Спря да върви на газ и търся проблема.Газ стига до изпаритела, клапана за газта чука и пуска газ към изпаритела. Клапана на изпаритела го захраних самостоятелно с 12 волта - има искра но не чука (май не е нормално????)Не успях да намеря никъде в нета ел. схема на свързване???Lovatoto e с електрически клапан, емулатор ламба. В превключватела в купето е с 5 жилен кабел и с три положения - средното е "АУТО". Захранването и още един кабел са взети от блока управляваш искрата на свещите Не ми е ясно?1. защо не работи режима Ауто - до сега съм карал с ръчно превключване. Оставя ли на ауто си карам на бензин. Свикнах но ме дразни2. как спира бензина?3. единият кабел кафяв от превключватела газ бензин в купето е свободен. Ще се пробвам сам да я човъркам утре, ако не майстор.10х
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел. схема за свързване на газова у-ба LOVATO
Collapse
X
-
Re: пожар колеги, помагайте - Ел. схема за свързване на LOVA
rockfan написа:Спря да върви на газ и търся проблема.Газ стига до изпаритела, клапана за газта чука и пуска газ към изпаритела. Клапана на изпаритела го захраних самостоятелно с 12 волта - има искра но не чука(май не е нормално????)Бушона е здрав.Не успях да намеря никъде в нета ел. схема на свързване???Lovatoto e с електрически клапан, емулатор ламба. В превключватела влиза 5 жилен кабел. Захранването и още един кабел са взети от блока "бобината" за свещите. Не ми е ясно?1. защо не работи режима Ауто - до сега съм карал с ръчно превключване. Оставя ли на ауто си карам на бензин. Свикнах но ме дразни2. как спира бензина?3. единият кабел от превключватела газ бензин в купето е свободен. 4. като дам на контакт, защо няма + на бушона? Ще се пробвам сам да я човъркам утре, ако не майстор.10хАз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
-
1 при повечето превключватели които са с един бутон между двата режима се минава като задържиш бутона.2 спират се дюзите.3 зависи как е вързано, аз ползвам само един кабел който прави обръщането.4 на кой бушон няма + Проблема ти е в клапана на изпарителя, това, че има искра на клемите не значи, че клапана работи. Ел. част (бубината) може да е здрава но механичната част да е блокирала и затова да нямаш газ към двигателя.
Коментар
-
пичага не ти разбирам много, ама клапана на изпарителя трябва д аотваря като подаддеш + няма бушон там по принцип. ако не отваря, знчи просто смени бубинкта към 10 лв е нова.+ се взема от газ клапана, който пък взема от превключвателя газ бензин. бенза се спира като се прекъснат дюзите, а по желание и бенз помпа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ел. схема за свързване на LOVATO
надрасках схемата.От блокчето за управление в купето излиза сноп с 5 кабела. То е с три положения Средното е "АУТО" другите са бензин и газ1. Червен през предпазител към електронен блок за управление на искрата на свещите2. Бял директно на проводник електронен блок за управление на искрата на свещите3. Черен директен минус4. кафяв - не е свързан никъде5. син - паралелно захранва двата вентила(за пускане на газта и този на изпаритела) и симулатора за показанието на л. сондатав симулатора влизат 4 и излизат 4 кабела.Въпросите са ми:1. кафявия проводник за какво е?2. белият проводник за какво служи?3. Как в този случай се прекъсва бензина?10х[/img]Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Коментар
-
Запалих колата на газ, не е ясно от къде беше проблема. Може би клапана в изпаритела, механичната му част. Развих капачката, изкарах пружинката, махнах бобината - напръсках с WD40. събрах го и колата превключи на газ. Трудно е демонтирането на клапана на място, ще трябва да си свали изпаритела. Ще я наблюдавам как се държи.Ключето по средата е "АУТО" - но в това положение работи на бензин и не превключва автоматично на газ.така и не разбрах белият и кафевият кабел за какво са? Другото ми стана горе долу ясно - самият симулатор спира инжекторите и лъже компа, че показанията на л. сондата са наред. Когато симулатора не е получил "+" по синята, всичко си работи като на бензин, двата клапана са затворени и газта е спряна.Chaveto: защо е нужно на кафявия да излезе напрежение когато включиш ключа на позиция бензин???Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Коментар
-
Значи от белият се взима сигнал за ключа за да разбере, че двигателя работи и да пусне газ. На кафявият ще излезе напрежение когато сложиш ключа на позиция бензин, но тогава трябва и този проводник да се прокарва напред към двигателя. Симулатора е вързан към захранването на газ клапаните и когато получи захранване спира дюзите, съответно в този момент и клапаните са получили захранване и подават газ. Точно заради това когато ключа ти е по средата на ОФФ колата работи на бензин, защото симулатора няма захранване и не е прекъснал дюзите. От там стигам до заключението, че ключа ти е съвсем обикновен. Също така си мисля, че нямаш ламбда конторл ами само имаш симулатор който прекъсва дюзите и лъже комп. че са там. Аз лично не ползвам такива симулатори ами ако дюзите са с общ край го прекъсвам него и по този начин се спират и от там едно съпротивлени вързано към релето пък лъже комп. че дюзите са си на място и досега не е имало проблеми. Излишно е да се дават пари за симулатори като може да се мине с 2.50 за едно реле :D
Коментар
-
Re: пожар колеги, помагайте - Ел. схема за свързване на LOVA
marea-ta написа:rockfan написа:Спря да върви на газ и търся проблема.Газ стига до изпаритела, клапана за газта чука и пуска газ към изпаритела. Клапана на изпаритела го захраних самостоятелно с 12 волта - има искра но не чука(май не е нормално????)Бушона е здрав.Не успях да намеря никъде в нета ел. схема на свързване???Lovatoto e с електрически клапан, емулатор ламба. В превключватела влиза 5 жилен кабел. Захранването и още един кабел са взети от блока "бобината" за свещите. Не ми е ясно?1. защо не работи режима Ауто - до сега съм карал с ръчно превключване. Оставя ли на ауто си карам на бензин. Свикнах но ме дразни2. как спира бензина?3. единият кабел от превключватела газ бензин в купето е свободен. 4. като дам на контакт, защо няма + на бушона? Ще се пробвам сам да я човъркам утре, ако не майстор.10хFIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар