u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба - Проблем
Collapse
X
-
Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
-
u_bo
d.makaveev написа:..Въпроса ми е ако газовата обикновенна е със симулатор за ланда сондата,това в същност ламбда контрола за който спомена колегата u_bo ли е?
Коментар
-
d.makaveev написа:Добре тогава нямам газ на колата,но чета да понауча повече за газовите уредби.Въпроса ми е ако газовата обикновенна е със симулатор за ланда сондата,това в същност ламбда контрола за който спомена колегата u_bo ли е?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Кихането,респективно гърменето се получава при пълни инжекции с обикновенна уредба,като причината за това(в повечето случеи) е от свещи,кабели,бобина в този ред. И не всички пълни инжекции гърмят силно,някои само прекъсват,други преплюват и т.н.Ламда Контрола е решение до някаде,а кихалките/клапите не винаги помагат.За по запознатите нов дебитомер/масметър струва колкото разликата между обикновено газово и газов инжекцион.И кучето гледало как се коли прасе ама не става касапин!
Коментар
-
Аз да ви попитам колеги ако газоразпределението е центровано правилно и всмукателните клапани затварят добре как ще стане тая работа с гърменето и какво общо имат токовете изобщо с гърменето при положение че преди запалването на сместа,по време на запалването и горенето и много след това всмукателните клапани на съответните цилиндри са затворени и цилиндрите нямат никаква връзка с всмукателната система,освен това даже и да има недоизгоряла смес от лошо запалване /свещи,кабели,бобини/ тя се изхвърля през изпускателните клапани преди всмукателните да се отворят за ново пълнене. И един жокер да ви дам ,с газов инжекцион и на бензин автомобилите не гърмят при неплътност на клапани и разцентровано газоразпределение само и единствено защото всмукателните им колектори не са пълни с горивна смес а само с въздух - горивото се подава само в точно определен момент и само на определения цилиндър докато при стандартното газово всмукателните колектори винаги са пълни с готова за възпламеняване смес.Освен всичко това за да се запали сместа в колекторите тя трябва и да има определено съоношение газ-въздух ,в повечето случаи /при не добре настроена уредба/при рязко отваряне на дросела сместа обеднява рязко и резултата е налице.Отговора на всички въпроси за гърменето според мен е във въпроса откъде идва огъня дето пали сместа в колекторите.Сега някой ще каже "ама като смених свещите спря да гърми" може и да е спряло но то е защото при изправна запалителна система процесите протичат много по бързо във времето и сместа в колекторите не успява да се запали,но ако не отстраните причината ще си сменяте свещи и кабели на секи 5000 километра,особено на метан.И отсега да кажа че няма да споря с никой по повод мнението си ,то е просто насока в която ако накой има желание и възможност може да помисли.
Коментар
-
u_bo
MEMO написа:Аз да ви попитам колеги ако газоразпределението е центровано правилно и всмукателните клапани затварят добре как ще стане тая работа с гърменето и какво общо имат токовете изобщо с гърменето при положение че преди запалването на сместа,по време на запалването и горенето и много след това всмукателните клапани на съответните цилиндри са затворени и цилиндрите нямат никаква връзка с всмукателната система,освен това даже и да има недоизгоряла смес от лошо запалване /свещи,кабели,бобини/ тя се изхвърля през изпускателните клапани преди всмукателните да се отворят за ново пълнене. И един жокер да ви дам ,с газов инжекцион и на бензин автомобилите не гърмят при неплътност на клапани и разцентровано газоразпределение само и единствено защото всмукателните им колектори не са пълни с горивна смес а само с въздух - горивото се подава само в точно определен момент и само на определения цилиндър докато при стандартното газово всмукателните колектори винаги са пълни с готова за възпламеняване смес.Освен всичко това за да се запали сместа в колекторите тя трябва и да има определено съоношение газ-въздух ,в повечето случаи /при не добре настроена уредба/при рязко отваряне на дросела сместа обеднява рязко и резултата е налице.Отговора на всички въпроси за гърменето според мен е във въпроса откъде идва огъня дето пали сместа в колекторите.Сега някой ще каже "ама като смених свещите спря да гърми" може и да е спряло но то е защото при изправна запалителна система процесите протичат много по бързо във времето и сместа в колекторите не успява да се запали,но ако не отстраните причината ще си сменяте свещи и кабели на секи 5000 километра,особено на метан.И отсега да кажа че няма да споря с никой по повод мнението си ,то е просто насока в която ако накой има желание и възможност може да помисли.
Коментар
-
u_bo написа:MEMO написа:Сега някой ще каже "ама като ................
Коментар
-
Skunkmstr написа:Тъй...И аз съм мислил много по този въпрос...практиката показва че след смяна на споменатите части нещата се оправят.Единстеното обяснение че в края на такта изпускане(когато отваря входящие клапан) сместа все още гори в цилиндъра...
Коментар
-
Здравейте! Прегледах темата която не е пипана от много време. Вече 3 месеца карам своето Типо с това прочуто "кихане, гърмене" и прочие. Интересното при мен е, че когато натисна рязко газта от 1000-2000об. тогава се задавя и гърми, но не винаги. След 2000об. си работи добре. След като ми гърмя въздушния филтър 3 пъти реших, че няма смисъл да купувам нов. Карам си със спукания(леко съм го закрепил, за да движи). Вече не знам и не помня с колко човека говорих и всеки различно казва. Може би трябва да пробвам да сменя всичко като започна от свещи, кабели, бубини и кутия с филтър. Ако някой който има същия проблем като мен и вече е направил тези стъпки нека да пише тук в тази тема! Приятен ден!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар