Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене на газ

    Здравейте колеги имам един въпрос,колата е брава 1.6 и е обикновено АГУ,понеже от известно време колата на пали на бензин я паля на газ, проблема е в това че пали доста трудно на газ независимо дали е студена или загряла обикновено правя едно завъртане от 2-3оборота връщам и от втория път запалва това е доста изнервящо особено ако трябва да спираш и да палиш често да не говорим за акумулатора и стартера та въпроса ми е има ли начин да се настрои за по лесно палене защото съм виждал кола като мойта да пали на газ докато види ключа,сега малко инфо за АГУ изпарителя ми Ловато наскоро смених мембрани всичко си работи, добре ми гори и нормално върви.Ще се радвам да ми помогнете поне докато не се отстрани проблема с работата на бензин
    Peugeot 307 2.0i ГИ
    ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

    #2
    бе то може, добре настроена ще си пали на газ, ама не и при такива температури навън
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Не е от температурите. Моята директно на газ ако е студено пали от 1 оборот буквално.Не пали веднага защото му идва или твърде бедна или твърде богата смес в първия моме пробвай като палиш да завъртиш без натисната газ и докато въртиш плавно да натиснеш газта.Някои изпарители като загасиш колата изпускат някакво количество газ в колектора и след това при палене тая газ докато не излезе няма да запали
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        infineon написа:
        Не е от температурите. Моята директно на газ ако е студено пали от 1 оборот буквално.Не пали веднага защото му идва или твърде бедна или твърде богата смес в първия моме пробвай като палиш да завъртиш без натисната газ и докато въртиш плавно да натиснеш газта.Някои изпарители като загасиш колата изпускат някакво количество газ в колектора и след това при палене тая газ докато не излезе няма да запали
        По скоро сместа е малко по бедна защото я спънах малко сега зимата,но да ти кажа и преди си правих експерименти усилвах газта от тройника и може би някакво минимално подобрение но пак се мъчи
        Peugeot 307 2.0i ГИ
        ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

        Коментар


          #5
          Какви са ти свещите и на колко км са?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            dudulia написа:
            Какви са ти свещите и на колко км са?
            NGK на около 20хил км са,наскоро ги свалях и са си добре.
            Peugeot 307 2.0i ГИ
            ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

            Коментар


              #7
              jordan85 написа:
              infineon написа:
              Не е от температурите. Моята директно на газ ако е студено пали от 1 оборот буквално.Не пали веднага защото му идва или твърде бедна или твърде богата смес в първия моме пробвай като палиш да завъртиш без натисната газ и докато въртиш плавно да натиснеш газта.Някои изпарители като загасиш колата изпускат някакво количество газ в колектора и след това при палене тая газ докато не излезе няма да запали
              По скоро сместа е малко по бедна защото я спънах малко сега зимата,но да ти кажа и преди си правих експерименти усилвах газта от тройника и може би някакво минимално подобрение но пак се мъчи
              Това няма връзка с кранчето. за дебита. То регулира само максималния дебит на газПроблема ти най вероятно е че при угасяне изпарителя изпуска газ.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                Според мен е точно обратното, пуска бавно газта и затова трябва да повърти докато навлезе достатъчно газ в колекторите, за да запали. Дори има такива ключове за газ, които може да се настроят да пускат газ преди да е запалил двигателя, точно с цел по-лесно палене. Пробвай другия път да дадеш 2-3 пъти на контакт без да въртиш и да завъртиш чак на 3-ия.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  van_dal написа:
                  Според мен е точно обратното, пуска бавно газта и затова трябва да повърти докато навлезе достатъчно газ в колекторите, за да запали. Дори има такива ключове за газ, които може да се настроят да пускат газ преди да е запалил двигателя, точно с цел по-лесно палене. Пробвай другия път да дадеш 2-3 пъти на контакт без да въртиш и да завъртиш чак на 3-ия.
                  Сконен съм да се съглася с колегата защото забелязах че след като направи първото въртене пълни колекторите с газ и вече на втория път запалва лесно,въпроса е обаче че моя ключ дори когато се обърнат на газ като дам на контакт си свети че е на бензин и в момента в който почвам да въртя стартера прехвърля на газ
                  Peugeot 307 2.0i ГИ
                  ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                  Коментар


                    #10
                    jordan85 написа:
                    van_dal написа:
                    Според мен е точно обратното, пуска бавно газта и затова трябва да повърти докато навлезе достатъчно газ в колекторите, за да запали. Дори има такива ключове за газ, които може да се настроят да пускат газ преди да е запалил двигателя, точно с цел по-лесно палене. Пробвай другия път да дадеш 2-3 пъти на контакт без да въртиш и да завъртиш чак на 3-ия.
                    Сконен съм да се съглася с колегата защото забелязах че след като направи първото въртене пълни колекторите с газ и вече на втория път запалва лесно,въпроса е обаче че моя ключ дори когато се обърнат на газ като дам на контакт си свети че е на бензин и в момента в който почвам да въртя стартера прехвърля на газ
                    Това е защото при теб газовия клапан се активира чак при наличие на искра в свещите (имаш намотка от ключа около високоволтовия кабел)Тъй че при теб е нормално да е леко забавено паленето.Моя изпарител си е вакумен и имам ключе за пускане на газ преди палене - обогатител.Забелязал съм че ако го натисна за по дълго и после колата пали след повече въртене, демек се дави.Обаче щом го прави и на топъл двигател е от много газ, а не от малко и ефекта е същия.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар

                    Working...
                    X