Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    янко написа:
    Колега Данчо ,според мен си прав ,само обясни защо празния ход се регулира от двата винта и за какво служи байпаса
    С риск да се повторя на мен ми е обяснено от човек който се занимава с това нещо , че въпросният байпас само пуска нужното количество което ни е необходимо да запали двигателя. Един вид от него се настройва да има някакъв приток на газ, но това не е притока които ни е необходим за празният ход на двигателя ами е примерно 1/10. Точно затова и зададох въпроса какво ще стане когато един ел. изпарител му завием до край въпросният винт- става си вакумен. При вакумният изпарител който съм дал по нагоре ниските обороти се регулират от винта който натяга пружината на мембраната, при него го няма въпросният (байпас) но пък има обогатител който принудително може да натисне мембраната. При ел. този обогатител е един вид въпросният жигльор който винаги го пуска това количество. Много добре се знае, че използването на обогатителя при вакумен изпарител не е задължително винаги. В такъв случаи спокойно може да се завие байпасният жигльор до край и изпарителя да си работи. От цялото това писане се стига до заключението, че когато се настроят оборотите от винта който натяга с пружината мембраната всичко би трябвало да е в нормите, естествено байпасният жигльор не трябва да е развит толкова, че да се поддържат само от него оборотите.

    Коментар


      #32

      Коментар


        #33
        @deadairplane искам само да ти кажа, че по твоята логика за всичкото което изписа всяка една кола с обикновена газова трябва да ходи през 500км на ГА и ако не ходи след 5000км ще може да върви само на ГАЗ Що не ходиш да си легнеш да се наспиш и понеже видях, че вече имам предупреждение от теб (СПАМ) би ли ми дал линк към спама да видя къде толкова спамих.

        Коментар


          #34

          Коментар


            #35
            Колега една обикновена газова никога не можеш да я накараш да работи винаги еднакво и от там се обезсмислят всичките настройки. Това значи все да си настройваш. Дори и да я настроим с китайски мултицет от 2лв който 200-300mV ги няма за нищо след някой друг километър пак трябва да настройваш. А като започне да се слагат симулатори, аванс процесори................... по добре направо да си сложим ГИ. И да не забравяме, че и на бензин ако имаме грешни показания от ламбда сондата в един момент ЕКУ-то може да запише въпросната грешка и пак отива в кофата за боклук. Темата беше как се настройва изпарител а не какви са последиците.................... и ако уредбата е обикновена според теб всичко заминава за кофата за ХХХХкм, но понеже си решил, че примера на колегата Янко е по точен и ще защити двигателя за 300км и трябва да рипаш срещу мен.ЕДИТ: и забрави да направиш забележка на колегата Янко, че праща човека на газ анализатор, защото като имаме катализатор газ анализатора може да си го заврем на едно тъмно място.

            Коментар


              #36
              pakumba написа:
              deadairplane написа:
              3. Изкаш да ми кажеш че като всеки всичко знаещ и всичко можеш имамш всички инструменти, включително и тези за тръбите ли?
              прощавайте за грубото прекъсване, ама какви са тези инструменти за тръбите?
              много искам да разбера какви са инструментите за тръбите....
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #37

                Коментар


                  #38

                  Коментар


                    #39
                    deadairplane написа:
                    Те това нещо с какво мислиш се прави?
                    с отверка, или поне аз така ги правя, затова и исках да видя инструмента. имаш ли идея как се казва?
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #40

                      Коментар


                        #41
                        Колега @deadairplane на теб проблема ти е, че говориш предимно за автомобила от подписа ти и сравняваш всичко с него. Какъв е смисъла да е пълно с ел. в един автомобил след като започваме да симулираме какво ли не Това е точно както във филма Матрицата. А относно за тръбичките няма какво да коментирам от страна на инструменти. Да не говорим, че с едно шило и малко мерак можеш да направиш същото нещо, но за много повече време.

                        Коментар


                          #42
                          chaveto написа:
                          Колега @deadairplane на теб проблема ти е, че говориш предимно за автомобила от подписа ти и сравняваш всичко с него. Какъв е смисъла да е пълно с ел. в един автомобил след като започваме да симулираме какво ли не Това е точно както във филма Матрицата. А относно за тръбичките няма какво да коментирам от страна на инструменти. Да не говорим, че с едно шило и малко мерак можеш да направиш същото нещо, но за много повече време.
                          Проблема е, че говоря за автомобила на колегата който е автор на темата. А не общи приказки!!!!

                          Коментар


                            #43
                            Само да добавя че не всички имат детонационен датчик .Аз отдавна се замислям за тап, но все излиза някаква дупка за запушване и ще видим кога ще му дойде реда че май са скъпички
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #44

                              Коментар


                                #45
                                Нямам датчик за детонации ,моята е 95г ,от първите е .Сравнявах със по нови ,мястото за датчика даже не е разпробито
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X