Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ БРЦ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ГИ БРЦ

    Колеги, карам с ГИ БРЦ и рядко но се е случвало датчика който е в купето за това колко газ ти остава и в който е копчето газ/бензин да почне да пиука. За 1-ви път ми се случи като минавах през едни релси. Та въпроса ми е от каква почва да пиука тази машинка ?
    I`m HOT cause I FLY!!!

    #2
    Re: ГИ БРЦ

    NitroF1 написа:
    Колеги, карам с ГИ БРЦ и рядко но се е случвало датчика който е в купето за това колко газ ти остава и в който е копчето газ/бензин да почне да пиука. За 1-ви път ми се случи като минавах през едни релси. Та въпроса ми е от каква почва да пиука тази машинка ?
    Почва да пюлка,когато автоматично минеш на бензин по някаква причина.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      В твоя случаи най вероятно това да е станало, ама ти от кога имаш газовата че се учудваш що пиука. Други два случая когато пиука съм засичал когато оставя колата на контакт и след 1 или макс 2 минути ключето почва да мига и да пиука, що така не знам Втория случаи когато би трябвало да пиука е при препълнена бутилка ама тогава мигат и диодите за нивото, това не ми се е случвало. Тези два случая които описах не касаят тебе само за общо инфо ги давам. При теб пиукането е както каза колегата заради преминаване на бензин.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Колега,сподели с каква форма ти е ключа,защото са различни и точният модел на ГИ.Между другото една от причините може да е кофти маса!
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          dudulia написа:
          Колега,сподели с каква форма ти е ключа,защото са различни и точният модел на ГИ.Между другото една от причините може да е кофти маса!
          Моето е едно малко кръгло колкото 50ст. Хм тоя въпрос за мен ли беше
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Не Слави,към колегата беше въпроса.Ти си с новият тип превключвател.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Човека явно е разбрал че е обърнала на бензин щом се е разпискала и се потули
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Идеята ми е че си карам на газ... минавам нещо през дупка ли през кво... машинката превключва не бензин и почва да свири... Викам ако знаехте от кво е да кажете...
                I`m HOT cause I FLY!!!

                Коментар


                  #9
                  NitroF1 написа:
                  Идеята ми е че си карам на газ... минавам нещо през дупка ли през кво... машинката превключва не бензин и почва да свири... Викам ако знаехте от кво е да кажете...
                  Колега, Преди време имах подобен проблем - превключваше от газ на бензин и от бензин на газ в движение, без каквато и да било намеса от моя страна. Доста обикалях по газаджии, но никой не успя да каже откъде е. Накрая се хванах и проследих кабелите на АГУ. навсякъде където имаше връзки, бяха окислени и лепкави от лепилото на изолирбанда с който бяха увити - презапоих ги всичките и вече нямам проблем.П.С. Моята уредба е с ламда контрол, а не ГИ, но може би проблема при теб ще е сходен.Успех
                  F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                  F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря ти колега, ще се провери и това !
                    I`m HOT cause I FLY!!!

                    Коментар


                      #11
                      Сега четох из други форуми и там разправят че когато филтъра на газта ти е много зацапан има недостиг на газ и се отчита от компютърчето все едно ти е свършила газта и за това обръща на бензин. А тъй като съм с ГИ и нямам изпарител, какъв друг филтър може да има този ГИ?
                      I`m HOT cause I FLY!!!

                      Коментар


                        #12
                        Имаш изпарител!!! а филтър има на маркуча преди реиката, един цилиндричен прилича на бензиновите филтри , да вземеш да си го смениш ако не си го сменял от как си купил колата, тои се сменя на 10-15х.км
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          И филтър в газовия клапан......

                          Коментар


                            #14
                            Проблемът не е във филтъра,а в кофти връзка.МИнаването на газ при задръстен филтър става поради падане на налягането в рейката под зададеният минимум,а аз лично не виждам никаква логика,като минеш през дупка да ти падне налягането на газта :D Не казвам,че филтъра ти не е за смяна,но дупките нямат нищо общо с него.Търси проблема в кофти маса (най-често е закачена на акумулатора).
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              dudulia написа:
                              Проблемът не е във филтъра,а в кофти връзка.МИнаването на газ при задръстен филтър става поради падане на налягането в рейката под зададеният минимум,а аз лично не виждам никаква логика,като минеш през дупка да ти падне налягането на газта :D Не казвам,че филтъра ти не е за смяна,но дупките нямат нищо общо с него.Търси проблема в кофти маса (най-често е закачена на акумулатора).
                              в тоя ред на мисли - лошата връзка най-вероятно е на датчика за налягането в газовата рейка / ако не са задръстени филтрите 1.в клапана и 2.преди рейката, де /

                              Коментар

                              Working...
                              X