Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба - Проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газова уредба - Проблем

    Здравейте! Наскоро си сложих газова Ловато. Както си карах на един светофар ми се случи много гадна ситуация: Тръгвам от един светофар най нормално, без много газ с ниски обороти. Изведнъж почна да ми придърпва и натиснах съединителя, но не можах да спася положението. Чу се страхотен гърмеж и почна да ръмжи много двигателя. В последствие се оказа, че кихалката се е отворила но целия въздушен филтър беше гръмнал заедно с кутията и болтовете които я крепят. Сега колата е в движение но няма никаква мощност. Губи обороти и гасне. Според вас от къде идва проблема?

    #2
    Колата е в движение с нова кутия за филтъра така ли?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Не. Все още не съм сменил кутията но колата движи.

      Коментар


        #4
        Гориво въздушната смес не е добре заради счупената кутия според мен.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Оплътни кутията или я смени, ако кихалката ти е от онея с гумения пръстен начи немаш кихалака! На новата кутия задължително да и сложат две кихалки тип клапа, щото щом е гръмнала пак ша гръмне, и и пусни малко повече газ че от бедна смес наи гърми. Ако кабелите ти са много зле не е лошо да смениш и тях.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Колеги имам вапрос ... значи зад газовата ми бутилка е трагала ражда , опасно ли е това за бутилката и с какво дая махна
            Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

            http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438

            Коментар


              #7
              Re: Газова уредба - Проблем

              renovaccio написа:
              Здравейте! Наскоро си сложих газова Ловато. Както си карах на един светофар ми се случи много гадна ситуация: Тръгвам от един светофар най нормално, без много газ с ниски обороти. Изведнъж почна да ми придърпва и натиснах съединителя, но не можах да спася положението. Чу се страхотен гърмеж и почна да ръмжи много двигателя. В последствие се оказа, че кихалката се е отворила но целия въздушен филтър беше гръмнал заедно с кутията и болтовете които я крепят. Сега колата е в движение но няма никаква мощност. Губи обороти и гасне. Според вас от къде идва проблема?
              Слагай направо един конусен спортен филтър,регулирай газовото и си ти
              Peugeot 307 2.0i ГИ
              ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

              Коментар


                #8
                само да попитам а това кихане нормално ли е ?
                1.6 16v 96 г. 103 hp.
                България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                Коментар


                  #9
                  metropolix написа:
                  само да попитам а това кихане нормално ли е ?
                  за ’обикновенна’ АГУ която не е с ламбда контрол и не е ГИ е МНОГО НОРМАЛНО и ОЧАКВАНО познавам хора дето колата им струва 3-4 пъти колкото мойта но АГУ-то е 3 пъти по-евтино - кихането си го знаят вече как да го предизвикат

                  Коментар


                    #10
                    е и при ламбда конторола киха ма много рядко при заминала си свещ или кабел
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      bmahob написа:
                      е и при ламбда конторола киха ма много рядко при заминала си свещ или кабел
                      то и на бензин гърми - ама това си е друга тема

                      Коментар


                        #12
                        metropolix написа:
                        само да попитам а това кихане нормално ли е ?
                        Не съм съгласен че е нормално, аз съм с обикновено АГУ и досега ми гърмяла 3-4 и причината беше единия път заминали свещи другия път се беше намокрил кабел иначе нямам никакви други проблеми само трябва да си настроиш добре
                        Peugeot 307 2.0i ГИ
                        ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                        Коментар


                          #13
                          jordan85 написа:
                          metropolix написа:
                          само да попитам а това кихане нормално ли е ?
                          Не съм съгласен че е нормално, аз съм с обикновено АГУ и досега ми гърмяла 3-4 ......
                          леко противоречие, само аз ли забелязвам?

                          Коментар


                            #14
                            u_bo написа:
                            jordan85 написа:
                            metropolix написа:
                            само да попитам а това кихане нормално ли е ?
                            Не съм съгласен че е нормално, аз съм с обикновено АГУ и досега ми гърмяла 3-4 ......
                            леко противоречие, само аз ли забелязвам?
                            Много ме радват такива колеги като почнат да изряват определени думички от изречението колега u_bo какво точно противоречиво виждаш,аз имах предвид че тези гърмежи при мене са били от техническа неизправност свещи ,кабели като съм ги сменил съм нямал проблем,колега който пита дали е нормално аз го разбирам като системно гърмене имам предвид че той по скоро пита дали всеки ден ще му патка,може и аз да не съм го разбрал,просто исках да кажа че ако всичко е ок навярно няма да има проблем
                            Peugeot 307 2.0i ГИ
                            ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                            Коментар


                              #15
                              jordan85 написа:
                              Много ме радват такива колеги като почнат да изряват определени думички от изречението колега u_bo какво точно противоречиво виждаш,аз имах предвид че тези гърмежи при мене са били от техническа неизправност свещи ,кабели като съм ги сменил съм нямал проблем,колега който пита дали е нормално аз го разбирам като системно гърмене имам предвид че той по скоро пита дали всеки ден ще му патка,може и аз да не съм го разбрал,просто исках да кажа че ако всичко е ок навярно няма да има проблем
                              добре де, мир да има , казваш, че ти гърми само при неизправност. Не съм съгласен - защото - при същата ’неизправност’ ако си на бензин ще гръмне ли ? Въпроса е риторичен и затова ще му отговоря - няма да гръмне. Да, разбира се ДВГ няма да работи оптимално и ще има повишен разход , но няма да гръмне.Всичко това е защото ’обикновенната АГУ’ е без обратна връзка за корекции - а такава връзка има при работа на бензин, при ГИ и при ламбда контрола. Тук изобщо не навлизам в темата за влошената динамика при липсата на обратна връзка - а ако си ’компенсираш’ динамиката - разхода става ’постоянно ГОЛЯМ’

                              Коментар

                              Working...
                              X