Входа по принцип е отдолу за да може въздуха да отиде отгоре и да излезе по лесно. Изхода на газта е горе а най одолу е пробката за източване на гадостите от изпарителя.
няма точно определена посока на този изпарител /на брц има, но и да не я спазиш нищо няма да стане. просто проследи откъде идва маркуча и помисли.... а какъв е тоя темп датчик? не съм чувал такова нещо
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Явно ще трябва да снимам, и пак да питам, че тези маркучи много не мога да ги разбера. Датчика е една "пишка", която се монтира на мястото на един от шестте болта на корпуса. Идеята е превключи на газ, когато изпарителя е позагрял малко, че сега превключва още при паленето, заради смукача. Знам, че мога да вдигна оборотите за превключване, но искам при минусови температури колата да е поне малко загряла, за да мине на газ. Отделно ламбда контрола, може би, ползва информацията за температурата на водата. Обаче, ако се наложи много каране на бензин, за да мине на газ, ще го махна
Коментар