Здравейте,някой има ли опит с ламбда контрол Autronic AL-600/D (http://autronic.it/db/download/al_600d_eng.pdf)?Не трябва допълнителен софтуер, то си се донастройва само (има си тестерче). Имам Типо 1.6 i.e. едновалка от 94-та, но нямам ел. схема. Има си упътване за инсталация, но примерно не знам кой точно са сигналните кабели на ТПС и ламбда сондата. Притесняват ме и настройките за емулация на ламбдата, понеже са три вида, а не знам за типото каква точно трябва да е.Ако може малко инфо/помощ за монтирането или препоръка за добър сервиз в София, където могат да я монтират и тестват?[/url]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ламбда контрол Autronic AL-600/D
Collapse
X
-
ТОва с тестера е супер спестяваш 20-40лв.Но лошо впечатление на схемата това е степа има кранче, от газаджии знам че тези степ са стари и неефективниPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
hellion написа:ако проблемът е "само" в степа, то предполагам стъпковото моторче би трябвало да може да се замени с друго. аз имам и едно на брц без врътка, предполагам начина им на свързване би трябвало да е стандартен/съвместим.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
днес я монтирах джаджата (за инфо - TPS сигнал = кабел #4, ламбда сигнал = черен кабел), обаче на газ индикацията за инжекциона продължава да си свети очаквах да изгасне след като този ламбда контрол си има вграден ламбда емулатор.)като динамика - не ми се струва нещо много да се е променило, дано поне разходът да слезе малко (половин-един литър?)
Коментар
-
ключът го сложих на "square wave 0-800 mV", но не знам дали това е правилната. принципно ламбдата е 0-0,9V или 0-1 V. има и една настройка, която не е дадена, там е пак "quare wave", но 0-1V. интересно, че и в двата случая като е закачено дава около 0,2 V oтгоре (поне според мултиметъра ми, че долу при колата няма как да включа осцилоскоп). другите двете настройки въобще не ги знам какво правят, не са и описани по-детайлно. принципно open loop се ползва при ускорение и спиране, т.е. когато компютъра игнорира ламбда сондата, понеже е заето с други изчисления. в нормален режим си е в "closed loop", но такава настройка няма.
Коментар
-
Тези ключета служат само за ламбда симолацията. Първата комбинация е за коли с пълна инжекция който искат ламбда симолация. Втория тип е за коли който искат отворена верига *изгоряла ламбда сонда*. Третия тип е за коли който искат ландата да е на късо. Твоята кола с кой мотор е и с каква инжекция?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар