Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спортен филтър

    Колеги, имам едно питане- Влияели и до каква степен Спортния филтър(K&N) на обикновенна газова? А и понеже карбуратора е WRC, филтър WRC или K&N? Предварително благодаря!!!!!

    #2
    Карбуратор WRC?! Какво е това животно? K&N за какво ти е щом ще караш на газ ? Това са качествени фитлри който струват по 100+ лв!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Да де, но нали идеята на филтъра е да подава повече студен въздух, с което се подобрява горенето или бъркам?!

      Коментар


        #4
        А за карбуратора- WRC пише на него, но не е лепенка и от там си вадя извода за модела му, а може да беше и BRC, не съм сигурен!!

        Коментар


          #5
          Влияе, ще тряя си напраиш нова центровка на газта, с две думи да поразвиеш кранчетат и да регулираш ниските обороти щот кат сложиш филтъра ще почне ти гасне заради по малкия вакум в през плочката.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            Влияе, ще тряя си напраиш нова центровка на газта, с две думи да поразвиеш кранчетат и да регулираш ниските обороти щот кат сложиш филтъра ще почне ти гасне заради по малкия вакум в през плочката.
            Колега аз май нямам такова при мен, понеже сам с обикновенна АГУ, а ако трябва да имам как изглежда?

            Коментар


              #7
              Точно щото си с обикновена имаш кранчета, освен ако не си с газ контрол, ако си с газ контрол си мисля че не тряя нищо да пипаш он си знае газконтрола е на дебелия маркуч дето отива от изпарителя към плочката към карбуратора, едно такива цилиндрично с букса и кабел, ако нямаш такова нещо на тоя маркуч трябва да имаш едно като болт с пружинка, тва е наи елементарния начин да ти го обясня за да го познаеш като го видиш.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Точно щото си с обикновена имаш кранчета, освен ако не си с газ контрол, ако си с газ контрол си мисля че не тряя нищо да пипаш он си знае газконтрола е на дебелия маркуч дето отива от изпарителя към плочката към карбуратора, едно такива цилиндрично с букса и кабел, ако нямаш такова нещо на тоя маркуч трябва да имаш едно като болт с пружинка, тва е наи елементарния начин да ти го обясня за да го познаеш като го видиш.
                Блгодаря за доброто обяснение! Сетих се за кое ми говориш! Значи от там се регулира подаването на газта! Много благодаря за отговорите! Надявам се до края на другата седмица да съм го монтирал! :D

                Коментар

                Working...
                X