Аз се реших да сложа пълен инжекцион-500лв + 10 лв. газ тъй като сам с метални колектори. А доколкото разбрах гърмежите в колекторите се получавали от стари свещи. От лутане и питане къде е най евтино и качествено реших да отида до най близкия магазин за АГУ до работата ми, които се намираше на 6 септември оказа се, че имали също сервиз който работел към тях този сервиз се намира в с. Катуница. Хубавото беше че оставих колата пред магазина аз си отидох на работа, а вечерта беше готова и след работа я взех човека каза че има 2 год . Гаранция и след 500 км. да отида да я до настрои аз навъртях 1000км яко ръчки и за тия 1000 км ми даде разход 13л. на 100 км. Лошото бе че трябваше да търся някъде да регистрирам АГУ където платих 14 лв. още.Сега ми коригира АГУ и ще засича колко ще ми гори при нормално каране не повече от 100км/ч
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
сервизи за монтаж на газови уредби за гр. Пловдив
Collapse
X
-
grozyo написа:Аз се реших да сложа пълен инжекцион-500лв + 10 лв. газ тъй като сам с метални колектори. А доколкото разбрах гърмежите в колекторите се получавали от стари свещи. От лутане и питане къде е най евтино и качествено реших да отида до най близкия магазин за АГУ до работата ми, които се намираше на 6 септември оказа се, че имали също сервиз който работел към тях този сервиз се намира в с. Катуница. Хубавото беше че оставих колата пред магазина аз си отидох на работа, а вечерта беше готова и след работа я взех човека каза че има 2 год . Гаранция и след 500 км. да отида да я до настрои аз навъртях 1000км яко ръчки и за тия 1000 км ми даде разход 13л. на 100 км. Лошото бе че трябваше да търся някъде да регистрирам АГУ където платих 14 лв. още.Сега ми коригира АГУ и ще засича колко ще ми гори при нормално каране не повече от 100км/чСвещите са просто лек детайл не всеки път е в тях проблема. А за 500 лева ако си взел Газова инжекция добре , ама като гледам си с обикновена газова още 2008 ми струваше 400 лева сега са по 200-300. Лично аз харесвам пълната газова инжекция но е цифра ... с обикновената газова превръщаш мотора като моно инжекцион и имаш загуба на въртящ момент.(по близките цилиндри 2 и 3 засмукват повече горивна смес от 1 и 4 (далечните се въртят недохранени ) Смуче и смесва горивната смес едно към гиотере оптималните обороти на работа са до 3000 нататък е в разход Пълната газова инжекция позволява РЕМАП или казно по просто ЧИП тунинг , бараникаш милисекундите на отваряне и затваряне на инжекторите .... с цел вкарване на повече гориво спрямо въздуха и по-добра оптимално смесена горивна смес и по голямо количество от нея вкарана в цилиндрите по силна детонация и по добро изгаряне , следствие ->>>> повече тяга ... Там втория компютър (газовото ЕЦУ) следи нивото и температура на входящия въздух през датчик на дросела и дебитомера преди него ,затова няма пат ... За смесването на горивната смес се грижи газовото ECU а не някъв вакум и 2 платна в изпарителя
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар