Здравейте колеги!Живот и здраве следващия месец ми предстои закупуване на АГУ, та се двоумя между тези марки:BRC, Lovato, Landi Renzo.АГУ-то ще е обикновено за автомобила от подписа ми с емулатор на дюзата.Зная че всичко е доста относително но все пак моля за съвет.Предварително благодаря на отговорилите.
Аз съм с Lovato и съм доволен но казват, че BRC е за по големите мотори, а Lovato за по малките.
Точно за тези ключета на Фобос май става въпрос но до колкото знам искат около 30лв. за тях.Иначе вероятно с бутилка на мястото на резервната гума ще е но ще решавам на място накрая.
Не съм се интересувал от цените но си спомням че оригиналния на БРЦ беше с 5 кинта по евтин. Но както ти казах с едно реле и едно съпротовление за 2-3 кита всичкото и си правиш симулаторана дюзата. Компа на колата ни е такъв че докато минеш на бензин и кажеш здрасти е минал в нормален режим. Тъй че можеши без емулатор на сондата. Пък и разликата в цената на ключовете не е голяма и както си прецениш. Но поне един ти трябва задължително. С бутилката те съветвам да не правиш компромиси. Карал съм с всякакви че даже и с по 2 в багажника. Голяма гадост е да не можеш да го ползваш пълноценно. Пиша неща дето съм ги проверил все пак лично.
За бутилката не смятам да правя компромис понеже имам и субуфер 12’ тип буре така че и с бутилка тип пура оставам на цяло без багажник .Колкото до симулатори, ключове и т.н ще се мисли на място и ще решавам.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Здравейте колеги!Живот и здраве следващия месец ми предстои закупуване на АГУ, та се двоумя между тези марки:BRC, Lovato, Landi Renzo.АГУ-то ще е обикновено за автомобила от подписа ми с емулатор на дюзата.Зная че всичко е доста относително но все пак моля за съвет.Предварително благодаря на отговорилите.
Аз съм с Lovato и съм доволен но казват, че BRC е за по големите мотори, а Lovato за по малките.
Това до колкото съм запознат зависи по-скоро от размера на изпарителя а не от самата марка.Колкото е по-голям може да захранва по голям двигател, иначе нормалният размер изпарител мисля че захранва до мощности 100kW.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Здравейте колеги!Живот и здраве следващия месец ми предстои закупуване на АГУ, та се двоумя между тези марки:BRC, Lovato, Landi Renzo.АГУ-то ще е обикновено за автомобила от подписа ми с емулатор на дюзата.Зная че всичко е доста относително но все пак моля за съвет.Предварително благодаря на отговорилите.
моделите изпарители на БРЦ за колата от подписа са БРЦ Фолк и новия му вариант БРЦ Текно - и двата пълни боклуци, ще ти се разкаже играта ако сислойиш някои от тях, не даржът ниски обороти, клати на празех ход и съответно завишен раход с 2 литрапоследния ми БРЦ Текно изкара има няма 15 000 км. от БРЦ България закупенсложих си Ловато и все едно на нова кола се качих.в София с БРЦ Текно - 16/100 градско с Ловато - 13.5-14/100 Февруари 2010г. засичан, по абсолутно един и същи маршрут
Колега аз съм с БРЦ фокс на 13 години , едва преди 2-3 мес смених мембраните, стига да зцнаеш как се настройва няма проблем!п.с сори за спама ама все ръзбирачи се навъдиха :D
Какво те плашат с тея разходи по 12-14/100 градско? Щом не си в София няма такова градско с този мотор Аз съм с Ловато (така си я купих колата) обикновенна без емулатори и контроли но искам да си сложа поне ТАП. Разхода си варира 8,5 до 10 градско зависи от студа примерно а бензина ми е 5 литра на месец Този мотор е доста по икономичен от 1,6 или ГТ-тата
with SGNote & HTC Wildfire 8G
FIAT Bravo Club Plovdiv
Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)
Поставянето на АГУ се отлага за следващата Събота поради факта че майсторите са извън страната .LOVATO ще е АГУ-то, вероятно с бутилка на мястото на резервната, на първо време ще е с ключ на ФОБОС а по нататък и с аванс процесор.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Здравейте колеги!Живот и здраве следващия месец ми предстои закупуване на АГУ, та се двоумя между тези марки:BRC, Lovato, Landi Renzo.АГУ-то ще е обикновено за автомобила от подписа ми с емулатор на дюзата.Зная че всичко е доста относително но все пак моля за съвет.Предварително благодаря на отговорилите.
