Колеги,често се случва преди започване на зимния сезон да се сетим че колата ни е имала и бензинова система,даже някой иска да си е направи да работи на бензин както едно време.Тогава и идват проблеми за повечето съфорумци.Ще споделя личния си опит,от близо 1.5 години Темпрата я карам и паля само на газ.Резервоара е свален с надеждата като си намеря помпа за по-бързо.Помпа си намерих скоро след това обаче така и не се наканих да я монтирам.Наканих се най-сетне и почнах ама здравата да се ядосвам.Първо помпата която взех е втора употреба от катастрофирала кола,проверих я че работи и я потопих в бензин.Сега година по късно помпата не тръгна.Принудих се дая разглобя и зглобя на ново зада тръгне.Монтирах я и веднага нов проблем колата неще на бензин въпреки изправната помпа и налягане в рейката.Разбирасе дюзи са запушени.Тук е мястото да кажа че напомощ се притече ХИТ-КО и неговите момчета.Занесох му дюзите,между другото много имат ултразвукови вани но никой няма стенд за изпитване на дюзи какъвто има ХИТ-КО.И така вече имам нова помпа и нови дюзи ,появи се проблем при монтажа на дюзите протекоха от уплътненията,смених ги с нови.Колата заработи перфекно и тъкмо си мислех че вече се свърши с мъките и се почна едно неравномерно прихълцване на около 5-10 секунди веднъж(говоря за празен ход на мотора).Съответно на газ този проблем го няма и се започна едно умуване защо и откъде е проблема.До отговора стигнах малко случайно и в същото време беше въпрос на време.Първо си проверих свещите имам си тестер едната нещо неми допаднаи за това ги смених всичките ,но проблема остана.Закачих я на Визата-всичко си е наред нама грешки.Няма да ви мъча повече оказа се че има пукната мембрана на регулатора на бензина,на същия на който му правех замерване и корекция на работата.През вакумния маркуч който управлява регулатора постъпва бензин в смукателния колектор и от там в следствие на нерегламентираното преобогатяване на сместа се получават тези претрисания.Първото което направих е да променя захранването на релето на горивната помпа,т.с да я управлявам от ключа на АГУ-то,защото ако се върти помпата ще ми вкарва бензин докато работи на газ.Сега съм на тема търсене на регулатор нещо втора употреба и на изгодна цена.Поздрави и дано съм бил полезен с патилата си и на други колеги!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензинови дюзи
Collapse
X
-
Аз лично съм против спирането на помпата поради много причини. Винаги паля на бензин и след това минавам на газ и никога не допълвам бутилката. Винаги свършва газта и карам на бензин. Преди години се караше повече на бензин докато стигна до газ станция, но сега вече трябва да сия карам аз на бензин за да поработи. А пък и постоянно по време на движение си я обръщам на бензин когато се налага да я сръчкам. Много малко хора спазват тези неща и после имат проблеми.
-
колеги не спирайте помпата при работа на газ, особенно при пълните инжекциони. аз се бях вкарал в един филм заради това че карах 5-6 месеца с изгоряла помпа. след смяната и подмених всичко по горивната и система. аз лично внимавам винаги да имам ~15 литра бензин.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
chaveto написа:Поне 1/4 трябва да има за да може да се охлажда помпата.
Коментар
-
Защото всичко натам по системата започва да устава на сухо и да се загрява. Помпата може да остане пълна с вода или нещо друго и нали се сещаш какъв ще е ефекта за нея като стои накисната. Колега @specialista разбрах каква е причината да спреш помпата и не съм казвал, че си направил грешка. За мен 5л бензин ми се струват малко защото както казах си карам на бензин. А и не искам да рискувам за 10лв да дам после 150+ за помпа. Добавки съм сипвал и ефект 0 може би нямам проблем и затова не мога да усетя разлика.
Коментар
-
chaveto написа:Защото всичко натам по системата започва да устава на сухо и да се загрява. Помпата може да остане пълна с вода или нещо друго и нали се сещаш какъв ще е ефекта за нея като стои накисната. Колега @specialista разбрах каква е причината да спреш помпата и не съм казвал, че си направил грешка. За мен 5л бензин ми се струват малко защото както казах си карам на бензин. А и не искам да рискувам за 10лв да дам после 150+ за помпа. Добавки съм сипвал и ефект 0 може би нямам проблем и затова не мога да усетя разлика.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Мисля си дали при мен проблема не е подобен и за да разбера,някой може ли да ми каже кой е бушона на помпата?Искам да я запаля на бензин,да мина на газ (длъжен съм да го направя така заради ГИ) и след това да изключа помпата.Имам едно гадно придърпване,което е свързано с пускането на газта, на скорост.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар