Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конслултация за емулатори.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Конслултация за емулатори.

    Здравейте колеги. Имам мареа с газова и не намирам никаде по системата емулатор на инжекторите и за ламбда сондата. Искам да си сложа но видях един линк и много се учудих може ли да е истина. Ето линка " http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.166.186 ". Моя ключ много прилича на този. Може ли някой да ми каже как трябва да е свързан ключа от линка за да проверя моя дали е с емулатор.
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    #2
    http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.73.239 - ето тук е описано точно кой-джъмпер за какво е. Има емулатор за ламбда сонда и ако е прекъснат нейния кабел с лилав и жълт кабел значи е включен емулатора и ако е настроен чрез джъмперите по упътването трябва да работи. За дюзите обаче филма е друг. Има емулатор съставен от един потенциометър, но върши работа за моноинжекция. При пълната инжекция тръбва да имаш допълнителна кутийка, която да прекъсва по отделно всяка една от дюзите, по-вероятно направо чрез букси. Порови из форума, някъде имаше обяснение.
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #3
      Цената на този ключ е ?Ползва ли го някой и доволен ли е?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        По спомен цената беше 20-25лв. преди близо 2 години. Ключа си работи супер и позволява да настроиш при какви обороти да преминеш на газ, което мен лично много ми допадна. Лошото е че при мен емулатура на ламбда сонда видимо не върши работа. След каране 100-150 км на бензин набива грешка в компютъра и става невъзможно карането на бензин, защото губи мощност, сеца и не държи обороти. Единствения вариант за оправия е рестарт на компютъра.П.П. Може да съм уцелил някой дефектен.
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар


          #5
          2000_16V написа:
          По спомен цената беше 20-25лв. преди близо 2 години. Ключа си работи супер и позволява да настроиш при какви обороти да преминеш на газ, което мен лично много ми допадна. Лошото е че при мен емулатура на ламбда сонда видимо не върши работа. След каране 100-150 км на бензин набива грешка в компютъра и става невъзможно карането на бензин, защото губи мощност, сеца и не държи обороти. Единствения вариант за оправия е рестарт на компютъра.П.П. Може да съм уцелил някой дефектен.
          Колега поразгледах го описанието и така като гледам от написаното би трябвало и на пълна инжекция да стане! Малко ми се струва странна цена от 25лв защото до сега където и да съм питал ми искат към 40лв за емулатор на инжекторите и поне 30 лв за ламда емулатор което прави към 70-80 лв. Ако този ключ върши работата и на двете тогава как ще е само 25 лв.
          Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

          Коментар


            #6
            2000_16V написа:
            ...Лошото е че при мен емулатура на ламбда сонда видимо не върши работа...
            Мисля, че не е лошо да обърнете внимание и на това. А колкото до емулатора на дюзи - съдържа букси, кутийка, релета за прекъсването на дюзите по отделно и надценка... А колкото до емулатора на ламбда сонда - историята не е кой знае колко по-различна. Днес замерих стойностите от ламбда сондата ми и тези от емулатора и има разлики дори и при замерването с обикновен волтметър (което е по-правилно да става с осцилоскоп). Докато емулатора си променя стойностите от 0.06в до 0.9в приблизително, ламбда сонда показва стойности 0.5 - 0.8в. Видимо този емулатор не преработва данните от ламбда сонда, а си има такива заложени, които не се променят от подаването на газ, което според мен е пълна безмислица.
            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
            -------------------------------------------------------------

            Коментар


              #7
              Ми то колега "сумулаторите" са за това : да симулират работата. Сиреч ако твойта сонда работи от 0 до 1 волт за да не излиза от параметри и ЕКУ- то да се чуди какво става и да набива грешка , че видите ли - "Сондата се е побъркала", се монтира въпросния симулатор и като минеш на ГАЗ той си подава твърд синусоидален сигнал. Друг е въпроса до колко е верен твоя , но ЕКУ-то има резерв от 20% извън показанията на сондата преди да сметне сигнала за неверен. Такива ми ти работи...газаджийски.

              Коментар


                #8
                2000_16V написа:
                При пълната инжекция тръбва да имаш допълнителна кутийка, която да прекъсва по отделно всяка една от дюзите.
                Като прекъснеш общият край на дюзите ефекта си е същият.

                Коментар


                  #9
                  Да ама не! Всичко си зависи от ЕКУТо на колата.

                  Коментар


                    #10
                    Ламда контрол

                    Здравеите колеги-имам ламбда контрол-обаче се оказа че е откачен-така доиде от италия-иначе колата си вьрви добре на гас-само в едно положение се усеща сякаш недостиг на гас,но като вьрна малко газта и се оправя-ако тая ламбда се закачи ,което се оказва че е проблем тьи като трябвало да се подкара с Windows96 а такьв заедно с програмата било трудно да се намери-та дали си струва труда да се тьрсят програмите и дали това ще има некаф ефект???Lambda control system-A/1- Пропуснах-газовата уредба е Landi Renzo-не е инжекцион
                    Прикачени файлове
                    Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                    Коментар


                      #11
                      robygas написа:
                      ... въпросния симулатор ... подава твърд синусоидален сигнал. Друг е въпроса до колко е верен твоя , но ЕКУ-то има резерв от 20% извън показанията на сондата преди да сметне сигнала за неверен. Такива ми ти работи...газаджийски.
                      Не успях да разбера според теб кой сигнал може да не е верен. Мислиш, че емулатора ми не е с нужната синусоида ли?
                      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                      -------------------------------------------------------------

                      Коментар


                        #12
                        Re: Ламда контрол

                        anttonn написа:
                        Здравеите колеги-имам ламбда контрол-обаче се оказа че е откачен-така доиде от италия-иначе колата си вьрви добре на гас-само в едно положение се усеща сякаш недостиг на гас,но като вьрна малко газта и се оправя-ако тая ламбда се закачи ,което се оказва че е проблем тьи като трябвало да се подкара с Windows96 а такьв заедно с програмата било трудно да се намери-та дали си струва труда да се тьрсят програмите и дали това ще има некаф ефект???Lambda control system-A/1- Пропуснах-газовата уредба е Landi Renzo-не е инжекцион
                        Колега, моята кола е с абсолютни същата АГУ и електроники. Карах я веднъж на едно момче, което се занимава с технически надзор в тази сфера. Каза, че такива емулатори А/1 имали специфичен Data-кабел, който найстина бил рядък екземплар и в БГ е почти невъзможно да се намери къде да се закачи за диагностика и настройка...

                        Коментар


                          #13
                          Ясна е работата-ще си я карам така,ама ме дразни това че имам такова у-во пьк не работи
                          Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                          Коментар


                            #14
                            Здравеите от 3 дни имам газова уредба на колата от подписа ми.Нямам емулатор на Ламбда сондата защото в сервиза където ми я слагаха ме увериха,че няма абсолютно никакъв смисъл от този емулатор при моя двигател.Искам вие да си кажете мнението наистина ли е така и ако не до какво би довело това?
                            Fiat Bravo 1i6

                            Коментар


                              #15
                              Тия от сервиза пък как разбраха това?Апропо, те сервиз за коли ли са или за конски каруци?Емулатора наистина не ти е нужен, за да се движиш, а за да не се пълни с грешки ЕКУ на колата - като вземе да не ти върви на бензин, иди в същия сервиз да ти я оправят и да ти обяснят че това няма нищо общо с тях....
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X