим от това, че ни е изключена бензиновата помпа при работа на газ! Дотук нищо съществено:1. икономисваме ток на акумулатора /ала-бала ;2. помпата не върти и от това се удължава живота й - пак ала-бала при положение, че резервоара на бензина ни е ВИНАГИ пълен поне на половината;3. Какво става като са изключени инжекторите, при преминаване на газ, и бензиновата помпа е включена? Тя постоянно ли работи или само поддържа необходимото налягане в рейката за да е в незабавна готовност за преминаване на бензин?! Това моля да ми се обясни /разясни/ със съответната техническа аргументация и ел. схеми!!! 4. Ако инжекторите са изключени, а помпата работи нон-стоп, какво влияние има регулатора на налягането? и т.н.МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!!
                            Темата е обсъждана многократно и е безсмислено да се дъфче едно и също отново.Когато си на газ с изключени инжектори помпата работи непрекъснато и подържа в рейката налягането на което е установен регулатора.
                            Съжалявам за любопитството ми, но ... нека да ми се изяснят някой неща!1. Подаваме на контакт, чуваме помпата че завърта - явно качва необходимото налягане в рейката - и след това СПИРА. Ако не запалим колата, а държим на контакт, помпата работи ли постоянно???2. В зависимост от отговора на горния въпрос - каква е разликата в ситуацията когато ДВГ работи на газ, бензиновите инжектори не работят /обезточени са/, а има захранване към бензиновата помпа.3. И последен лаишки въпрос - на какво налягане на сработване е настроен регулатора на налягането? Какво става, ако регулатора е "сдал багажа" или бензиновата помпа се е "поскапала" и не може да дигне налягане 3 бара?Дано не досаждам ...
                            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                            Среден разход на газ

                            Коментар


                              #59
                              masterkar написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              masterkar написа:
                              Колегата Хаджов, или някой друг технически и практически грамотен, да обясни ПОДРОБНО, какво става и какво печелим от това, че ни е изключена бензиновата помпа при работа на газ! Дотук нищо съществено:1. икономисваме ток на акумулатора /ала-бала ;2. помпата не върти и от това се удължава живота й - пак ала-бала при положение, че резервоара на бензина ни е ВИНАГИ пълен поне на половината;3. Какво става като са изключени инжекторите, при преминаване на газ, и бензиновата помпа е включена? Тя постоянно ли работи или само поддържа необходимото налягане в рейката за да е в незабавна готовност за преминаване на бензин?! Това моля да ми се обясни /разясни/ със съответната техническа аргументация и ел. схеми!!! 4. Ако инжекторите са изключени, а помпата работи нон-стоп, какво влияние има регулатора на налягането? и т.н.МОЛЯ САМО ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЪРЖАНИ И АРГУМЕНТИРАНИ ОТГОВОРИ!!!
                              Темата е обсъждана многократно и е безсмислено да се дъфче едно и също отново.Когато си на газ с изключени инжектори помпата работи непрекъснато и подържа в рейката налягането на което е установен регулатора.
                              Съжалявам за любопитството ми, но ... нека да ми се изяснят някой неща!1. Подаваме на контакт, чуваме помпата че завърта - явно качва необходимото налягане в рейката - и след това СПИРА. Ако не запалим колата, а държим на контакт, помпата работи ли постоянно???2. В зависимост от отговора на горния въпрос - каква е разликата в ситуацията когато ДВГ работи на газ, бензиновите инжектори не работят /обезточени са/, а има захранване към бензиновата помпа.3. И последен лаишки въпрос - на какво налягане на сработване е настроен регулатора на налягането? Какво става, ако регулатора е "сдал багажа" или бензиновата помпа се е "поскапала" и не може да дигне налягане 3 бара?Дано не досаждам ...
                              1.Не2.Помпата работи3.2,5 бара;Двигателя не работи ако си на бензин.

                              Коментар


                                #60
                                Предполагам, че засега поплавъка ми ди е наред, цял ден карам само на газ (също паля на газ) и бензина не мърда (по показания на стрелката) само слиза или се качва нагоре или надолу според наклона на колата. 100% съм сигурен че имам 14 л. бензин и диода ми святка или гасне от време на време, пак спрямо наклона на колата. Така че ако някой се интересува, диода святка към 14 л. бензин в резервоара. Ще покарам още и ще видя показанието на уреда, но засега е добре, а и не мирише на бензин в купето. Друг е въпроса че много силно се чува вътре (а и извън купето) работата на бензиновата помпа (при палене и работа само на газ). Нека някой колега каже дали е нормално. Предполагам, че газажията не ми е направил така уредбата, когато работи автомобила на газ, да се изключва помпата.

                                Коментар

                                Working...
                                X