Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба vs. газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газова уредба vs. газов инжекцион

    Здравейте колеги. Не успях да се оправя добре с търсачката и не открих тема, която да отговори на въпроса ми, затова ако има такава съжалявам.Карам Пунто 1.2 60кс 2001год. и разхода ми идва малко висок( около 8,5 градско в София), което ме накара да се замисля върху въпроса с оборудването на колата с газ. Обаче за съжаление не съм въобще наясно с въпроса с газта. Можете ли да ми обясните съвсем накратко разликите между обикновената газова уредба и газовия инжекцион и кое ще е по-подходящо за Пунтото. Също така, към коя марка да се насоча(сервиз) и какъв горе-долу разход да очаквам спрямо сегашния. Благодаря за вниманието.

    #2
    Колега преди всичко 8,5 градски разход си е супер
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Твоето пунто е с пластмасови колектори, ако не бъркам, ако хипотетично се случи да ти гръмне колектора ще цъфне като майска роза, затова трябва да сложиш газов инжецион. Още повече, че този двигател е слабичък и обикновенната уредба ще го скопи много, докато газ. нжекцион ще ти запази динамиката.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        При този разход в града за нищо на света не пипай!
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #5
          Абе хора аз съм свикнал на 5 градски разход дизел, та тея 8,5 - че и до 9 на моменти ми идва в повечко...нямам желание да покривам такъв разход. Та да се върнем на темата, понеже е с пластмасови колектори, трябва да е газов инжекцион. Оттук нататък въпроса е към коя марка и сервиз да се насоча?

          Коментар


            #6
            Колега, това е много спорен въпрос Няма да намериш марка и сервиз, който някой да не оплюе Аз лично съм със FOBOS, за която има доста теми.... Самата газова уредба е добре, но проблема идва от сервиза в който ти я монтират. До колкото съм чувал в Плевен е най-добре. Аз си я сложих в София (Долни Богоров) и след 2 пъти ходене за настройки всичко вече е ОК.
            Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
            Lancia Lybra 1.8 131Hp

            Коментар


              #7
              Ако си мислиш, че разхода ще ти падне на газ.. грешиш. За градско каране няма голям смисъл от АГУ. По-добре смени пунтото за някое дизелово. А ако твърдо искаш ГИ, приготви 1200лв. и си сметни има ли смисъл да го слагаш. Разхода ти ще скочи с минимум литър. И наистина 8.5/100 в града е перфектно. Аз само мога да си мечтая за такъв разход.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Аз съм далеч от мисълта, че разхода ще падне...въпроса е, че газта е почти 2 пъти по евтина и дори, когато разхода се качи с литър, дори литър и половина, пак ще е почти два пъти по-евтино...

                Коментар


                  #9
                  Колегата пита къде и какъв, да сложи, те му викат вземи си дизел.. Еми сефте. Коя ли тема не се осира от такива глупости.Колега, без да му мислиш много, си слагай газчицата. Не съм от София и немога да те упътя, но ще ти кажа едно. Аз сложих най-ефтиния вариант (полски) за 1000 лева и съм обеден, че не съм, по-назад от другите колеги, които да дали по 1500 лева.Просто трябва да попаднеш на точното място. Слагай един газов инжекцион и не му мисли, всички други обикновенни газови на пълна инжекция мотор, за мен нямат смисъл. Ако си пък с пластмасови колектори е задължително.
                  Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                  Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                  Коментар


                    #10
                    а ако сложиш и авансатор, съвсем ще стане работата с газта (още 200 кинта точно за него с монтажа) потърси кординатите на АНСИКО сервиз в Павлово. Доста добре работят, чисто, и предлагат за 1000лв. стефанели (италиански).това за дизела беше кардинално решение, недей така остро, колега reter човека спомена че му допада дизеловия разход
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      А какво представлява тоя авансатор?

                      Коментар


                        #12
                        Painfall написа:
                        А какво представлява тоя авансатор?
                        Сигурно TAP - http://www.autodiags.com/jetspark.html
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Re: Газова уредба vs. газов инжекцион

                          Painfall написа:
                          Здравейте колеги. Не успях да се оправя добре с търсачката и не открих тема, която да отговори на въпроса ми, затова ако има такава съжалявам.Карам Пунто 1.2 60кс 2001год. и разхода ми идва малко висок( около 8,5 градско в София), което ме накара да се замисля върху въпроса с оборудването на колата с газ. Обаче за съжаление не съм въобще наясно с въпроса с газта. Можете ли да ми обясните съвсем накратко разликите между обикновената газова уредба и газовия инжекцион и кое ще е по-подходящо за Пунтото. Също така, към коя марка да се насоча(сервиз) и какъв горе-долу разход да очаквам спрямо сегашния. Благодаря за вниманието.
                          Колега , ако искаш ми се обади. Мисля ,че мога да помогна. 0887 26 38 78 -Роби

                          Коментар


                            #14
                            да, точно ТАР, но нека да не е jetspark. Има АЕВ за тези цели.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              За София този разход ти е направо номер едно. Ако я караш на извънградско сигурно падаш и под 6 литра. Газовия инжекцион е добър вариант, защото може да се настрои според твоя манталитет на каране и желание за постигане на крайни резултати - демек мощност. Но от 60 коня и газ, не се знае на колко ще паднеш, защото каквото и да си говорим мощността пада. А и ако караш на къси разстояния се обесмисля, защото до около 40-50 градуса на двигателя се настройва да работи на бензин и чак след това превключва автоматично на газ. А и трябва много каране, за да избиеш цялата система. И другия вариант за газова уредба ще стане за твоя автомобил, но може да се получи и гаф при лоша настройка или проблеми със свещи, кабели и бобини, които не се забелязал до сега, ако разбира се има такива проблеми. FOBOS имат оферти под 900 лв за инжекцион. Но според мен е най-добре, ако имаш някой познат, той да ти свърши работа. Успех.
                              Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                              Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                              -------------------------------------------------------------

                              Коментар

                              Working...
                              X