Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сервизи за монтаж на газови уредби за гр. Пловдив

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз се реших да сложа пълен инжекцион-500лв + 10 лв. газ тъй като сам с метални колектори. А доколкото разбрах гърмежите в колекторите се получавали от стари свещи. От лутане и питане къде е най евтино и качествено реших да отида до най близкия магазин за АГУ до работата ми, които се намираше на 6 септември оказа се, че имали също сервиз който работел към тях този сервиз се намира в с. Катуница. Хубавото беше че оставих колата пред магазина аз си отидох на работа, а вечерта беше готова и след работа я взех човека каза че има 2 год . Гаранция и след 500 км. да отида да я до настрои аз навъртях 1000км яко ръчки и за тия 1000 км ми даде разход 13л. на 100 км. Лошото бе че трябваше да търся някъде да регистрирам АГУ където платих 14 лв. още.Сега ми коригира АГУ и ще засича колко ще ми гори при нормално каране не повече от 100км/ч
    Брава 16 16v 1998г 101 сс

    Коментар


      #17
      grozyo написа:
      Аз се реших да сложа пълен инжекцион-500лв + 10 лв. газ тъй като сам с метални колектори. А доколкото разбрах гърмежите в колекторите се получавали от стари свещи. От лутане и питане къде е най евтино и качествено реших да отида до най близкия магазин за АГУ до работата ми, които се намираше на 6 септември оказа се, че имали също сервиз който работел към тях този сервиз се намира в с. Катуница. Хубавото беше че оставих колата пред магазина аз си отидох на работа, а вечерта беше готова и след работа я взех човека каза че има 2 год . Гаранция и след 500 км. да отида да я до настрои аз навъртях 1000км яко ръчки и за тия 1000 км ми даде разход 13л. на 100 км. Лошото бе че трябваше да търся някъде да регистрирам АГУ където платих 14 лв. още.Сега ми коригира АГУ и ще засича колко ще ми гори при нормално каране не повече от 100км/ч
      Грозка , Грозка :D Гърмежите , скъпи мой съученико се получават от наличието на повече въздух и по малко газ (за да имаш добро горене трябва съотношението въздух газ да ти е точно) в смукателните колектори , гърмежите в изпускателните колектори пък се дължат на обратното тогава горивото е повече и не може да изгори в цилиндрите както трябва ... Защо патка ? При недобра центровка на изпарителя да пуска малко газ , и при рязко скачане на педала на газта дросела се отваря на пълно тоест нахлува повече въздух , с тоя въздух трябва и да влезе газ , обаче газта не се вкарва под налягане както бензина , а се засмуква от мотора , а за да смуче мотора трябва да се развъртял добре ... и точно става пат пат :D и си търсиш нова филтърна кутия ... Смуче въздух от някъде , патка ...(нарушава смесването на съотношението с газта) Свещите са просто лек детайл не всеки път е в тях проблема. А за 500 лева ако си взел Газова инжекция добре , ама като гледам си с обикновена газова още 2008 ми струваше 400 лева сега са по 200-300. Лично аз харесвам пълната газова инжекция но е цифра ... с обикновената газова превръщаш мотора като моно инжекцион и имаш загуба на въртящ момент.(по близките цилиндри 2 и 3 засмукват повече горивна смес от 1 и 4 (далечните се въртят недохранени ) Смуче и смесва горивната смес едно към гиотере оптималните обороти на работа са до 3000 нататък е в разход Пълната газова инжекция позволява РЕМАП или казно по просто ЧИП тунинг , бараникаш милисекундите на отваряне и затваряне на инжекторите .... с цел вкарване на повече гориво спрямо въздуха и по-добра оптимално смесена горивна смес и по голямо количество от нея вкарана в цилиндрите по силна детонация и по добро изгаряне , следствие ->>>> повече тяга ... Там втория компютър (газовото ЕЦУ) следи нивото и температура на входящия въздух през датчик на дросела и дебитомера преди него ,затова няма пат ... За смесването на горивната смес се грижи газовото ECU а не някъв вакум и 2 платна в изпарителя
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар

      Working...
      X