Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за съвместимост на ТАП с мойта кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за съвместимост на ТАП с мойта кола

    Здравейте колеги най - накрая си намерих частите които ме интересуваха но и един ТАП който не съм сигурен дали ще стане на мойта мареа 1.8 16в понеже бубините са ми 4. ТАП-а e " А.Е.Б. Pick - up 60". Също така искам да попитам и за схемата за свързване на един ламда контрол "LANDI L.E.S. 95"благодаря предварително.
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    #2
    Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.

    Коментар


      #3
      tomny написа:
      Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.
      Благодаря за отговора, и аз си мислех че е така но исках да съм сигурен.
      Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

      Коментар


        #4
        tomny написа:
        Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.
        за Мареата може и да е излишен но важи ли и за моето Браво 1.4 12в моно? Аз мисля че имам нужда от тази джаджа
        with SGNote & HTC Wildfire 8G
        FIAT Bravo Club Plovdiv
        Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
        с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)

        Коментар


          #5
          Не познавам твоя двигател, но предполагам, че при теб ще има ефект. Нека някой по-запознат да каже.

          Коментар


            #6
            darkcat2005 написа:
            tomny написа:
            Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.
            за Мареата може и да е излишен но важи ли и за моето Браво 1.4 12в моно? Аз мисля че имам нужда от тази джаджа
            Ще има ефект колега. Брат ми е с такава кола и има ефект.
            Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

            Коментар


              #7
              tomny написа:
              Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.
              Tова е точно така както го обясняваш,и важи за всички двигатели които имат KS-knock sensor,но само ако контролера на двигателя наистина може да контролира управлението на двигателя в реално време.При работа на газ,всичко е развалено и контролера не е в състояние да провежда контрол над работата на двигателя.Обратните връзки както по детонация,така и по гопривоподаване са нарушени.За съжаление е така и аз винаги съм твърдял,че поставането на газ е фактически развалвне работата на двигателя-вечни проблеми и вечни грижи.

              Коментар


                #8
                Re: Помощ за съвместимост на ТАП с мойта кола

                popai145 написа:
                един ТАП който не съм сигурен дали ще стане на мойта мареа 1.8 16в ТАП-а e " А.Е.Б. Pick - up 60"
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар

                Working...
                X