batproho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно избор на АГУ
Collapse
X
-
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
колега значи попринцип във всички сервизи за монтаж на газови уредби се предпочита ловато понеже създават най малко ядове,казвам го със сигурност понеже аз работя в такъв и съм работил и с трите марки.Аз карам браво 1.4 с уредба ловато и вече 80хил. го карам без никакви ядове слагай ловато и не му мисли.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Точно на 1.4 ще го слагам.Ако на първо време мина само с емулатор докато събера лев за ламбда контрол дали ще ми прави проблеми?Стресираха ме с разход 12-15л./100км. градско, това не е нормално според мен.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Точно на 1.4 ще го слагам.Ако на първо време мина само с емулатор докато събера лев за ламбда контрол дали ще ми прави проблеми?Стресираха ме с разход 12-15л./100км. градско, това не е нормално според мен.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ясно ми е че за всеки разхода е относително понятие а относно първия въпрос "Ако на първо време мина само с емулатор докато събера лев за ламбда контрол дали ще ми прави проблеми? "Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Аз съм с обикновенно, даже беше втора ръка(защото го намерих мн евтино). Нямам емулатори нищо нямам, мойсторите които ми го слагаха се оказаха хора които не гледат да ми сложат сичко и да ми земат 5 лева повече а да остана доволен. За сега съм доволен и се надявам да нямам проблеми за напред. Всичко с труд и материали абсолютно всичко ми излезе 270лв с бутилка за резервната гума. Бях намерил от блъсната кола изпарител, бътилка с сонда и ключ, сложих ги частите в багажника и при майсторите. Питах ги стават ли казаха че ще пробват, зеха че станаха, можеха да кажат че не стават и да ми дръпнат още някои лев. Този емолатор за дюзите хич незнам за какво се слага питах ги, отговора беше че не ми е нужен. Питах за ламбда контроли и ТАП, ламбда контрол от мн отдавна не са слагали и не държат мн на него, а за ТАПА казаха че ако не ми хареса как върви тогава, еми да ама тя върви добре за мен утива 170-80 без да се замисля. Това е от мен. Поздрави!
Коментар
-
значи аз карам колата без емулатор и без ламбда контрол направил съм само ресет на компютъра и нищо друго разхода ми варира от 10 до 12 на сто градско извън градско от 8 при скорост 100км до 10 при 170 км спокойно можеш да я караш порвоначално така пък после да си сложиш един аванс процесор и един симулатор и колата ще е пушка аз лично не виждам голяма полза от ламбда контрола няма чак такава разлика в разхода но това си е мое мнение.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
batproho написа:Ясно ми е че за всеки разхода е относително понятие а относно първия въпрос "Ако на първо време мина само с емулатор докато събера лев за ламбда контрол дали ще ми прави проблеми? "Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Даже въобще нямам намерение да я скопявам дори напротив, стига да не ми прехвърля 12л. градско ми е добре, важното е и прилично да върви.Смятам че е достатъчна разликата в цената бензин-газ за да правя допълнителни икономии чрез скопяване на двигателя, чрез намаляне притока на газ.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Брат ми кара с Ловато и няма никакви ядове, не е ходил за настройка от както е сложена газовата, също и аз на предната си кола карах с Ловато. На сегашната съм си с Газов инжекцион естествено Ловато, колегата Ge4i7o0o0 също е с обикновенна газова Ловато и той е много доволен. Аз имам единствено положителни наблюдения за ЛоватотоFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
Аз сложих АС (Италия) и съм доводен.Направиха ми и добра цена защото я сложих при представители на маркатаМодерирано4.6. Забранява се включването на рекламни материали по какъвто и да било начин в мнението, личната информация, подписа и/или автара на потребителя, освен с изричното разрешение на УС на ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ. Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Ами LOVATO ще е ако не тази то най-късно следващата Събота я осакатявам.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Всеки си хвали неговия изпарите но разликата идва най вече от крачето. Кой как настъпва и как е настроена уредбата. А газаджиите наистина предлагат това което им е най изгодно като цена. Тъй че лично мое мнение е да гледаш цената без да се влияеш кой какво ти е казал. Емулатор на сондата вообше не ти трябва. Само едно реленце и едно съпротивление за дюзата Но ако толкова държиш вземи си едно ключе от плевенските на Фобос с всички екстри. Сега не знам колко струва но преди 4 години го взех за към 15 кинта. Нищо че е ефтино кадърно направено. Там си има и емулаточе на сондата и симулатор на дюза. Внимавай каква плочка ще ти сложат. И там има една гарнитурка дето се подлага между дюзата и плочката,че иначе дюзата запушва плочката и без нея ще береш ядове.Тогава не можах да си я купя от никъде и се наложи да си я правя сам. Бях пуснал тема как да си монтирам газова но снимките ги няма тъй че е безмислено да я ровиш. За бутилка бих ти препоръчал тороидана на мястото на резервната.Само подлагаш малко фибран под кората отстрани и никой нама да познае че имаш газова. Но там ти си знаеш.А също и едно мое изпълнение за монтаж на пълначката.
Коментар
-
lov написа:Всеки си хвали неговия изпарите но разликата идва най вече от крачето. Кой как настъпва и как е настроена уредбата. А газаджиите наистина предлагат това което им е най изгодно като цена. Тъй че лично мое мнение е да гледаш цената без да се влияеш кой какво ти е казал. Емулатор на сондата вообше не ти трябва. Само едно реленце и едно съпротивление за дюзата Но ако толкова държиш вземи си едно ключе от плевенските на Фобос с всички екстри. Сега не знам колко струва но преди 4 години го взех за към 15 кинта. Нищо че е ефтино кадърно направено. Там си има и емулаточе на сондата и симулатор на дюза. Внимавай каква плочка ще ти сложат. И там има една гарнитурка дето се подлага между дюзата и плочката,че иначе дюзата запушва плочката и без нея ще береш ядове.Тогава не можах да си я купя от никъде и се наложи да си я правя сам. Бях пуснал тема как да си монтирам газова но снимките ги няма тъй че е безмислено да я ровиш. За бутилка бих ти препоръчал тороидана на мястото на резервната.Само подлагаш малко фибран под кората отстрани и никой нама да познае че имаш газова. Но там ти си знаеш.А също и едно мое изпълнение за монтаж на пълначката.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар