Прав е колегата ,преди беше лесно ,запалването се определяше от делкото ,дадеш малко изпреварване и си готов .Сегашните компютри определят всичко и нещо да не е на ред става ужас .При някои се получава на ухо но при някои не.Затова е по добре газ анализатор но да е добър,аз още не съм уцелил такъв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране изпарител
Collapse
X
-
deadairplane
-
Като не си карал/имал/докосвал френска кола особено Рено си мисля, че нямаш право да се обаждаш. Какво значение има, че фиестите са моно инжекцион, щом нямат делко/разпределител и си имат достатъчно ел. И особено щом ходиш по майстори пък въобще не трябва да даваш мнение, ако беше толкова компетентен щеше сам да си оправиш бравото.http://www.autogasmarket.com/uploads...59646062.jpgИ хайде кажи ми каква е разликата между двата изпарителя и какво ще стане с ел. изпарител като завием докрай винта (байпасният)
Коментар
-
deadairplane
-
Примерите които даваш са направо уникални. И не измествай темата с ел. кажи след като ги разбираш каква е разликата и какво ще стане. Казваш, че сте разбирачи, кажете тогава.Убеден съм, че не знаеш какво има в един изпарител, защо са тези неща наслагани в един изпарител и какво правят всичките тези неща, но си седнал да обясняваш как Рено много хвърлят двигатели. Не е лошо и да се поинтересуваш малко повече за историята на Рено двигателите.
Коментар
-
Рено имах ,моно лесно се бори.На кое викаш бай пас,защото вакуумния няма такъв.Тоя черния пласмасовия не е бай пас ,ако го завиеш напълно изпарителя няма да работи ,а малкия е за корекция на пр.ход ако се наложи.А изпарителя дали е ел. или вакуум работи по един и същ начинFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Колега аз знам, че ти си запознат с устройството на изпарителя и съм на 100% убеден, че знаеш какво ще се получи когато се завие винта до край който се намира до ел.клапана, в случая малак месингов за отверка. Автора на темата му казваше байпасен, ти му казваш за корекцията на празен ход, аз го знам за първоначално количество. Но искам другият колега да отговори защото много ги разбира нещата.
Коментар
-
сега виждам че се е разгоряла дискусия между тези дето са по в час агу-тата и тези дето ако няма майстор са им угаснали колите.да ви кажа че няма никави проблеми да се сложи агу обикновена газова уредба на кола пълен инжекцион дори и с пласмасови колектори-лично изпробвано,лично поставено и лично настроено.1.правилен подбор на диаметър на смесителя и къде да се постави.2.емулатор на дюзи -продава се готов с кабели барабар3.емулатор за ламда-понякога става и без него4.свещи -не всички стават добре за газ,дори и чисто нови5.добра настройка-може и на слух -понякога даже и по добре6.безина го ползваме за резервно гориво-да запалим и да отидем до газстанцията когато свърши газта свеши-запомнете че не се продават регулирани-купете си едни хлабиномерни пластини и ги регулирайте с 1 десета по малко от колкото на бензин.прост алгоритъм за регулиране на ухо:на загрят двигател се обръща на газ ,ако трябва и втори човек помага да се нагласи някакъв празен ход така че мотора да не загасне(това е само при първоначално поставяне на газова уредба)тройника(двойника) развит на 4-5 оборота ,това за първоначална настройка ,после се занимаваме с негона празен ход се за завива докрай малкия винт(байпасния отвор) и от винта за за чуствителноста (големия пламасов и ли този с имбуса на БРЦ )започваме да го завиваме плавно докато мотора почва леко да тресе -леко бедна смес на празен ходпосле с байпасния отвор го развиваме по малко докато мотора се стабилизира-празния ход е готовсега почваме да се проби с тройника (двойник)качвате се на колата и потегляте ,ако набира и върви добре,пробваме с по 1/4 да го завиваме ,и пак проби ,ако се стигне до момент в който колата не иска да набира добре,се връща на предишното стабилно състояниеако пък не върви добре ,тогава пък се почва отвиване с по 1/4-1/2 оборота докато се постигне същияефектпо този начин разхода е около 1.1до 1.2 разхода на бензинкое колко кара -настройката в зависимост от състоянието на въздушния филтър се променя-на около 4-5000 км се налага да се попритвори малко тройника -иначе се вдига консумациятана около 10 000 смяна (след смяна може да се отвори малко тройника с 1/4 об.)ако не държи празен ход-изпарителя е на много км или е пълен с буклуциизпариеля кара 30000-50000км или 3-5 години максимум без значение от маркататова че работи и след този период не значи че работи правилнопосле ремонт или за 50 кинта един турски....филтър в газовия клапан-при мен изкара 60 000 и се задръстисвещи -20 000-30 000типото ми гори около7-7.5 литра газ на 100 извънградскохюндая около 6.2-6.5 кг метан на 100 км в града-но е автоматик и го кара жената пак искам да кажа че смесителя е много важен в цялата работа и къде е поставен,ако е сложен на неподходящо място или е с неподходящ диаметър нищо не може да се настроидобре.ако има гърмежи ,вероятноста да сте с неподходящи свещи е голяма,дори и новиможе и кабели да има избили ,но обикновенно са свещите-на хюндая се наложи да сменя 3 марки преди да налучкам подходящите ами дано съм помогнал,па тия дет ползват услугите на газ анализатори със здраветипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:3. Изкаш да ми кажеш че като всеки всичко знаещ и всичко можеш имамш всички инструменти, включително и тези за тръбите ли?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane
Реклама
Collapse
Коментар