Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулиране изпарител

    Здравейте колеги, скоро имах проблем колата започна да мени оборотите на място и да тресе двигателя, опитах се да регулирам, но байпаса не реагираше, почистих филтърчето преди клапана и се стабилизира на празен ход, но междувременно бях разбутал настройките и нямаше мошност, развъртях тройника малко по изпитаната технология на 2500-3000 об. идиално почна да върви но.....сега на проблема преди 1500 об. не откъсва, тръгва едвам-едвам, а за градско си е мъка, а и разхода ми се качи леко, може би с 0,5 но за сметка на понижена пощност в ниските. Изпарителя е БРЦ АТЕ 90 на 15 000км. от миналото лято, на бензин колата е 6. Как да го регулирам, че да се оправи в ниските, ако развия другия винт за натягане на мембраните предполагам ще реагира по-добре, но сигурно ще вдигне и разхода и ще пуска повече газ при по-високи обороти, така ли е?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    #2
    Колега не го знам какъв е точно изпарителя но ако е с ел.клапан на него трябва да има два винта. Единят е като подадеш контакт и да пусне някакво количество газ което е нужно само за самото запалване, другия е за ниските обороти и с него натягаш пружината на голямата мембрана. При всяко въртене на който и да било винт по газовата после трябва да направиш корекция с винта за ниските обороти. Ако изпарителя е вакумен би трябвало да имаш само един винт за регулиране на ниските обороти.

    Коментар


      #3
      Не на мен въпросът ми е как би реагирал изпарителя, ако отпусна винта за натягане на мембраната или ако го стегна, при отпускане би трябвало да стане по чувствителна мембраната, така ли е или бъркам. Изпарителя е с ел. клапан. Единия винт е байпасен и регулира пускането на газ независимо от мембраните, с него се гласят об. на празен ход, другият е този по-горе описан....
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        В грешка си :D на този който му казваш байпасен се настройва количеството газ което е необходимо само за запалването на двигателя, но не и за ниските обороти. Когато си нагласиш ниските обороти от другият винт мембраната ще се движи както трябва. Разликата между един ел. и вакумен изпарител е много малка. При вакумният има още една малка мембрана която ако няма вакум блокира голямата и няма приток на газ към двигателя. Има ли вакум мембраната освобождава другата и тръгва количеството газ което е необходимо за ниските обороти. При ел. е по същият начин, но там става с ток. Грешно си настройваш изпарителя.

        Коментар


          #5
          Не си в грешка,от малкия винт регулираш празния ход ,а от шестограма чувствителността на голямата мембрана,от него зависи и как ще тегли на малките обороти .Малкия регулира празния ход,но основната настройка е от шестограма,малко е завързана регулировката затова най-добре отиди на газ анализатор.Първоначалната порция газ при включване на контакта зависи главно от ключето
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            Колега от ключа зависи колко време ще пуска, но не и какво количество. Точно за това когато си го правиш на улицата се прави по описаният начин от мен. Мога да гарантира, че разлика от газ анализатора няма да има ако имаш добър усет, много отдавна съм се отказал от газ......................

            Коментар


              #7
              Разбира се че зависи и от изпарителя , но количеството зависи от времето .Може да завие малкия напълно и да регулира с шестограма ,ако не достига газ отвива малкия докато се стабилизират оборотите,после като разбута тройника пак трябва да се провери пр. ход
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Re: Регулиране изпарител

                Коментар


                  #9
                  Аз досега съм го правил винаги така. Имам даже случай при които малкият винт е завит до край защото иначе двигателя не може да се настрой на празен ход да работи равномерно и да пали лесно на газ. Малкият винт когато е завит до край изпарителя си става все едно вакумен. Така ми е показал човек който се занимава с газови уредби и има доста техника за тях.

                  Коментар


                    #10

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      на този който му казваш байпасен се настройва количеството газ което е необходимо само за запалването на двигателя, но не и за ниските обороти. Когато си нагласиш ниските обороти от другият винт мембраната ще се движи както трябва.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на Янко, точно това исках да разбера какво регулира шестограма, сега остава да тествам...
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13

                          Коментар


                            #14
                            deadairplane написа:
                            Със тези регулирания на слух и око да няма после скапа ми се двигателя, имах детонация и ми се пръснаха колекторите, замина дебитомера или МАП сензора и тн?
                            Така като почнете та много се дразня преди години да не се настройваха само на стендове Пък и досега съм хвърлил над 100 двигателя заради това, че съм мазохист и сам си настройвам газовите.

                            Коментар


                              #15

                              Коментар

                              Working...
                              X