моделите изпарители на БРЦ за колата от подписа са БРЦ Фолк и новия му вариант БРЦ Текно - и двата пълни боклуци, ще ти се разкаже играта ако сислойиш някои от тях, не даржът ниски обороти, клати на празех ход и съответно завишен раход с 2 литрапоследния ми БРЦ Текно изкара има няма 15 000 км. от БРЦ България закупенсложих си Ловато и все едно на нова кола се качих.в София с БРЦ Текно - 16/100 градско с Ловато - 13.5-14/100 Февруари 2010г. засичан, по абсолутно един и същи маршрут
Колега аз съм с БРЦ фокс на 13 години , едва преди 2-3 мес смених мембраните, стига да зцнаеш как се настройва няма проблем!п.с сори за спама ама все ръзбирачи се навъдиха :D
Сори колега, разбирачи казаха, че БРЦ Фокс и Текно са боклуци, от нито един газадйия няма да чуеш хубава дума за тях, препоручвани са само от такива, който работят с БРЦ
Поставянето на АГУ се отлага за следващата Събота поради факта че майсторите са извън страната .LOVATO ще е АГУ-то, вероятно с бутилка на мястото на резервната, на първо време ще е с ключ на ФОБОС а по нататък и с аванс процесор.
Смятам че избора ти е правилен ако попаднеш на аванс процесор на добра цена ми пиши на ЛС че имам други разходи сега но искам да направя силов тунинг на газовата и да и дигна мощността с ТАП-а разхода и така да си остане пак ще съм доволен! ( карам всеки ден час пик в Пловдив и 9/100 ми изглежда много добре)
with SGNote & HTC Wildfire 8G
FIAT Bravo Club Plovdiv
Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)
Поставянето на АГУ се отлага за следващата Събота поради факта че майсторите са извън страната .LOVATO ще е АГУ-то, вероятно с бутилка на мястото на резервната, на първо време ще е с ключ на ФОБОС а по нататък и с аванс процесор.
Смятам че избора ти е правилен ако попаднеш на аванс процесор на добра цена ми пиши на ЛС че имам други разходи сега но искам да направя силов тунинг на газовата и да и дигна мощността с ТАП-а разхода и така да си остане пак ще съм доволен! ( карам всеки ден час пик в Пловдив и 9/100 ми изглежда много добре)
Ами надявам се до месец два да инвестирам и в аванс процесор, определено ще има нужда, казаха ми някакви цени но не е уточнено още.Като се стигне до поставянето му ще ти пиша, стига да не забравя .
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Ще съм благодарен ако се сетиш колега, в нет-а няма много инфо за аванс процесорите от къде и за колко да си купя, освен тези измислени джетспарк и подобни... Ако ще взимам искам да е А.Е.B Cobra 510N за да си заслужава паричките а и той е правилния модел за нашия мотор с 2 бобини...
with SGNote & HTC Wildfire 8G
FIAT Bravo Club Plovdiv
Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)
Ами надявам се до месец два да инвестирам и в аванс процесор, определено ще има нужда, казаха ми някакви цени но не е уточнено още.Като се стигне до поставянето му ще ти пиша, стига да не забравя .
Не се надявай че ще имаш кой знае колко голям ефект от него. Даже дали ще го и усетиш реално. Моторачето ни е слабичко и личното ми мнение че целта не оправдава средставата.
Ами надявам се до месец два да инвестирам и в аванс процесор, определено ще има нужда, казаха ми някакви цени но не е уточнено още.Като се стигне до поставянето му ще ти пиша, стига да не забравя .
Не се надявай че ще имаш кой знае колко голям ефект от него. Даже дали ще го и усетиш реално. Моторачето ни е слабичко и личното ми мнение че целта не оправдава средставата.
Е то няма как да изкараш повече коне,отколкото на бензин,но поне ще имаш правилно изгаряне на горивната смес, откъдето малко по-добра динамика и малко по-нисък разход.
на газ особен смисъл няма от тап ,виж за метана ако нямаш ,колата не иска да върви,особенно в ниски обороти ,виждал съм бакшиши дет не могат да тръгнат на нагорнище .имам един тап ,ама не става за твойта кола ,пък и ако мноо се закучат нещата с петрола и пропанбутана много му вдигнат цената може пак да се минава на метан,то мойта кола е делко и си играх доста ,можех и без тап на метан , обаче задължително трябва да работи и на бензин ,щот кат свърши метана .....виж aeb.it там имат тапове и срещу тях пише кой модел за каква кола става,как се настройва и тнтами успех ,пак да кажа че на пропан бутан нямаш нужда от тапПП видях че си намерил кой модел е за теб ,имаги по за 140 кинта +кабел за 15янко ги има ,има ги и другаде ,за цената все пак питай ,че да не се е променила ,но пак ти казвам ,за пропан бутан нямаш нужда ,за метан са
Коментар