Здравейте колеги, скоро имах проблем колата започна да мени оборотите на място и да тресе двигателя, опитах се да регулирам, но байпаса не реагираше, почистих филтърчето преди клапана и се стабилизира на празен ход, но междувременно бях разбутал настройките и нямаше мошност, развъртях тройника малко по изпитаната технология на 2500-3000 об. идиално почна да върви но.....сега на проблема преди 1500 об. не откъсва, тръгва едвам-едвам, а за градско си е мъка, а и разхода ми се качи леко, може би с 0,5 но за сметка на понижена пощност в ниските. Изпарителя е БРЦ АТЕ 90 на 15 000км. от миналото лято, на бензин колата е 6. Как да го регулирам, че да се оправи в ниските, ако развия другия винт за натягане на мембраните предполагам ще реагира по-добре, но сигурно ще вдигне и разхода и ще пуска повече газ при по-високи обороти, така ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране изпарител
Collapse
X
-
Колега не го знам какъв е точно изпарителя но ако е с ел.клапан на него трябва да има два винта. Единят е като подадеш контакт и да пусне някакво количество газ което е нужно само за самото запалване, другия е за ниските обороти и с него натягаш пружината на голямата мембрана. При всяко въртене на който и да било винт по газовата после трябва да направиш корекция с винта за ниските обороти. Ако изпарителя е вакумен би трябвало да имаш само един винт за регулиране на ниските обороти.
-
Не на мен въпросът ми е как би реагирал изпарителя, ако отпусна винта за натягане на мембраната или ако го стегна, при отпускане би трябвало да стане по чувствителна мембраната, така ли е или бъркам. Изпарителя е с ел. клапан. Единия винт е байпасен и регулира пускането на газ независимо от мембраните, с него се гласят об. на празен ход, другият е този по-горе описан....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
В грешка си :D на този който му казваш байпасен се настройва количеството газ което е необходимо само за запалването на двигателя, но не и за ниските обороти. Когато си нагласиш ниските обороти от другият винт мембраната ще се движи както трябва. Разликата между един ел. и вакумен изпарител е много малка. При вакумният има още една малка мембрана която ако няма вакум блокира голямата и няма приток на газ към двигателя. Има ли вакум мембраната освобождава другата и тръгва количеството газ което е необходимо за ниските обороти. При ел. е по същият начин, но там става с ток. Грешно си настройваш изпарителя.
Коментар
-
Не си в грешка,от малкия винт регулираш празния ход ,а от шестограма чувствителността на голямата мембрана,от него зависи и как ще тегли на малките обороти .Малкия регулира празния ход,но основната настройка е от шестограма,малко е завързана регулировката затова най-добре отиди на газ анализатор.Първоначалната порция газ при включване на контакта зависи главно от ключетоFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
deadairplane
-
Аз досега съм го правил винаги така. Имам даже случай при които малкият винт е завит до край защото иначе двигателя не може да се настрой на празен ход да работи равномерно и да пали лесно на газ. Малкият винт когато е завит до край изпарителя си става все едно вакумен. Така ми е показал човек който се занимава с газови уредби и има доста техника за тях.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Със тези регулирания на слух и око да няма после скапа ми се двигателя, имах детонация и ми се пръснаха колекторите, замина дебитомера или МАП сензора и тн?
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse
Коментар