Здравейте колеги. Замислям се да слагам газ на колицата от подписа но незнам кое е по добре... Инжекциона е доста пари и мисля, че е по добър, но понеже не разбирам нищо от тея работи ви моля да ми дадете някаква насока
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Здравейте колеги. Замислям се да слагам газ на колицата от подписа но незнам кое е по добре... Инжекциона е доста пари и мисля, че е по добър, но понеже не разбирам нищо от тея работи ви моля да ми дадете някаква насока
Най добрият вариант е инжекцион,но може и обикн.-ти си с метални колектори.
Инжекционът е около 900-1000 лв грубо,а обикновената газова с емулатори е към 450 лв. Изборът си е твой.Но ако се направи качествено и обикновената газова е много добра,а и разхода е задоволителен Аз на моята Мареа съм с обикновена газова и съм много доволен.
Според мен трябва 1-во да предвидиш и колко километра минаваш на година колега,защото разликата от инжекцион до обикновена газова е 100% а именно 500 лв обикновена 1 000лв инжекцион.Искам да използвам твоята тема за един въпрос колега...Някой слагал ли е газова уредба при тея пичове в пловдив http://www.magnumbg.com/gas.htm
Труден въпрос, дисертация може да се напише на тази тема.С каквото е по-добър пълния инжекцион от карбуратора.Много по стабилен [постоянен] разход, почти сигурно по-нисък, по прецизна работа.Аз съм със същата Brava, само че моята е Сребърка, не Златка, с пластмасови колектори съм. Никога не съм се двоумил, естествено, че газов инжекцион. По скъпичко, но мисля, че ще се изплаща.В момента, в който 1 200 лева ми стоплят джобчето, и съм в сервиза.Тапи, вързани с телове, да се ослушвам като съсел, като тръгвам, не ...Искам да и се радвам на Brava-та така, както на бензин. Пък нека да струва 500 лева повече.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::. www.cyxap.com
Не че аз се двоумя... Инжекциона е по добър, просто парите малко не ми стоплят джобчето и гледам кое ще е по-разумно като инвестиция Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Не че аз се двоумя... Инжекциона е по добър, просто парите малко не ми стоплят джобчето и гледам кое ще е по-разумно като инвестиция Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
Щом ти е празен джоба слагай обикновена газова. 1000 лв. за ГИ знаеш ли кога ще усетиш че си ги избил - никога, когато дойде момента да си избиеш парите ще имаш чувството, че цял живот си карал на газ.
Колега инжекциона може да ти дава и по висок разход извън града.При него сместа се стреми да е стехиометрична и не може да я обедниш както на обикновенната газова като завъртиш кранчето.Моите впечатления от познати са ,че газовия инжекцион дава по добър разход в града и по лош извън него спрямо обикновенна уредба.Също така е по сложна система с възможност за повече дефекти.
Е ... ако ще "въртим кранчето" и ще гасим колата надолу по наклона ... по добре не си купувай никаква.Аз мисля, че не става дума за Жигула ...Колега, можеш ли по някакъв начин, технически да обосновеш защо извън града ГИ ще гори повече от обикновената газова уредба?Ще ми е интересно да разбера, все пак и на мен ми предстои монтаж на ГИ.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::. www.cyxap.com
Аз мисля, че ако горивната смес е смотана, инжекциона ще дава по голям разход независимо от това къде се кара колата, защото ще се стреми да я обогати чрез подаване на повече гориво. Обикновенната уредба подава еднакво количество гориво независимо от това дали е обеднено или не и разликата е във вървежа и работата на колата. Прав ли съм? Ха, вече карам симсонка :D
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Обикновенната уредба подава еднакво количество гориво независимо от това дали е обеднено или не и разликата е във вървежа и работата на колата. Прав ли съм?
Почти. Ако на "обикновенната уредба" (АГУ първо поколение) се постави ламбда контрол се получава АГУ второ поколение, и тогава не се "подава еднакво количество гориво".Когато избирате АГУ преглеждайте всички възможни варианти.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар